hoe weten ze dat die golflengtes bij iedereen dezelfde kleuren gevenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jawel. Je kegeltjes/staafjes (dunno welke, biologie was nooit m'n sterkste punt) adsorberen de golflengtes. Golflengtes staan vast per kleur, dus iedereen (met uitzondering van mensen met kleurenblindheid of kegeltjes/staafjes met overgevoeligheid/ondergevoeligheid) ziet in principe dezelfde kleuren.
Kan het mis hebben hoor
Snap ik wel, je word ook retegeilquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee preciesmaar sommige niet-stoners schijnen dus te denken dat je standards en normen en waarden heel erg veranderen als je stoned bent ofzo
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, is gewoon leuk even lekker impuslief.mindfuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
dat is bij sommige mensen wel hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee preciesmaar sommige niet-stoners schijnen dus te denken dat je standards en normen en waarden heel erg veranderen als je stoned bent ofzo
hoelangquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Dientje12 het volgende:
langste sessie ooit gehad om mijn joint te bouwen
of mensen die denken dat je voelt dat je vliegt, dingen gaat zien etcquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee mang, dan veranderen je normen en waarden enorm! Dat weet iedereen jatog!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sorry ik ben stoned.
Dan word ik raar ofzoiets
De groene kleur van een mooie wiettop is als referentie genomen. De golflengte daarvan is bepaald en aan de hand daarvan de rest van de golflengtes. Daaromquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hoe weten ze dat die golflengtes bij iedereen dezelfde kleuren geven
Jnaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee mang, dan veranderen je normen en waarden enorm! Dat weet iedereen jatog!
15 min ofzo, omdat het wiet plakte dus bleef de vloei aan me vingers plakken en had geen zin om me handen te wassenquote:
ga wegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb nog nooit een kutje gevoeld, iemand kandidaat?
comedown hieroquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Moira. het volgende:
IS IEDEREEN HIER WEL STONED?
Deze shit gaat veel te snel jongens![]()
Ok nu ga ik hem roken hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Moira. het volgende:
IS IEDEREEN HIER WEL STONED?
Deze shit gaat veel te snel jongens![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap ik wel, je word ook retegeil[ afbeelding ]
ik zie soms lichte visualisaties maar niet dat dingen bewegen soms wel. zag een x een muur trillen in de klasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
of mensen die denken dat je voelt dat je vliegt, dingen gaat zien etc
'hee.zie je al.dingen bewegen?!!?!?'![]()
Hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
heb vijf mirajuranas geinjecteerd !!
nee niet doen nu ben je instant gehandicapt en geoverdosistquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
mn 2e x was 1 uurquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
15 min ofzo, omdat het wiet plakte dus bleef de vloei aan me vingers plakken en had geen zin om me handen te wassen
Het voelt gewoon als.. een stuk verse kip, dus voel maar in je moeder's broekje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb nog nooit een kutje gevoeld, iemand kandidaat?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
dat is bij sommige mensen wel hoorNiet meteen dismissen
Omdat de golflengte de kleur bepaalt, simpelweg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hoe weten ze dat die golflengtes bij iedereen dezelfde kleuren geven
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |