Klassieker uit het genre ja, Boris kan er ook wat van met nummers van een uurquote:
mooi, daar weet ik het een en ander vanquote:
echt he ik loop elke keer minstens 10 posts achter, en als ik er op één reageer (ik moet vet lang over mijn zinnen nadenken) dan is het alweer 20 postsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:48 schreef Unscrewed het volgende:
wtf dit gaat allemaal veel te snel ik volg het niet meer
scheer je weg, hontquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef Onorgineel het volgende:
Wiet is toch ook een soort melatonine?
Sowieso dat ik 5 mensen kan ontvangenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:47 schreef Moira. het volgende:
fuck man die meet is er echt volgende week al
de wiet-meet
inderdaadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
echt he ik loop elke keer minstens 10 posts achter, en als ik er op één reageer (ik moet vet lang over mijn zinnen nadenken) dan is het alweer 20 posts
vind ik welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef Onorgineel het volgende:
Wiet is toch ook een soort melatonine?
en drone natuurlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Klassieker uit het genre ja, Boris kan er ook wat van met nummers van een uur
ik ben ook in voor grunnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sowieso dat ik 5 mensen kan ontvangen
Lekker in Grunn chillen :d
maar ik denk dat er meer dan 5 mensen willen meetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sowieso dat ik 5 mensen kan ontvangen
Lekker in Grunn chillen :d
waar ligt da?quote:
boveninquote:
Maar, ken je Boris?quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef Moira. het volgende:
Waar is dat ene filmpje die je gezien moet hebben als je stoned bent?
Kom naar Eindhovenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja voor mij ook, uurtje of 3? En veel centjes (ben geen student meer/nog)
Hahaa nja 10 kunnen ook wel, maar moet men eigen stoelen meenemenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar ik denk dat er meer dan 5 mensen willen meeten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |