Ik zie groene olifantenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
huh nee????? misschien is mijn wiet kapot???
aightquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vrouwmensch nummer 3 in deze reeks, jeej
Tik 'm aanIk voel me fijntjesss
goeiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef Unscrewed het volgende:
Kom gewoon allemaal op skype cammen dat is leuk.
ja tochquote:
epic wierd internet humor tumor 420 miemsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ook looool zie allemaal regenbogen en epic unicorns ben echt diehard stoner420
quote:
Ja van jouwquote:
zelfs als ik stoned ben doe ik dat soort ongein nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]Ik had er laatst ook een die zei "oh zal ik eens misbruik maken van het feit dat jij stoned bent?" en toen zei ik "hoe wou je daar misbruik van maken dan?
" en toen zei hij dat ik dan wat makkelijker na zou denken over het sturen van bikinifoto's enzo
![]()
Zit je al.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoewel ik niet veel post, pleur mij er ook effe tussen in OP s.v.p.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die baby
gewoon doen, wil je anders naakt in een capuchontrui poseren ? vind ik geil. maar dan is dat niet echt naakt gewoon kutje bloot en benen je weet wel zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]Ik had er laatst ook een die zei "oh zal ik eens misbruik maken van het feit dat jij stoned bent?" en toen zei ik "hoe wou je daar misbruik van maken dan?
" en toen zei hij dat ik dan wat makkelijker na zou denken over het sturen van bikinifoto's enzo
![]()
je staat er alquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoewel ik niet veel post, pleur mij er ook effe tussen in OP s.v.p.
Nah, is gewoon leuk even lekker impuslief.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zelfs als ik stoned ben doe ik dat soort ongein niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Jawel. Je kegeltjes/staafjes (dunno welke, biologie was nooit m'n sterkste punt) adsorberen de golflengtes. Golflengtes staan vast per kleur, dus iedereen (met uitzondering van mensen met kleurenblindheid of kegeltjes/staafjes met overgevoeligheid/ondergevoeligheid) ziet in principe dezelfde kleuren.quote:
mocht je je bedenken mn dm staat openquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, is gewoon leuk even lekker impuslief.Dit is een vaag gesprekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha, zijn gezicht was al rood voordat hij een hap nam.quote:
nee preciesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mocht je je bedenken mn dm staat open
Sorry ik ben stoned.quote:
hoe voelt het eigenlijk om stonend te zijn, kan je van andere dingen stoned zijn? huis tuin keukenmiddelen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee preciesmaar sommige niet-stoners schijnen dus te denken dat je standards en normen en waarden heel erg veranderen als je stoned bent ofzo
ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mocht je je bedenken mn dm staat open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |