Gelukkig geen hawai t-shirt.quote:
ik droeg nog tshirts met van die hele fletse hippiekleuren eropquote:
Dat heb ik me idd al eens eerder beseft. Echt naar is dat. Ik wil eens weten hoe andere mensen de wereld zien, of dieren ofzo. Misschien zien zij alles wel heel andersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef Unscrewed het volgende:
You wonder what it would be like to see the universe through another person's eyes...then the realization hits you that you are forever a prisoner inside your own head.
Over dit soort dingen heb ik gisteren toch een gedachtes gehad. Als ik wappie en stoned ben probeer ik altijd the meaning of life te vinden en maak ik mezelf echt gekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef Unscrewed het volgende:
You wonder what it would be like to see the universe through another person's eyes...then the realization hits you that you are forever a prisoner inside your own head.
Misschien ziet iedereen wel allemaal andere kleuren maar denkt iedereen dat je het over dezelfde kleur hebt omdat iedereen is aangeleerd dat bijvoorbeeld deze tekst zwart is. Het kan zijn dat jij dit in het groen ziet en ik in het grijs, maar we denken allebei dat het zwart is. Ofzoiets.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb ik me idd al eens eerder beseft. Echt naar is dat. Ik wil eens weten hoe andere mensen de wereld zien, of dieren ofzo. Misschien zien zij alles wel heel anders
dat wilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Misschien ziet iedereen wel allemaal andere kleuren maar denkt iedereen dat je het over dezelfde kleur hebt omdat iedereen is aangeleerd dat bijvoorbeeld deze tekst zwart is. Het kan zijn dat jij dit in het groen ziet en ik in het grijs, maar we denken allebei dat het zwart is. Ofzoiets.
hómmó*quote:
quote:
GEEN WEG! Dat denk ik ook altijd!!! En ik probeer dat dan aan mensen uit te leggen maar die snappen dat niet, die zeggen dan "ja maar mijn blauw is toch ook jouw blauw?" en dan zeg ik "ja maar misschien zie ik wel als 'blauw' wat jij 'groen' zou noemen, we hebben alleen geleerd dat het zo heet, maar we kunnen niet omschrijven hoe de kleur eruit zietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Misschien ziet iedereen wel allemaal andere kleuren maar denkt iedereen dat je het over dezelfde kleur hebt omdat iedereen is aangeleerd dat bijvoorbeeld deze tekst zwart is. Het kan zijn dat jij dit in het groen ziet en ik in het grijs, maar we denken allebei dat het zwart is. Ofzoiets.
Dit soort dingen kan je eindeloos over pratenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo want dan zouden er mensen zijn die deze tekst niet konden lezen omdat de achtergrond kleur teveel leek op de tekst kleur, en dat is niet zo.quote:
Ik ga vaak als ik stoned ben boeken en artikelen over relativiteit, kwantummechanica en dat soort weirde shit lezen. Alleen vergeet ik steeds wat ik 5 minuten daarvoor nou gelezen hadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
Over dit soort dingen heb ik gisteren toch een gedachtes gehad. Als ik wappie en stoned ben probeer ik altijd the meaning of life te vinden en maak ik mezelf echt gek
Precies, maar wat ik net zei debunked dat weer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
GEEN WEG! Dat denk ik ook altijd!!! En ik probeer dat dan aan mensen uit te leggen maar die snappen dat niet, die zeggen dan "ja maar mijn blauw is toch ook jouw blauw?" en dan zeg ik "ja maar misschien zie ik wel als 'blauw' wat jij 'groen' zou noemen, we hebben alleen geleerd dat het zo heet, maar we kunnen niet omschrijven hoe de kleur eruit ziet"
maar als de achtergrondkleur ook anders isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo want dan zouden er mensen zijn die deze tekst niet konden lezen omdat de achtergrond kleur teveel leek op de tekst kleur, en dat is niet zo.
Nee want ze hebben wel nog steeds dezelfde natuurkundige 'frequentie' enzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo want dan zouden er mensen zijn die deze tekst niet konden lezen omdat de achtergrond kleur teveel leek op de tekst kleur, en dat is niet zo.
Als iedereen alle kleuren anders ziet, dan moet er iemand tussen zitten die (bijvoorbeeld) zwart als lichtgrijs ziet en de achtergrond als donkergrijs.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar als de achtergrondkleur ook anders is
Steek een sok in je mond.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef Nestalgie het volgende:
en om nog verder.te.gaan wat als mensen vormen anders zien etc. en bijv geluid anders en.iedereen zelfde soort geluid leuk vind maar.voor de ander is misschien.wat ik als reggae hoor en hij als rock. en andere smaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |