Ohja, jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
je bent vergeten al je zinnen te eindigen met "ja".
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ohja, ja
Shit, ik als ras-Groninger die dat vergeet
Maar diegene die Groningen willen, komen Grunn,
en rest bekiekt t moar ja
Waar woon je danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef Unscrewed het volgende:
ik wil best echt meeten, maar ik ga niet meer dan 1 uur reizen
heb 1 jaar in ass'n gewoon'quote:
Die moet je zeker checken, veel gave shit, heel gevarieerd tussen de albums. Zit op mn telefoon, anders had ik je gelinkt naar een geniale review van zo'n album van zequote:
Mag ik dan in je achterbak?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
Ik woon in Ede.
Als 't niet meer dan 1,5 uur rijden is vind ik het best. Amsterdam, Rotterdam en Den Haag enzo zijn dan wel haalbaar voor mij.
Utrecht zou mij het chillst lijken denk ik
Wie woont er in Utrecht?
wow ik ook!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh, er zijn meer Eindhovense stoners? Waar komen jullie altijd? Haal bijna altijd bij de New wave, goede shit, helaas niet heel veel variatie. Maar de shit die je krijgt is echt goed
ik meen hetquote:
heeft ie even zitten kiekenquote:
Misschien zijn we elkaar wel eens tegengekomen danquote:
Ik heb geen autoquote:
Ik mag gratis reizen van Best naar deurnequote:Op zondag 27 januari 2013 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geen automoet met de trein (bedoelde eigenlijk reizen ipv rijden).
Maar wie heeft er allemaal gratis ov dan? Want die moeten niet zeiken over reistijd
Ik betaal meer dan 50 euro voor een retourtje groningen. Maar de 27 euro voor een retourtje Amsterdam kan ik eigenlijk ook niet kwijt
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Misschien zijn we elkaar wel eens tegengekomen dan
Ik heb het gevoel dat je terminaal diep verdriet hebt door die PI van jouquote:
haha ja echtquote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je terminaal diep verdriet hebt door die PI van jou
Ik woon in Den Haag, maar niet echt praktisch om het hier te doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
Ik woon in Ede.
Als 't niet meer dan 1,5 uur rijden is vind ik het best. Amsterdam, Rotterdam en Den Haag enzo zijn dan wel haalbaar voor mij.
Utrecht zou mij het chillst lijken denk ik
Wie woont er in Utrecht?
Past bij zijn vrolijke UIquote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Erge is dat een aantal medewerkers mij goed lijken te kennen, en hebben dan bijna altijd wel haze klaar liggen :pquote:
haha jij bent tantoe skaffaquote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag, maar niet echt praktisch om het hier te doenHeb én huisgenoten én er mag niet binnen gerookt worden.
edit: Den Haag? Delft bedoel ik
Reflecteerd mijn goevoelens en mening over today's society. hoe iedereen stuck zit in een box en maar weinig mensen eruit kunnen denken mensen zitten te ingezoomed laat maar geen zin om na te denken leg nog wel een keer uitquote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik zie er best jong uit, en in de shop hier werkt er meestal maar 1 iemand die me onderhand wel kent, scheelt me weer keer op keer legitimerenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Erge is dat een aantal medewerkers mij goed lijken te kennen, en hebben dan bijna altijd wel haze klaar liggen :p
Herkenbare dingen, en dat uit je via je PI?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Reflecteerd mijn goevoelens en mening over today's society. hoe iedereen stuck zit in een box en maar weinig mensen eruit kunnen denken mensen zitten te ingezoomed laat maar geen zin om na te denken leg nog wel een keer uit
Aan de andere kant moet je dan wel een goede shop hebben, ook qua volk enzo wat zich erin begeeft, hier is 't altijd nogal aggressief enzo, en niet langer dan een halfuurtje uit te houdenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:
Weet je de meet hoeft niet per se bij iemand thuis. Als iemand een toffe coffeeshop ergens in midden nederland weet waar je met een groep van 20 man mag zitten meeten en smoken, dan meeten we daar toch gewoon? Ongeacht of iemand daar woont
ik word vaak niet gesnapt omdat ik vrij filosofisch ben en als ik dan met mijn gedachtes aan kom zetten snappen mensen het niet en haken ze af.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Herkenbare dingen, en dat uit je via je PI?
deep
hier in maasje 043 wordt alles dichtgegooid vanwege bendes skeere tijden sahbiquote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:
Weet je de meet hoeft niet per se bij iemand thuis. Als iemand een toffe coffeeshop ergens in midden nederland weet waar je met een groep van 20 man mag zitten meeten en smoken, dan meeten we daar toch gewoon? Ongeacht of iemand daar woont
sowieso een mens ziet eigenlijk niks van de wereld mangquote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Reflecteerd mijn goevoelens en mening over today's society. hoe iedereen stuck zit in een box en maar weinig mensen eruit kunnen denken mensen zitten te ingezoomed laat maar geen zin om na te denken leg nog wel een keer uit
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Erge is dat een aantal medewerkers mij goed lijken te kennen, en hebben dan bijna altijd wel haze klaar liggen :p
ah ik heb dat bij mijn shopje ook allangquote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik zie er best jong uit, en in de shop hier werkt er meestal maar 1 iemand die me onderhand wel kent, scheelt me weer keer op keer legitimeren
Ik lust geen bierquote:Op zondag 27 januari 2013 00:06 schreef Unscrewed het volgende:
wie heeft er ondertussen >3 pilsjes op?
Hier 4 HJ'squote:Op zondag 27 januari 2013 00:06 schreef Unscrewed het volgende:
wie heeft er ondertussen >3 pilsjes op?
about out to monoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |