Gebruik iemand ander's hand.quote:
Daar is nestalgie veel te intelligent voor.quote:
weet je hoe kut het is als je een uur aan je pener zit te trekken en het wil maar niet lukkenquote:
Oh ja, herinnert me weer aan een vraag die ik had voor Moira. Jij had het toch over dat je een trio had gedaan terwijl je aan de XTC zat, hoe is dat ooit gelukt?quote:
Waar kijk je dan naar? Die Turk zeker weer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
weet je hoe kut het is als je een uur aan je pener zit te trekken en het wil maar niet lukken
Eerlijk gezegd niet, neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
weet je hoe kut het is als je een uur aan je pener zit te trekken en het wil maar niet lukken
stijf wordt ie wel, er komt alleen geen einde aanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh ja, herinnert me weer aan een vraag die ik had voor Moira. Jij had het toch over dat je een trio had gedaan terwijl je aan de XTC zat, hoe is dat ooit gelukt?
Span dan heel hard je billen samen en begin harder te trekken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
stijf wordt ie wel, er komt alleen geen einde aan
geloof me, heb alles al geprobeerdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Span dan heel hard je billen samen en begin harder te trekken.
Truestory.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Span dan heel hard je billen samen en begin harder te trekken.
Dan zit er nog maar een ding op: buiten rukken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
geloof me, heb alles al geprobeerd
Volgens mij lukt mij dat eerste niet eens als ik aan de pillen zit :pquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
stijf wordt ie wel, er komt alleen geen einde aan
ik zeg toch dat ik alles al geprobeerd heb?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan zit er nog maar een ding op: buiten rukken.
Geen ideequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh ja, herinnert me weer aan een vraag die ik had voor Moira. Jij had het toch over dat je een trio had gedaan terwijl je aan de XTC zat, hoe is dat ooit gelukt?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik alles al geprobeerd heb?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen ideeweet er (gelukkig) vrij weinig meer van
Maar je hebt toch dat je pik met van die vlagen hard wordt? En dan als je lekker bezig bent ineens weer inzakt, en dan als je maar lang genoeg bezig blijft vanzelf weer hard wordtDenk dat dat het was, haha
Je wilt niet weten hoe moeilijk het was om mijn gebruik geheim te houden voor mijn exvriendin. Beetje lullig, ze dacht dat ze niet goed genoeg wasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar je hebt toch dat je pik met van die vlagen hard wordt? En dan als je lekker bezig bent ineens weer inzakt, en dan als je maar lang genoeg bezig blijft vanzelf weer hard wordtDenk dat dat het was, haha
hihiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Klinkt positief. Jij bent dus wel een stouterik
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe moeilijk het was om mijn gebruik geheim te houden voor mijn exvriendin. Beetje lullig, ze dacht dat ze niet goed genoeg was
Hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Irritant is dat hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
HahaNog nooit geprobeerd terwijl ik aan de pillen zat, maar zelfs de dag erna heeft hij er nog weinig zin in
Veels te druk voor mij nuquote:
Haha, vooral omdat je de dag erna vaak behoorlijk gaar bent en als dan het fappen niet wil lukken, weet je echt niet meer wat je moet doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Irritant is dat heook als je niet klaar kan komen
Ach niet erg, gewoon doorzetten en klaarkomen.quote:
hey studeur, in welke provincie woon je eigelijk?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe moeilijk het was om mijn gebruik geheim te houden voor mijn exvriendin. Beetje lullig, ze dacht dat ze niet goed genoeg was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hey studeur, in welke provincie woon je eigelijk?Hey WZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
hey USquote:
Of droge seks met een half stijve piemol wat wel lekker is waardoor je supertering geil wordt en uren door blijft neuken tot allebei jullie geslachtsdelen roodgloeien van het schuren en godverdomme nog steeds niet klaar komtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha, vooral omdat je de dag erna vaak behoorlijk gaar bent en als dan het fappen niet wil lukken, weet je echt niet meer wat je moet doen
[..]
hey studeur, in welke provincie woon je eigelijk?noord-holland geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Dat heb ik dus vandaag, ik zit hier maar een beetje voor me uit te starenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha, vooral omdat je de dag erna vaak behoorlijk gaar bent en als dan het fappen niet wil lukken, weet je echt niet meer wat je moet doen
[..]
hey studeur, in welke provincie woon je eigelijk?gaat toch niet gebeuren die meet bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of droge seks met een half stijve piemol wat wel lekker is waardoor je supertering geil wordt en uren door blijft neuken tot allebei jullie geslachtsdelen roodgloeien van het schuren en godverdomme nog steeds niet klaar komten midden in je geilheid maar gewoon moet stoppen omdat je anders jezelf kapot neukt en het toch geen zin heeft
waarom nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vandaag, ik zit hier maar een beetje voor me uit te starenNiet echt energie om iets nuttigs te doen. Ik voel me echt een zombie.
[..]
gaat toch niet gebeuren die meet bij mij
Dat klinkt aantrekkelijk nu om de een of andere redenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of droge seks met een half stijve piemol wat wel lekker is waardoor je supertering geil wordt en uren door blijft neuken tot allebei jullie geslachtsdelen roodgloeien van het schuren en godverdomme nog steeds niet klaar komten midden in je geilheid maar gewoon moet stoppen omdat je anders jezelf kapot neukt en het toch geen zin heeft
Wat een beschrijving ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
komt omdat het mijn woorden zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat klinkt aantrekkelijk nu om de een of andere reden
Ja daar heb je eng genoeg gelijk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |