quote:
Ja van jouwquote:
zelfs als ik stoned ben doe ik dat soort ongein nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]Ik had er laatst ook een die zei "oh zal ik eens misbruik maken van het feit dat jij stoned bent?" en toen zei ik "hoe wou je daar misbruik van maken dan?
" en toen zei hij dat ik dan wat makkelijker na zou denken over het sturen van bikinifoto's enzo
![]()
Zit je al.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoewel ik niet veel post, pleur mij er ook effe tussen in OP s.v.p.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die baby
gewoon doen, wil je anders naakt in een capuchontrui poseren ? vind ik geil. maar dan is dat niet echt naakt gewoon kutje bloot en benen je weet wel zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]Ik had er laatst ook een die zei "oh zal ik eens misbruik maken van het feit dat jij stoned bent?" en toen zei ik "hoe wou je daar misbruik van maken dan?
" en toen zei hij dat ik dan wat makkelijker na zou denken over het sturen van bikinifoto's enzo
![]()
je staat er alquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoewel ik niet veel post, pleur mij er ook effe tussen in OP s.v.p.
Nah, is gewoon leuk even lekker impuslief.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zelfs als ik stoned ben doe ik dat soort ongein niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Jawel. Je kegeltjes/staafjes (dunno welke, biologie was nooit m'n sterkste punt) adsorberen de golflengtes. Golflengtes staan vast per kleur, dus iedereen (met uitzondering van mensen met kleurenblindheid of kegeltjes/staafjes met overgevoeligheid/ondergevoeligheid) ziet in principe dezelfde kleuren.quote:
mocht je je bedenken mn dm staat openquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, is gewoon leuk even lekker impuslief.Dit is een vaag gesprekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha, zijn gezicht was al rood voordat hij een hap nam.quote:
nee preciesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mocht je je bedenken mn dm staat open
Sorry ik ben stoned.quote:
hoe voelt het eigenlijk om stonend te zijn, kan je van andere dingen stoned zijn? huis tuin keukenmiddelen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee preciesmaar sommige niet-stoners schijnen dus te denken dat je standards en normen en waarden heel erg veranderen als je stoned bent ofzo
ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mocht je je bedenken mn dm staat open
hoe weten ze dat die golflengtes bij iedereen dezelfde kleuren gevenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jawel. Je kegeltjes/staafjes (dunno welke, biologie was nooit m'n sterkste punt) adsorberen de golflengtes. Golflengtes staan vast per kleur, dus iedereen (met uitzondering van mensen met kleurenblindheid of kegeltjes/staafjes met overgevoeligheid/ondergevoeligheid) ziet in principe dezelfde kleuren.
Kan het mis hebben hoor
Snap ik wel, je word ook retegeilquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee preciesmaar sommige niet-stoners schijnen dus te denken dat je standards en normen en waarden heel erg veranderen als je stoned bent ofzo
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, is gewoon leuk even lekker impuslief.mindfuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
dat is bij sommige mensen wel hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoelangquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Dientje12 het volgende:
langste sessie ooit gehad om mijn joint te bouwen
of mensen die denken dat je voelt dat je vliegt, dingen gaat zien etcquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee mang, dan veranderen je normen en waarden enorm! Dat weet iedereen jatog!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sorry ik ben stoned.
Dan word ik raar ofzoiets
De groene kleur van een mooie wiettop is als referentie genomen. De golflengte daarvan is bepaald en aan de hand daarvan de rest van de golflengtes. Daaromquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hoe weten ze dat die golflengtes bij iedereen dezelfde kleuren geven
Jnaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee mang, dan veranderen je normen en waarden enorm! Dat weet iedereen jatog!
15 min ofzo, omdat het wiet plakte dus bleef de vloei aan me vingers plakken en had geen zin om me handen te wassenquote:
ga wegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb nog nooit een kutje gevoeld, iemand kandidaat?
comedown hieroquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Moira. het volgende:
IS IEDEREEN HIER WEL STONED?
Deze shit gaat veel te snel jongens![]()
Ok nu ga ik hem roken hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Moira. het volgende:
IS IEDEREEN HIER WEL STONED?
Deze shit gaat veel te snel jongens![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap ik wel, je word ook retegeil[ afbeelding ]
ik zie soms lichte visualisaties maar niet dat dingen bewegen soms wel. zag een x een muur trillen in de klasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
of mensen die denken dat je voelt dat je vliegt, dingen gaat zien etc
'hee.zie je al.dingen bewegen?!!?!?'![]()
Hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
heb vijf mirajuranas geinjecteerd !!
nee niet doen nu ben je instant gehandicapt en geoverdosistquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
mn 2e x was 1 uurquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
15 min ofzo, omdat het wiet plakte dus bleef de vloei aan me vingers plakken en had geen zin om me handen te wassen
Het voelt gewoon als.. een stuk verse kip, dus voel maar in je moeder's broekje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb nog nooit een kutje gevoeld, iemand kandidaat?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
dat is bij sommige mensen wel hoorNiet meteen dismissen
Omdat de golflengte de kleur bepaalt, simpelweg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hoe weten ze dat die golflengtes bij iedereen dezelfde kleuren geven
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Mischien moet je zoiets doen als deze jongenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
sluiten jllie mij maar uit, dan ga ik wel kapstok hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (18+)
Same. En ik heb meer de neiging over niks na te denken en gewoon onzin neer te pleuren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]Dat heb ik dus echt niet he
Ik weet nog prima wat ik aan het doen ben, het duurt alleen allemaal fucking lang
je plaatje doet het niet, en de posts eronder die het probeerden te fixen ook nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha nee daarom denk ik soms ook dat ik wat moet minderen. Want als ik zeg dat ik toch wel 3/4 joints per week rook dan denkt iedereen gelijk aan dit soort volk (rechts):
[ afbeelding ]
En dat ben ik in de verste verte niet
haha ja echtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
of mensen die denken dat je voelt dat je vliegt, dingen gaat zien etc
'hee.zie je al.dingen bewegen?!!?!?'![]()
op link klikken en dan refreshen, werkte bij mijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef WarmZaad het volgende:
jezus wat gaan jullie snel![]()
ik zal nog even reageren,
[..]
je plaatje doet het niet, en de posts eronder die het probeerden te fixen ook niet
Gewoon je ogen dicht, achterover liggen en genietenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ja echt
Hoewel ik soms wel echt een soort trip heb voor 1 minuut lang. Dat ik helemaal van die ijzerige geluiden (kan het niet anders omschrijven) hoor bwongwongwongwong de hele tijd op verschillende toonhoogtes en echt ff moet zitten en naar beneden kijken en alles om me heen begint te draaien en wazig wordt enzo. Vind ik altijd beetje eng maar gaat zo weer over. Maar volgens mij is dat ook telkens geweest als ik bijv te snel op stond. Dat je dat gevoel sowieso al hebt, maar als je stoned ben nog 100x zo erg
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien moet je zoiets doen als deze jongenWtf :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (18+)
403 forbidden, al refresh ik 100 keerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
op link klikken en dan refreshen, werkte bij mij
kipsexquote:
dat gebeurd somsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
403 forbidden, al refresh ik 100 keer
goedzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als ik er morgen aan denk zal ik ook effe foto's maken en posten.
xquote:
Electric wizardquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef Trollscience het volgende:
eens kijken of ik een beetje terug kan komen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
En toen zei ik: klik op de link dan hommoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef WarmZaad het volgende:
jezus wat gaan jullie snel![]()
ik zal nog even reageren,
[..]
je plaatje doet het niet, en de posts eronder die het probeerden te fixen ook niet
die dikke is wel lekkerquote:
idd haha nadenken is veel te moeilijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Same. En ik heb meer de neiging over niks na te denken en gewoon onzin neer te pleuren.
I, the Witchfinderquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Electric wizard
Vind vinum sabbathi en the hills Have eyes van dat album ook erg geniaal
nog steeds nietquote:
ik heb geen link gezien, kun je hem nog eens posten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
En toen zei ik: klik op de link dan hommo
ja maar het gaat erom hoe dat in je brein verwerkt wordt. onze ogen zien allemaal dezelfde 'natuurkundige' kleur maar noemen we in ons brein dat dan ook hetzelfde zegmaar jwzquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Omdat de golflengte de kleur bepaalt, simpelweg.
voer dan in 'tokkie wijf' en dan zie je vanzelf zo'n kampertypetje rechts naast ma tokkie zittenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
link van de quote ([afbeelding])quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:43 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nog steeds niet
[..]
ik heb geen link gezien, kun je hem nog eens posten?
Dat had ik een keer, ik werd fucking pissig, zat mn jointjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, hij lag precies onder de vloei
tozzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:46 schreef OllieWilliams het volgende:
mag niet binnen roken
ff naar buiten voor een peukje
pffquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:46 schreef OllieWilliams het volgende:
mag niet binnen roken
ff naar buiten voor een peukje
Sowieso phasersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
I, the WitchfinderDopethrone
Electric Frost
eigenlijk wel bijna ieder nummer
die phasers in de laatste movement van altar of melek
Neeee moeten we op een warme zomeravond doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:47 schreef Moira. het volgende:
fuck man die meet is er echt volgende week al
de wiet-meet
rook wietquote:
ahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
voer dan in 'tokkie wijf' en dan zie je vanzelf zo'n kampertypetje rechts naast ma tokkie zittendie bedoelde ik
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Sowieso phasers
Het einde van funeralopolis is ook heerlijk.
Vind overigens de Japanse band Boris ook echt geniaal
jaaaaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Neeee moeten we op een warme zomeravond doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |