ja maar het gaat erom hoe dat in je brein verwerkt wordt. onze ogen zien allemaal dezelfde 'natuurkundige' kleur maar noemen we in ons brein dat dan ook hetzelfde zegmaar jwzquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Omdat de golflengte de kleur bepaalt, simpelweg.
voer dan in 'tokkie wijf' en dan zie je vanzelf zo'n kampertypetje rechts naast ma tokkie zittenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
403 forbidden, al refresh ik 100 keer
link van de quote ([afbeelding])quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:43 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nog steeds niet
[..]
ik heb geen link gezien, kun je hem nog eens posten?
Dat had ik een keer, ik werd fucking pissig, zat mn jointjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, hij lag precies onder de vloei
tozzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:46 schreef OllieWilliams het volgende:
mag niet binnen roken
ff naar buiten voor een peukje
pffquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:46 schreef OllieWilliams het volgende:
mag niet binnen roken
ff naar buiten voor een peukje
Sowieso phasersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
I, the WitchfinderDopethrone
Electric Frost
eigenlijk wel bijna ieder nummer
die phasers in de laatste movement van altar of melek
Neeee moeten we op een warme zomeravond doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:47 schreef Moira. het volgende:
fuck man die meet is er echt volgende week al
de wiet-meet
rook wietquote:
ahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
voer dan in 'tokkie wijf' en dan zie je vanzelf zo'n kampertypetje rechts naast ma tokkie zittendie bedoelde ik
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Sowieso phasers
Het einde van funeralopolis is ook heerlijk.
Vind overigens de Japanse band Boris ook echt geniaal
jaaaaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Neeee moeten we op een warme zomeravond doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |