hihiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja daar heb je eng genoeg gelijk ik.
quote:
Ik denk dat mama een neger is..quote:
quote:
Je hebt gewoon een schattig snoetje.quote:
hihi awh thanksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een schattig snoetje.
dat meisje in je fobo zou je toch echt niet van verwachten dat dat zo'n stevige blower isquote:
Groningen is zeker te ver?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie heeft er genoeg ruimte voor een chille meetplek (binnenshuis) zonder medebewoners?![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dat meisje in je fobo zou je toch echt niet van verwachten dat dat zo'n stevige blower is
Doe hetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
Ik heb de joint nog steeds niet aan terwijl hij wel klaar ligt
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_leuk_trucje_.html
Ik heb er nog 1 van gisteren en ga zo gelijk een nieuwe draaienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
Ik heb de joint nog steeds niet aan terwijl hij wel klaar ligt
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_leuk_trucje_.html
Haha nee daarom denk ik soms ook dat ik wat moet minderen. Want als ik zeg dat ik toch wel 3/4 joints per week rook dan denkt iedereen gelijk aan dit soort volk (rechts):quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dat meisje in je fobo zou je toch echt niet van verwachten dat dat zo'n stevige blower is
Plaatje doet het niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha nee daarom denk ik soms ook dat ik wat moet minderen. Want als ik zeg dat ik toch wel 3/4 joints per week rook dan denkt iedereen gelijk aan dit soort volk (rechts):
[ afbeelding ]
En dat ben ik in de verste verte niet
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha nee daarom denk ik soms ook dat ik wat moet minderen. Want als ik zeg dat ik toch wel 3/4 joints per week rook dan denkt iedereen gelijk aan dit soort volk (rechts):
[ afbeelding ]
als je zo door gaat wel. en volgens mij rook je wel iets meer dan 3/4 per weekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |