quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik niet, ik vind dit topic tries, erger nog: "blowen zou illigaal moeten zijn net zoals alcohol en gewonen sigaretten. "
en zo bevredigend en eye-opening als je iets wél snaptquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ga vaak als ik stoned ben boeken en artikelen over relativiteit, kwantummechanica en dat soort weirde shit lezen. Alleen vergeet ik steeds wat ik 5 minuten daarvoor nou gelezen had![]()
Super interessant is het dan, maar zo frustrerend dat je het niet snapt gewoon
was jij niet die vent die allemaal foto's van jongetjes van 11 postte?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik niet, ik vind dit topic tries, erger nog: "blowen zou illigaal moeten zijn net zoals alcohol en gewonen sigaretten. "
Nee hoor, het contrast verandert nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo want dan zouden er mensen zijn die deze tekst niet konden lezen omdat de achtergrond kleur teveel leek op de tekst kleur, en dat is niet zo.
eet mijn enorme flatsende neger penis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
was jij niet die vent die allemaal foto's van jongetjes van 11 postte?
Dit wilde ik zeggen, kon alleen de woorden niet vindenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee hoor, het contrast verandert nietEn kleuren zijn wel 'objectief waarneembaar': ze hebben een golflengte die de kleur bepaalt en die je kan meten.
doeiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moet je hem zelf pijpen, ik kom wel een paar ribben verwijderen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
eet mijn enorme flatsende neger penis.
Was maar grapje, schatjequote:
Stoned genoeg om tetten te showen on cam?quote:
Heb ik die ooit geopendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ONZ / schattige leuke capuchon jongetjes
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stoned genoeg om tetten te showen on cam?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hahahaaaa zo grappig hee zie je ook roze olifanten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ook looool zie allemaal regenbogen en epic unicorns ben echt diehard stoner420
quote:
dat zegt niksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee hoor, het contrast verandert nietEn kleuren zijn wel 'objectief waarneembaar': ze hebben een golflengte die de kleur bepaalt en die je kan meten.
wil je met me cammen?quote:
Ik dacht ik probeer het maar even ik snap het zelf ook niet meerquote:
huh nee????? misschien is mijn wiet kapot???quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahaaaa zo grappig hee zie je ook roze olifanten?
hahahahaha!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |