Ohja, jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
je bent vergeten al je zinnen te eindigen met "ja".
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ohja, ja
Shit, ik als ras-Groninger die dat vergeet
Maar diegene die Groningen willen, komen Grunn,
en rest bekiekt t moar ja
Waar woon je danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef Unscrewed het volgende:
ik wil best echt meeten, maar ik ga niet meer dan 1 uur reizen
heb 1 jaar in ass'n gewoon'quote:
Die moet je zeker checken, veel gave shit, heel gevarieerd tussen de albums. Zit op mn telefoon, anders had ik je gelinkt naar een geniale review van zo'n album van zequote:
Mag ik dan in je achterbak?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
Ik woon in Ede.
Als 't niet meer dan 1,5 uur rijden is vind ik het best. Amsterdam, Rotterdam en Den Haag enzo zijn dan wel haalbaar voor mij.
Utrecht zou mij het chillst lijken denk ik
Wie woont er in Utrecht?
wow ik ook!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh, er zijn meer Eindhovense stoners? Waar komen jullie altijd? Haal bijna altijd bij de New wave, goede shit, helaas niet heel veel variatie. Maar de shit die je krijgt is echt goed
ik meen hetquote:
heeft ie even zitten kiekenquote:
Misschien zijn we elkaar wel eens tegengekomen danquote:
Ik heb geen autoquote:
Ik mag gratis reizen van Best naar deurnequote:Op zondag 27 januari 2013 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geen automoet met de trein (bedoelde eigenlijk reizen ipv rijden).
Maar wie heeft er allemaal gratis ov dan? Want die moeten niet zeiken over reistijd
Ik betaal meer dan 50 euro voor een retourtje groningen. Maar de 27 euro voor een retourtje Amsterdam kan ik eigenlijk ook niet kwijt
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Misschien zijn we elkaar wel eens tegengekomen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |