abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122074125
quote:
Verkrachter (18) niet naar cel vanwege islamitische opvoeding BIRMINGHAME

Bron

Een 18-jarige moslim uit het Engelse Birmingham gaat vrijuit nadat hij een 13-jarig meisje had verkracht. Adil Rashid zei in de rechtbank dat hij op een islamitische school heeft geleerd dat vrouwen waardeloos zijn.

Rashid verklaart dat hij door zijn opvoeding niet wist dat seks met een minderjarige verboden is. "Door mijn opvoeding ben ik niet op de hoogte van de Britse wetten." Dat meldt Daily Mail.

Rechter Michael Stokes veroordeelde de jongen tot een voorwaardelijke straf. "Een gevangenisstraf zou in dit geval meer kwaad dan goed doen." Voor seksuele handelingen met een minderjarige staat drie tot zeven jaar celstraf.

Rashid leerde het meisje kennen via Facebook. Ze spraken af in een hotel in Nottingham waar hij zijn slachtoffer verkrachtte. Vervolgens ging hij naar de moskee om te bidden. Een week daarna werd hij opgepakt.
Niet te geloven en dan nog eens alleen maar een voorwaardelijke straf.
pi_122074142
Volgens mij die rechter geen rechter maar een linkser.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 16:19:19 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_122074149
Is het nou verkrachting of uit vrije wil?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 16:19:19 #4
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_122074150
Ik wist niet dat rood niet doorrijden betekende agent.

Van mijn geloof mag ik altijd een automatisch pistool bij me hebben

etc etc
  zaterdag 26 januari 2013 @ 16:20:59 #5
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_122074196
Hoop dat mensen hier op Fok! eens inzien dat lage straffen niet alleen in Nederland voorkomen.
pi_122074274
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:20 schreef hexje het volgende:
Hoop dat mensen hier op Fok! eens inzien dat lage straffen niet alleen in Nederland voorkomen.
Dit is niet alleen een schandaal vanwege de lage straf maar vanwege de redenatie voor deze lage straf!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_122074398
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dit is niet alleen een schandaal vanwege de lage straf maar vanwege de redenatie voor deze lage straf!
Dit dus. ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 26 januari 2013 @ 16:28:34 #8
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_122074444
quote:

[..]

Soms krijgen in Nederland mensen uit andere culturen lagere straffen ivm hun cultuur of geloof. Dan krijg je meteen hier dat gejank over hoe slecht de Nederlandse rechters zijn. Nederland straft Europees gezien echt niet vreemder of lager.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 16:29:09 #9
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_122074466
Het Daily Mail-artikel dat De Telegraaf als bron gebruikte is iets genuanceerder:
quote:
Muslim abuser who 'didn't know' that sex with a girl of 13 was illegal is spared jail

A muslim who raped a 13-year-old girl he groomed on Facebook has been spared a prison sentence after a judge heard he went to an Islamic faith school where he was taught that women are worthless.

Adil Rashid, 18, claimed he was not aware that it was illegal for him to have sex with the girl because his education left him ignorant of British law.

Yesterday Judge Michael Stokes handed Rashid a suspended sentence, saying: ‘Although chronologically 18, it is quite clear from the reports that you are very naive and immature when it comes to sexual matters.’

Earlier Nottingham Crown Court heard that such crimes usually result in a four to seven-year prison sentence.

But the judge said that because Rashid was ‘passive’ and ‘lacking assertiveness’, sending him to jail might cause him ‘more damage than good’.

Rashid, from Birmingham, admitted he had sex with the girl, saying he had been ‘tempted by her’ after they met online.

They initially exchanged messages on Facebook before sending texts and chatting on the phone over a two-month period.

They then met up in Nottingham, where Rashid had booked a room at a Premier Inn.

The girl told police they stayed at the hotel for two hours and had sex after Rashid went to the bathroom and emerged wearing a condom.

Rashid then returned home and went straight to a mosque to pray. He was arrested the following week after the girl confessed what had happened to a school friend, who informed one of her teachers.

He told police he knew the girl was 13 but said he was initially reluctant to have sex before relenting after being seduced.

Earlier the court heard how Rashid had ‘little experience of women’ due to his education at an Islamic school in the UK, which cannot be named for legal reasons.

After his arrest, he told a psychologist that he did not know having sex with a 13-year-old was against the law. The court heard he found it was illegal only when he was informed by a family member.

In other interviews with psychologists, Rashid claimed he had been taught in his school that ‘women are no more worthy than a lollipop that has been dropped on the ground’.

When Judge Stokes said Rashid ‘must have known it was illegal, unless he was going round with his eyes shut’, defence lawyer Laban Leake said reports suggested Rashid had a ‘degree of sexual naivety’.

‘The school he attended, it is not going too far to say, can be described as a closed community and on this occasion this was perpetuated by his home life.

‘It is not too far to say that he may not have known that having sex with a 13-year-old girl was illegal.’ Judge Stokes sentenced Rashid to nine months youth custody, suspended for two years, along with a two-year probation supervision order.

Describing Rashid, the judge said: ‘He’s had an unusual education, certainly in terms of the sexual education provided. Comparing women to lollipops is a very curious way of teaching young men about sex.’

But he said that Rashid knew what he was doing was wrong.

‘It was made clear to you at the school you attended that having sexual relations with a woman before marriage was contrary to the precepts of Islam,’ he said.

Addressing Rashid, the judge said: ‘I accept this was a case where the girl was quite willing to have sexual activity with you. But the law is there to protect young girls, even though they are perfectly happy to engage in sexual activity.’
http://www.dailymail.co.u(...)gal-sex-girl-13.html
pi_122074697
quote:

[..]

Ik lees dan ook nergens dat het de redenering van de rechter is. Die zal dus wel van de Daily Mail zijn, dus moet je bij TS klagen dat hij schandalige redeneringen van schandalige krantjes van een OP voorziet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_122074710
Hij leerde dus op school dat vrouwen waardeloos zijn?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_122074837
Vreemd genoeg houdt een rechter heel vaak rekening met de cultuur van de verdachte, ook in NL.
pi_122074848
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:29 schreef freako het volgende:
Het Daily Mail-artikel dat De Telegraaf als bron gebruikte is iets genuanceerder:

[..]

http://www.dailymail.co.u(...)gal-sex-girl-13.html
Dan moeten ze die scholen sluiten die ervoor zorgen dat mannen rondlopen die door die scholing kunnen ontkomen aan een 4-7 jarige gevangenisstraf. Je kunt die twee feiten niet naast elkaar laten bestaan.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 16:41:52 #14
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122074937
Met een oudere jongen afspreken in een hotel en het dan gek vinden dat hij sex wil :')
pi_122074943
En ze willen dat wij respect tonen richting moslims.

Flikker toch op, ik ben er helemaal klaar mee.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 26 januari 2013 @ 16:42:11 #16
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_122074947
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik lees dan ook nergens dat het de redenering van de rechter is.
Helemaal onderaan in het Daily Mail-artikel staat dit:
quote:
Describing Rashid, the judge said: ‘He’s had an unusual education, certainly in terms of the sexual education provided. Comparing women to lollipops is a very curious way of teaching young men about sex.’

‘It was made clear to you at the school you attended that having sexual relations with a woman before marriage was contrary to the precepts of Islam,’ he said.

Addressing Rashid, the judge said: ‘I accept this was a case where the girl was quite willing to have sexual activity with you. But the law is there to protect young girls, even though they are perfectly happy to engage in sexual activity.’
pi_122075057
Ik denk wel dat dit een verkrachting is in de zin van "sex met een minderjarige is altijd verkrachting, ook als beide partijen het willen" zoals in de VS.

De TT klopt verder ook niet (maar dat mag je verwachten van TS). Het is in de UK heel normaal om volwassenen een taakstraf te geven als ze met wederzijdse instemming sex hebben met een minderjarige.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 16:47:30 ]
pi_122075159
Top comment op Daily Mail verwoordt het goed:

quote:
Why is it legal to send a child to a school where they get brought up not to respect the laws and customs of this country? Ofsted come down like a tonne of bricks on any school that doesn't promote respect for minorities. What about respect for the majority?
Veel boze comments van moslims ook, dus dat gaat de goede kant op. :) Laat die D66-rechters maar zweten.
pi_122075174
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:41 schreef schommelstoel het volgende:

Ik snap dat het veel gevraagd is, maar misschien moet je het hele artikel eens lezen, erover nadenken en opzoeken wat andere mannen in dit geval krijgen; juist, ook een voorwaardelijke (taak)straf.
pi_122075193
Verder is het natuurlijk dikke peop wat die jongen zegt.
pi_122075199
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:44 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk wel dat dit een verkrachting is in de zin van "sex met een minderjarige is altijd verkrachting, ook als beide partijen het willen" zoals in de VS.
Correct.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_122075221
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik snap dat het veel gevraagd is, maar misschien moet je het hele artikel eens lezen, erover nadenken en opzoeken wat andere mannen in dit geval krijgen; juist, ook een voorwaardelijke (taak)straf.
Ik heb het gelezen, ik ben gewoon klaar met het overgrote uitschot molims.
Bij hen zitter er 10 rotte appelen tussen, en één goede.
pi_122075224
Tevens blijf ik de telegraaf en vooral de daily mail verdomd slechte bronnen vinden, vooral omdat het verder in geen één kwaliteit krant in Engeland staat.
pi_122075227
Nielsch, dat kan natuurlijk wel zo zijn maar dan zou dat de insteek moeten zijn van de rechter. En niet een bullshit-verhaal over naiviteit van een jongen die wel met een condoom op zak een hotelkamer weet te boeken om een 13-jarige brugpieper te palen met z'n baardje.
pi_122075233
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Correct.
Juist, en dan is de straf die deze man gekregen heeft best normaal. Vergelijkbaar met bijvoorbeeld blanke daders die hetzelfde doen.
pi_122075259
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:42 schreef freako het volgende:

[..]

Helemaal onderaan in het Daily Mail-artikel staat dit:

[..]

Het is dus geen verkrachting, maar vrijwillige seks met een minderjarige. De rechter houdt het bij een voorwaardelijk straf omdat hij naief was en passief is en de gevangenis hem meer kwaad dan goed zou doen, dat is de redenering die hij volgt, en de school pleit hem niet vrij want ook die keurt het niet goed. Het gaat dus om de persoon van de dader en niet om diens cultuur wat maakt dat de straf voorwaardelijk blijft.

Dus niet zo uitgeslapen Nederland reageert weer als een trekpop zoals die krant wil.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 16:51:46 #27
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122075268
Mwah, ik denk dat het meisje ook niet onwillig was, anders spreek je niet af in een hotelkamer. Genoeg meiden van 13 jaar die een kerel van 20 wel zien zitten. Alleen als 20-jarige kerel moet je nadenken en niet akkoord gaan met seks, aangezien het niet mag van de wet. Wel heel verkeerd dat hij dat te horen kreeg op die school. Vraag mij af wat voor school dat was, want daar zijn ze in het artikel van the Daily Mail wel wat kort over. Als het waar blijkt te zijn, opheffen die school. Als het een of twee leraren betreft en verder is de school in orde, dan gelijk de schuldigen op staande voet ontslaan lijkt mij.
pi_122075284
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:50 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ja, je hebt vast het Telegraaf stukje gelezen. Lees nu eens het stuk uit de Daily Mail en vertel me wat er nu aan de hand is?
pi_122075286
Nergens blijkt toch uit dat de rechter(s) zijn peopargument ("ich habe es niet gewust!") heeft laten meewegen?

Waarschijnlijk heeft hij gewoon geen gevangenisstraf gekregen omdat het meisje gewillig was, en hij pas net meerderjarig (ergo, het was nauwelijks illegaal).

edit: Nederlandse bronnen spraken overigens over "vrijspraak" :') Faaljournalisten
pi_122075320
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nielsch, dat kan natuurlijk wel zo zijn maar dan zou dat de insteek moeten zijn van de rechter. En niet een bullshit-verhaal over naiviteit van een jongen die wel met een condoom op zak een hotelkamer weet te boeken om een 13-jarige brugpieper te palen met z'n baardje.
Als je het Engelse artikel goed leest dan is dat ook precies de insteek van de rechter. De rechter heeft namelijk zelf gezegd dat het onzin was dat die jongen niet wist dat het illegaal was.
pi_122075331
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:44 schreef Nielsch het volgende:

De TT klopt verder ook niet (maar dat mag je verwachten van TS). Het is in de UK heel normaal om volwassenen een taakstraf te geven als ze met wederzijdse instemming sex hebben met een minderjarige.

Het gebruikelijke gezeik van jou om de boodschapper aan te vallen. Topictitel is 1 op 1 van de Telegraaf, ga bij hun zeiken als het je niet bevalt.
pi_122075366
quote:

[..]

Hij had het over lezen én nadenken.
pi_122075372
[quote]0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:52 schreef Fides het volgende:
Nergens blijkt toch uit dat de rechter(s) zijn peopargument ("ich habe es niet gewust!") heeft laten meewegen?

Integendeel juist.
pi_122075399
Het meisje wilde toch? Wat is het probleem dan?
pi_122075400
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:53 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Het gebruikelijke gezeik van jou om de boodschapper aan te vallen. Topictitel is 1 op 1 van de Telegraaf, ga bij hun zeiken als het je niet bevalt.
Dat jij een domme slaafse volger bent van de Telegraaf is niet mijn fout.
pi_122075440
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:54 schreef Ambipur het volgende:
Dat zij minderjarig was en hij meerderjarig en daar heeft hij precies de straf voor gekregen die iedere andere Brit ook zou krijgen. Niets aan de hand dus. Maar het gaat om een beetje domme moslim dus nu is het een ramp.
pi_122075448
quote:

[..]

Dit.

En Nielsch, ik heb beide gelezen, voor mij is sowieso de maat vol met gelovigen, welk geloof dan ook.
Als er iemand of meerderen zijn die voor verdeeldheid zorgen, dan zijn het wel de sprekers van geloven.

Laat iedereen met rus en zijn gang gaan op een respectabele manier.uit
Valt mij ook dat je wel heel erg bezig bent met je gelijk te halen, komt dit te dichtbij of iets in die zin?
pi_122075455
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat zij minderjarig was en hij meerderjarig en daar heeft hij precies de straf voor gekregen die iedere andere Brit ook zou krijgen. Niets aan de hand dus. Maar het gaat om een beetje domme moslim dus nu is het een ramp.
Zouden we hetzelfde reageren als het een Jood was?
pi_122075459
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:54 schreef Ambipur het volgende:
Ben je nu zo dom of doe je alsof?
pi_122075474
quote:

[..]

Een gewaarschuwd mens telt voor 2 zou je zeggen. Maar nee, niet Dr. Nikita.
pi_122075485
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ook nog minderwaardig en denigrerend doen?
Ben jij één van die vervelende rotte appels uit de maatschappij die alles wel even denkt te weten voor anderen?
pi_122075486
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Doe even normaal ja anders tief je maar op met je onbeschofte uitlatingen.
pi_122075505
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:56 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dit.

En Nielsch, ik heb beide gelezen, voor mij is sowieso de maat vol met gelovigen, welk geloof dan ook.
Als er iemand of meerderen zijn die voor verdeeldheid zorgen, dan zijn het wel de sprekers van geloven.

Laat iedereen met rus en zijn gang gaan op een respectabele manier.uit
Valt mij ook dat je wel heel erg bezig bent met je gelijk te halen, komt dit te dichtbij of iets in die zin?
Als je het écht gelezen zou hebben dan zou je hebben gemerkt dat de rechter het "islam" argument van de dader van tafel heeft geveegd.
pi_122075529
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Doe even normaal ja anders tief je maar op onbeschofte uitlatingen.
O+

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 16:59:11 ]
pi_122075550
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:57 schreef schommelstoel het volgende:

Ben jij één van die vervelende rotte appels uit de maatschappij die alles wel even denkt te weten voor anderen?
Niet voor iedereen, wel voor mensen zoals jij die niet na kunnen denken.
pi_122075562
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben je nu zo dom of doe je alsof?
Ben jij dom? Er staat verkracht in de OP en die telegraaf artikel is al helemaal subjectief.
Dat meisje wilde, hij is dus geen verkrachter.
pi_122075584
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als je het écht gelezen zou hebben dan zou je hebben gemerkt dat de rechter het "islam" argument van de dader van tafel heeft geveegd.
Ik zou het mooi vinden als jij op een wat betere manier met je sociale vaardigheden te koop liep.
Nu ben je een communicatie propje die zich blijkbaar verheven voelt gezien je negatieve gepraat richting anderen, daar bereik je ook zo veel mee...
pi_122075591
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:56 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Zouden we hetzelfde reageren als het een Jood was?
Wij niet en de rechter niet, jullie/hullie waarschijnlijk wel.
pi_122075610
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:59 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ben jij dom? Er staat verkracht in de OP en die telegraaf artikel is al helemaal subjectief.
Dom dus.
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2013 @ 17:01:17 #50
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_122075619
Krankzinnig dit. Nog krankzinniger de users die roepen dat een meisje van 13 het wilde, ergo een volwassen overweging maakte en er dus niks aan de hand is.
Het moslim geknuffel neemt steeds ziekere vormen aan.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_122075622
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een gewaarschuwd mens telt voor 2 zou je zeggen. Maar nee, niet Dr. Nikita.
Je hebt echt een probleem met jezelf denk ik zo. Doet het niet pijn die betweterigheid?
pi_122075632
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:59 schreef Ambipur het volgende:

[..]

In Engeland is seks met een minderjarige altijd verkrachting.
Desondanks blijft het een twijfelachtige vertaling van de telegraaf.
pi_122075641
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:01 schreef 3-voud het volgende:
Krankzinnig dit. Nog krankzinniger de users die roepen dat een meisje van 13 het wilde, ergo een volwassen overweging maakte en er dus niks aan de hand is.
Het meisje heeft zelf getuigd dat ze wilde. De rechter heeft het het "islam" argument van tafel geveegd. De man heeft een straf gekregen die elke Brit gekregen zou hebben in dit geval. Wat is nu het probleem?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 17:03:54 ]
pi_122075655
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dom dus.
Als jij mij dom noemt, beschouw ik dat als compliment. Dank je.
pi_122075663
quote:
En daar is de verdachte dan ook voor gestraft volgens de strafmaat die daar in Engeland voor geldt?
pi_122075674
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

En daar is de verdachte dan ook voor gestraft volgens de strafmaat die daar in Engeland voor geld?
geldt
pi_122075679
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:41 schreef schommelstoel het volgende:

wie is zij en wie is wij?

Moet iedere inwoner van ieder land waar jij op vakantie gaat helemaal klaar met jou zijn omdat het westen dieren en kinder porno producenten zijn?

Precies. Je zei het al:flikker toch op.
pi_122075701
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Doe even normaal ja anders tief je maar op met je onbeschofte uitlatingen.
Hij heeft toch gelijk? De Telegraaf insinueert een heleboel en schrijft het anders op dan het is, erg doorzichtig allemaal, maar aangezien het publiek waar ze op mikken laaggeletterd is het net alsof ze aan een touwtje trekken waarna de trekpoppen verontwaardigd reageren. Jij doet dat ook. Je kunt ook zelf even nadenken over wat gelezen hebt en vooral wat je niet gelezen hebt voor je een topic opent.
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2013 @ 17:05:03 #59
341203 3-voud
pi_122075718
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

En daar is de verdachte dan ook voor gestraft volgens de strafmaat die daar in Engeland voor geld?
Dat betwijfel ik ten zeerste. Maar goed, het nieuws komt met ruis over. Maakt mij ook niet veel uit. Dit soort zaken mogen nooit een excuus hebben dat er een strafvermindering kans heeft. Je g*dverd*mme aan een kind. Euhm, douwt 'm erin.
pi_122075726
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het meisje heeft zelf getuigd dat ze wilde. De rechter heeft het het "islam" argument van tafel geveegd. De man heeft een straf gekregen die elke Brit gekregen zou hebben in dit geval. Wat is nu het probleem?
Dat lees ik niet echt uit dat stuk maar misschien is dat dan Telegraaf/DM. ;)
pi_122075734
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:05 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik ten zeerste. Maar goed, het nieuws komt met ruis over. Maakt mij ook niet veel uit. Dit soort zaken mogen nooit een excuus hebben dat er een strafvermindering kans heeft. Je g*dverd*mme aan een kind. Euhm, douwt 'm erin.
Het is ook niet in de strafoverweging meegenomen? :')
pi_122075758
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:01 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je hebt echt een probleem met jezelf denk ik zo. Doet het niet pijn die betweterigheid?
Nee, maar ik heb wel eens dat de domheid hier pijn doet.
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2013 @ 17:06:51 #63
341203 3-voud
pi_122075769
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Het is ook niet in de strafoverweging meegenomen? :')
Ik weet niet wat jij leest maar die knaap loopt alweer buiten.
pi_122075772
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij heeft toch gelijk? De Telegraaf insinueert een heleboel en schrijft het anders op dan het is, erg doorzichtig allemaal, maar aangezien het publiek waar ze op mikken laaggeletterd is het net alsof ze aan een touwtje trekken waarna de trekpoppen verontwaardigd reageren. Jij doet dat ook. Je kunt ook zelf even nadenken over wat gelezen hebt en vooral wat je niet gelezen hebt voor je een topic opent.
Lul toch niet zo dom, Dat je de telegraaf kut vindt ins nu wel duidelijk. Had je nog meer te ouwehoeren?
pi_122075791
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:06 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij leest maar die knaap loopt alweer buiten.
Er zijn meer straffen dan alleen opsluiten? Of jij het daar nou mee eens bent of niet.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:07:37 #66
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122075792
quote:
Ga wieberen 3VOUD. We weten dat je een PVV'er in hart en nieren bent. Beter ga je je haat verkondigen op stormfront, waar ze al over elkaar heen vallen als het over een donkere man gaat die over straat loopt. De Telegraaf durft te beweren dat de rechter rekening heeft gehouden met ''de islam.'' De gozer was naïef, en het is niet goed te praten, maar wel begrijpelijk als hij dat verder nooit heeft meegekregen. Moet de rechter een 20-jarige kerel die denkt als een 10-jarige gaan opsluiten in de gevangenis? Zal hem dat goed doen? Eerder het tegenovergestelde. Het was niet met opzet en het 13-jarige kind wilde ook het bed met hem delen, gezien het afspreken in de hotelkamer. Hier is in real-life geen sprake van verkrachting, maar voor de wet is het verkrachting. Een heel groot verschil! Alleen de Telegraaf zal dat nooit met zoveel woorden duidelijk maken, daarbij hoort een klein beetje gezond verstand.

Nee, one-liners gaan je niet helpen, 3VOUDje. Stormfront is verderop.
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2013 @ 17:07:50 #67
341203 3-voud
pi_122075801
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Flikker eens op met die zelf aangemeten verhevenheid. Kut-user.
pi_122075810
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Doe er wat aan, scholing is niet zo duur, ook niet voor jouw soort.
pi_122075814
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat lees ik niet echt uit dat stuk maar misschien is dat dan Telegraaf/DM. ;)
quote:

† In Memoriam † zaterdag 26 januari 2013 @ 17:08:31 #70
341203 3-voud
pi_122075823
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Er zijn meer straffen dan alleen opsluiten? Of jij het daar nou mee eens bent of niet.
Dit slaat nergens op.
Straks vergelijk je nog een oorvijg met de elektrische stoel.
pi_122075846
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:06 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Lul toch niet zo dom, Dat je de telegraaf kut vindt ins nu wel duidelijk. Had je nog meer te ouwehoeren?
Ja, het probleem is namelijk niet de Telegraaf maar de mensen die hun verstand uitzetten en dan precies het beoogde effect vertonen, en dan ook nog ter gelegenheid van het starten van een topic. Lees het dan nog een keertje door zou ik zeggen.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:09:37 #72
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122075848
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Jij begint over scholing terwijl jij zelf je mening baseert op 1 bron, een bron waarvan je tevens ook wel een klein beetje had kunnen verwachten dat zij bepaalde zaken aandikken.
pi_122075849
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:

Vind ik niet duidelijk genoeg. Had graag het woordje 'nonsense' en misschien iets a la 'stop talking shit' willen lezen.
pi_122075862
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:08 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dit slaat nergens op.
Straks vergelijk je nog een oorvijg met de elektrische stoel.
Ik begrijp totaal niet waar je naartoe wil?
Negen maanden voorwaardelijk en 2 jaar toezicht is een normale straf in Engeland voor dit soort vergrijpen (mits niet onvrijwillig).
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2013 @ 17:10:52 #75
341203 3-voud
pi_122075880
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

[..]

Dat is geen verklaring. Dat kun je tegen iedereen over alle feiten wel vertellen.
pi_122075885
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Flikker eens op met die zelf aangemeten verhevenheid. Kut-user.
Als jij diep zinkt moet je mij niet verwijten dat ik verheven ben.
pi_122075922
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Vind ik niet duidelijk genoeg. Had graag het woordje 'nonsense' en misschien iets a la 'stop talking shit' willen lezen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:10 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat is geen verklaring. Dat kun je tegen iedereen over alle feiten wel vertellen.
Maar het argument dat hij niet wist dat hij fout bezig was vanwege islamitische opvoeding is hiermee wel gelijk van tafel geveegd?
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2013 @ 17:12:16 #78
341203 3-voud
pi_122075933
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik begrijp totaal niet waar je naartoe wil?
Negen maanden voorwaardelijk en 2 jaar toezicht is een normale straf in Engeland voor dit soort vergrijpen (mits niet onvrijwillig).
Hij loopt dus vrij rond en mag zich af en toe melden voor wat psychologisch geleuter wat ze hem in de moskee er weer uitlullen.
pi_122075970
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:12 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Hij loopt dus vrij rond en mag zich af en toe melden voor wat psychologisch geleuter wat ze hem in de moskee er weer uitlullen.
Of de strafmaat correct is is een andere discussie en totaal niet relevant aan dit topic.
pi_122076036
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Top comment op Daily Mail verwoordt het goed:

[..]

Veel boze comments van moslims ook, dus dat gaat de goede kant op. :) Laat die D66-rechters maar zweten.
Waarom zouden moslims niet boos zijn hierover?
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2013 @ 17:15:28 #81
341203 3-voud
pi_122076054
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Of de strafmaat correct is is een andere discussie en totaal niet relevant aan dit topic.
Daar gaat de hele discussie juist over.
Waar had je het over willen hebben dan? Of de hotelkamer wel netjes opgeruimd was?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:16:13 #82
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122076078
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom zouden moslims niet boos zijn hierover?
Omdat alle moslims door de Telegraaf aanhang en PVV'érs op een hoopje worden gegooid. Is het een moslim die een strafbaar delict pleegt, dan zijn alle moslims indirect strafbaar aldus deze mensen.
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2013 @ 17:17:56 #83
341203 3-voud
pi_122076149
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:16 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Omdat alle moslims door de Telegraaf aanhang en PVV'érs op een hoopje worden gegooid. Is het een moslim die een strafbaar delict pleegt, dan zijn alle moslims indirect strafbaar aldus deze mensen.
Neuh. Die reageerders daar merken hetzelfde wat hier gebeurd: moslims en knuffelaars nemen het direct voor die verkrachter op. Of je daar om moet lachen of huilen over het nieuws zelf is nog afwegen.
pi_122076164
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Waar had je het over willen hebben dan? Of de hotelkamer wel netjes opgeruimd was?
Dit topic gaat over het feit dat een Moslim zogenaamd geen celstraf heeft gekregen vanwege islamitische opvoeding? Een argument dat door een rechter van tafel is geveegd, en waarna verdachte is gestraft volgens het Engelse recht.
pi_122076176
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, het probleem is namelijk niet de Telegraaf maar de mensen die hun verstand uitzetten en dan precies het beoogde effect vertonen, en dan ook nog ter gelegenheid van het starten van een topic. Lees het dan nog een keertje door zou ik zeggen.
Je begint nu flink te stinken uit je bek.

Ten overvloede, een topic wordt gestart uit een krant, volkomen legaal, of het de telegraaf is of niet dat is niet aan jou beoordeling toevertrouwd. Ben je het er niet mee eens, doe een poging bij fok om het te laten verbieden, ga een bom daar plaatsen anders rot je maar op maar je betweterige idiote aanvallen leip.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:19:14 #86
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122076193
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Eigenlijk gaat de hele discussie helemaal nergens meer over sinds verschillende users hier lieten blijken dat het artikel van de Telegraaf onjuist is.
pi_122076257
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:17 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Neuh. Die reageerders daar merken hetzelfde wat hier gebeurd: moslims en knuffelaars nemen het direct voor die verkrachter op. Of je daar om moet lachen of huilen over het nieuws zelf is nog afwegen.
Kan jij graag even aanwijzen waar de moslims en de knuffelaars het voor de verkrachter opnemen.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2013 @ 17:22:12 #88
341203 3-voud
pi_122076303
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dit topic gaat over het feit dat een Moslim zogenaamd geen celstraf heeft gekregen vanwege islamitische opvoeding? Een argument dat door een rechter van tafel is geveegd, en waarna verdachte is gestraft volgens het Engelse recht.
Elke opgelegde straf door een engelse rechter is volgens het engels recht. Zo werkt de defenitie van rechters.
Daarmee is niet uitgesloten dat de straf an sich discutabel is. Die knaap loopt vrij rond en dat is nog geen enkele verkrachter met een gelijksoortig geval gelukt in Engeland.
pi_122076325
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Daar gaat het toch juist om :?
pi_122076334
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:22 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Elke opgelegde straf door een engelse rechter is volgens het engels recht. Zo werkt de defenitie van rechters.
Daarmee is niet uitgesloten dat de straf an sich discutabel is. Die knaap loopt vrij rond en dat is nog geen enkele verkrachter met een gelijksoortig geval gelukt in Engeland.
Dat heb je wel eens met het recht. De ene krijgt een andere straf dan de ander, voor eenzelfde (mis)daad.
Allah Al Watan Al Malik
pi_122076341
Debiele rechter dus, met vooroordelen over de islam.
pi_122076362
quote:

[..]

Waar gebeurt dat?
pi_122076365
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar gaat het toch juist om :?
Geef nou maar gewoon toe dat je (zoals altijd) weer te snel achter de reet van de televaag hebt gelopen..
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2013 @ 17:23:50 #94
341203 3-voud
pi_122076370
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kan jij graag even aanwijzen waar de moslims en de knuffelaars het voor de verkrachter opnemen.
Yup. Daar.
pi_122076387
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:23 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Yup. Daar.
Uitgeluld dus.. hup, terug in je PVV-hok.
Allah Al Watan Al Malik
pi_122076391
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:22 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Jazeker wel hoor. Vooral omdat in Engeland elke vorm van seks met een minderjarige als verkrachting wordt aangeduid maar er wel een onderscheid in strafmaat is. Had desbetreffend meisje een aanklacht ingediend en getuigd dat er wel sprake van onvrijwilligheid was dan had de strafmaat dus een pak hoger uitgepakt.

In Nederland was dit dus niet eens als verkrachting de boeken ingegaan.
pi_122076399
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:23 schreef De_Guidance het volgende:
Debiele rechter dus, met vooroordelen over de islam.
Nou nee, de verdachte voerde zelf zijn islamitische opvoeding op school aan als argument.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:24:52 #98
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122076406
quote:

[..]

Niemand neemt het op voor de dader. Weldenkende mensen denken een klein beetje na en verspreiden niet gelijk de stank van hun onderbuik. De 20-jarige knul en 13-jarige meid wilden graag seks met elkaar, gezien hun afspraak in de hotelkamer! Genoeg jonge tieners die er wel pap van lusten jong. Dit kind is daar niet anders in. De 20-jarige knul had alleen beter moeten nadenken en niet akkoord moeten gaan met geslachtsgemeenschap. Alleen het punt is dat hij dat niet wist en dus kon de rechter hem daar niet op aanspreken. Al die feiten meegenomen, werd er geconcludeerd dat een gevangenisstraf deze knul niet goed zou doen. Misschien kunnen ze dat joch beter wat leren over de Britse cultuur, zodat hij later een goede burger wordt. Hij is nog naïef en kan dus gevormd worden aldus het artikel.

Over die school heb je gelijk. Als hij in dat gebouw leerde dat vrouwen minderwaardig zijn, dan moet daar onderzoek naar worden verricht. De schuldigen moeten ontslagen worden. Is de hele school verpest, dan zal de school op termijn ook opgeheven moeten worden. Dat je mensen leert dat vrouwen minderwaardig zijn, dat kan je niet maken.
pi_122076409
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ten overvloede, een topic wordt gestart uit een krant, volkomen legaal, of het de telegraaf is of niet dat is niet aan jou beoordeling toevertrouwd.
Ook aan die van jou, vooral aan die van jou. Jij opent immers een topic en die geef je een titel, die luidt niet 'Telegraaf bazelt weer' of woorden van gelijke strekking. Vervolgens geef je er een reactie op die getuigt van instemming met verontwaardiging die het artikel ademt.

Dan vraag ik me af of je daadwerkelijk tot het laaggeletterde Telegraafpubliek behoort zonder je daarvan bewust te zijn en dus toch een topic opent. Of dat je in een blinde haat voor moslims dan wel rechters wild om je heen grijpt en alles plaatst wat je kunt vinden, hoe dom ook.

quote:
Ben je het er niet mee eens, doe een poging bij fok om het te laten verbieden, ga een bom daar plaatsen anders rot je maar op maar je betweterige idiote aanvallen leip.
Volgens mij reageer ik gewoon op een TS, dat schijnt te mogen hier. Ben je het daar niet mee eens, dan moet je misschien maar beter niet meer zulke topics openen.
pi_122076410
quote:

[..]

Ten overvloede, een topic wordt gestart uit een krant, volkomen legaal, of het de telegraaf is of niet dat is niet aan jou beoordeling toevertrouwd. Ben je het er niet mee eens, doe een poging bij fok om het te laten verbieden, ga een bom daar plaatsen anders rot je maar op maar je betweterige idiote aanvallen leip.
Last van PMS?
pi_122076411
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou nee, de verdachte voerde zelf zijn islamitische opvoeding op school aan als argument.
En dat werd van tafel geveegd. Maar gewoon erop door blijven gaan hoor Lavenderr.
Allah Al Watan Al Malik
pi_122076412
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Geef nou maar gewoon toe dat je (zoals altijd) weer te snel achter de reet van de televaag hebt gelopen..
Ja hoor Mutant :W
pi_122076415
Ik ben hier nog bozer over dan gemiddelde mens.

Immers, een verkrachter loopt vrij rond en een rechter doet alsof voor moslims een vrouw niks waard is.

Dubbel fout.
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2013 @ 17:25:11 #104
341203 3-voud
pi_122076418
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Jazeker wel hoor.
Nou, toon maar aan dan.
pi_122076448
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:W - jij ook maar terug in je PVV-hok. Samen met 3-voud.
Allah Al Watan Al Malik
pi_122076451
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:25 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Last van PMS?
Nee, van idioten.
pi_122076454
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dat werd van tafel geveegd. Maar gewoon erop door blijven gaan hoor Lavenderr.
Goed hoor Mutant, je hebt gelijk :Y
pi_122076466
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

:W - jij ook maar terug in je PVV-hok. Samen met 3-voud.
Tuurlijk Mutant :Y
pi_122076469
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Goed argument.

Net als toen je amper meer in het Eindhoven topic te vinden was nadat de meeste daders niet islamitisch bleken.
pi_122076480
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Goed hoor Mutant, je hebt gelijk :Y
Dat weet ik. Dat hoef je mij niet te vertellen hoor. Laat het nu maar eens GOED tot je doordringen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_122076488
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Goed argument.

Net als toen je amper meer in het Eindhoven topic te vinden was nadat de meeste daders niet islamitisch bleken.
HAHAHAHAHAHAHAH! Ja, idd.. Viel mij ook op :D Toen was ze ineens verdwenen.
pi_122076493
quote:

[..]

Goed argument.

Een vrouwelijke R@B. Doet ze ALTIJD. Zodra ze ongelijk heeft, is ze in geen velden of wegen te bekennen. Maar wel de grootste smoel trekken aan het begin.
Allah Al Watan Al Malik
pi_122076497
O en de titel klopt ook niet eens blijkbaar. Man man man.
pi_122076498
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ook aan die van jou, vooral aan die van jou. Jij opent immers een topic en die geef je een titel, die luidt niet 'Telegraaf bazelt weer' of woorden van gelijke strekking. Vervolgens geef je er een reactie op die getuigt van instemming met verontwaardiging die het artikel ademt.

Dan vraag ik me af of je daadwerkelijk tot het laaggeletterde Telegraafpubliek behoort zonder je daarvan bewust te zijn en dus toch een topic opent. Of dat je in een blinde haat voor moslims dan wel rechters wild om je heen grijpt en alles plaatst wat je kunt vinden, hoe dom ook.

[..]

Volgens mij reageer ik gewoon op een TS, dat schijnt te mogen hier. Ben je het daar niet mee eens, dan moet je misschien maar beter niet meer zulke topics openen.
Je reageert met persoonlijke aanvallen, daar ga je de mist mee in.
pi_122076506
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:25 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nou, toon maar aan dan.
Suspended jail term for teacher in relationship with pupil, 15
http://www.guardian.co.uk/uk/2008/jan/19/ukcrime.childprotection

Grgr.
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2013 @ 17:30:25 #116
341203 3-voud
pi_122076586
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Suspended jail term for teacher in relationship with pupil, 15
http://www.guardian.co.uk/uk/2008/jan/19/ukcrime.childprotection

Grgr.
Faal.

1. Is Amerika en geen Engeland
2. Ging om kusjes en het bespreken van standjes. Geen penetratie plaats gevonden.

Probeer nog eens...
pi_122076592
Achja, in plaats van dat het OM op ondezoek uitgaat en dergelijke scholen verbiedt, wordt er weer de schuld gelegd bij de rechters. De moslims laten zich weer eens trouwens van hun beste kant zien. :')
#freefrederike
pi_122076594
En wordt er ook actie ondernomen tegen de school waar hij geleerd heeft dat vrouwen waardeloos zijn?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_122076600
Ja de UK is echt fantastisch. Moslimpatrouilles in de straat, shairah-rechtbanken en dit soort shit.

Zo mooi die islam, zo'n verrijking O+
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_122076612
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef Misstique het volgende:
En wordt er ook actie ondernomen tegen de school waar hij geleerd heeft dat vrouwen waardeloos zijn?
Nee natuurlijk niet, dat zou inbreuk in de vrijheid van godsdienst zijn en dat is Hitler.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2013 @ 17:31:38 #121
341203 3-voud
pi_122076629
quote:
Wellicht dat ze wegkomen met "ze weten niet beter, die stakkers".
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:32:08 #122
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_122076645
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Faal.

1. Is Amerika en geen Engeland
Sinds wanneer ligt East Yorkshire in de VS?
pi_122076651
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja de UK is echt fantastisch. Moslimpatrouilles in de straat, shairah-rechtbanken en dit soort shit.

Zo mooi die islam, zo'n verrijking O+
Dat zijn allemaal wahabi's.
Allah Al Watan Al Malik
pi_122076663
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, dat zou inbreuk in de vrijheid van godsdienst zijn en dat is Hitler.
Nu doe je het alweer..

Reageren op imaginaire tegenargumenten. Ben je gelovig ofzo?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:32:26 #125
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_122076664
quote:
De waarheid mag niet gezegd worden ?
pi_122076689
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef PizzaMizza het volgende:
Achja, in plaats van dat het OM op ondezoek uitgaat en dergelijke scholen verbiedt, wordt er weer de schuld gelegd bij de rechters. De moslims laten zich weer eens trouwens van hun beste kant zien. :')
Hoi Jood! :W
pi_122076724
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Een Jood die zegt dat moslims zich 'weer van hun beste kant laten zien'.

Het moet niet gekker worden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_122076736
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:32 schreef gnaeus het volgende:

[..]

De waarheid mag niet gezegd worden ?
Jouw vrouwen zijn idd vrij waardeloos gebleken ja. Dat is waar.
pi_122076774
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:27 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Mwa, was meer dat ze nu wel medelijden had met de ouders want zoiets verwacht je niet van een kind. Maar bij Marokkanen niet want dat komt dan weer wel door opvoeding en die zijn nou eenmaal altijd respectloos.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:35:15 #130
382130 gnaeus
pi_122076780
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jouw vrouwen zijn idd vrij waardeloos gebleken ja. Dat is waar.
Ach, de één leert z'n kinderen dat vrouwen waardeloos zijn, de andere dat moslims niet te vertrouwen zijn.
pi_122076820
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:35 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ach, de één leert z'n kinderen dat vrouwen waardeloos zijn, de andere dat moslims niet te vertrouwen zijn.
En de ander laat zijn vrouw afpakken en bezwangeren door een puber van Fok.
pi_122076824
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:35 schreef Ziba het volgende:

[..]

Mwa, was meer dat ze nu wel medelijden had met de ouders want zoiets verwacht je niet van een kind. Maar bij Marokkanen niet want dat komt dan weer wel door opvoeding en die zijn nou eenmaal altijd respectloos.
En dan steeds beweren dat het haar niet om de afkomst gaat. Tja, lekker geloofwaardig.
pi_122076838
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je reageert met persoonlijke aanvallen, daar ga je de mist mee in.
Ik stelde dat je gewaarschuwd had moeten zijn omdat het de Telegraaf betreft. Dan kom jij met:
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:01 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:06 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

quote:

[..]

Dan kom je op mij niet over als iemand die zich heeft te beklagen over persoonlijke aanvallen door mij. Je doet ook wel erg aangebrand. We weten hier allemaal wel dat je geen echte dr. bent hoor, het is niet zo dat je nu pas door mijn reactie door de mand valt als, laten we zeggen, niet zo héél scherp.
pi_122076848
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Weer een ander gooit blikjes.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:37:08 #135
382130 gnaeus
pi_122076852
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Good riddance.
pi_122076854
quote:

[..]

De ander heeft als hobby moslimvrouwen lastig vallen, door het gooien van bierblikjes richting hen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_122076855
quote:

[..]

Ja, in Nederland voeden ze hun kindjes perfect op. Hun kinderen lachen tenminste in de camera's als ze iets doen wat niet mag. Denk aan Haren. Gelijk heeft ze.

quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een Jood die zegt dat moslims zich 'weer van hun beste kant laten zien'.

Het moet niet gekker worden.
PizzaMe houdt van rellen, is een typisch iets dat hoort bij Joden..... Kijk maar naar hoe ze de Palestijnen behandelen.
pi_122076916
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:24 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Niemand neemt het op voor de dader. Weldenkende mensen denken een klein beetje na en verspreiden niet gelijk de stank van hun onderbuik. De 20-jarige knul en 13-jarige meid wilden graag seks met elkaar, gezien hun afspraak in de hotelkamer! Genoeg jonge tieners die er wel pap van lusten jong. Dit kind is daar niet anders in. De 20-jarige knul had alleen beter moeten nadenken en niet akkoord moeten gaan met geslachtsgemeenschap. Alleen het punt is dat hij dat niet wist en dus kon de rechter hem daar niet op aanspreken. Al die feiten meegenomen, werd er geconcludeerd dat een gevangenisstraf deze knul niet goed zou doen. Misschien kunnen ze dat joch beter wat leren over de Britse cultuur, zodat hij later een goede burger wordt. Hij is nog naïef en kan dus gevormd worden aldus het artikel.

Over die school heb je gelijk. Als hij in dat gebouw leerde dat vrouwen minderwaardig zijn, dan moet daar onderzoek naar worden verricht. De schuldigen moeten ontslagen worden. Is de hele school verpest, dan zal de school op termijn ook opgeheven moeten worden. Dat je mensen leert dat vrouwen minderwaardig zijn, dat kan je niet maken.
Ja, nee, heel gezond om op je twintigste met een dertienjarig meisje af te spreken. Gaat niet helemaal goed in de bovenkamers van die twee.
pi_122076917
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik begrijp ook werkelijk niet dat zulke idiote moslimscholen toegestaan zijn.

Het artikel legt de schuld bij de rechter, terwijl mensen die het artikel lezen zullen zien dat de rechter het "islam" argument juist van tafel heeft geveegd.

Maarja begrijpend lezen van Engelse artikelen is nogal moeilijk voor mensen die puur op de koppen van de Telegraaf afgaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 17:41:34 ]
pi_122076926
quote:

[..]

Ja toch, die verrukte Marokkanen weer.
pi_122076945
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik stelde dat je gewaarschuwd had moeten zijn omdat het de Telegraaf betreft. Dan kom jij met:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dan kom je op mij niet over als iemand die zich heeft te beklagen over persoonlijke aanvallen door mij. Je doet ook wel erg aangebrand. We weten hier allemaal wel dat je geen echte dr. bent hoor, het is niet zo dat je nu pas door mijn reactie door de mand valt als, laten we zeggen, niet zo héél scherp.
Ik ben al lang klaar met jou zelfingenomen betweterigheid als je het nog niet door had. Ook mijn geduld raakt eens op.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:39:49 #142
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122076956
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik ben al lang klaar met jou zelfingenomen betweterigheid als je het nog niet door had. Ook mijn geduld raakt eens op.
lol, jij bent grappig.
pi_122076966
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Heb jij geduld?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:40:24 #144
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122076991
quote:
Een school kan opgeheven worden, maar daar zullen ze eerst goed naar moeten kijken, alvorens ze die stappen kunnen ondernemen. Daar gaan we later zeker nog wat over horen. Daar is nog te weinig bekend over. Die school moet goed onder de loep worden genomen en als het waar blijkt te zijn, opgeheven worden of de schuldige leraren moeten op straat worden gezet. Daarna zullen we er pas meer over horen.
pi_122077035
Ik geloof niet dat hij heeft geleerd dat vrouwen waardeloos zijn. :P
pi_122077047
quote:

[..]

Goed argument.

Oh? Dan toch maar eens beter lezen.
pi_122077100
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:27 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ga je lekker? Ook jij: le-zen.
pi_122077140
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh? Dan toch maar eens beter lezen.
:D Of jij.
pi_122077141
Bij ieder rechtzaak waar de dader overduidelijk schuldig is en met een idioot verklaring komt ter verdediging word dat allemaal weggewuifd als zodanig, maar in dit geval is het weer een maatschappelijk mentaliteit gekoppeld aan een divers achtergrond wat dan weer op z'n beurt word gezien als homogeen groep, boy. :')
pi_122077169
-edit- Kap eens met die bagger

[ Bericht 85% gewijzigd door paddy op 27-01-2013 16:26:04 ]
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2013 @ 17:44:57 #151
341203 3-voud
pi_122077175
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:44 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Tuurlijk wijf. Als het over Marokkaantjes gaat ben je er als de kippen bij.
Jij ook. Je punt?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:45:38 #152
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122077204
Mag dit overigens wel wat de Telegraaf hier doet? Het is duidelijk waarneembaar dat zij de feiten omdraaien en daarmee haar lezers onjuist informeert.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:46:40 #153
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_122077246
Wat gebeurt er in dit topic!!! Mensen doe eens lief tegen elkaar.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:46:51 #154
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122077252
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik gok dat ze Fleur Agema is irl.
Mijn hart huilt met Agema mee.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:47:10 #155
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_122077267
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:45 schreef YazooW het volgende:
Mag dit overigens wel wat de Telegraaf hier doet? Het is duidelijk waarneembaar dat zij de feiten omdraaien en daarmee haar lezers onjuist informeert.
Gelukkig linken ze wel naar de DM.
pi_122077280
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik gok dat ze Fleur Agema is irl.
Oh tof. Best een pittige tante enzo. Leuk bezig met van alles ook. _O_
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:47:59 #157
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122077298
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:47 schreef hexje het volgende:

[..]

Wat het alleen nog maar erger maakt aangezien ze dus hadden kunnen weten dat hun artikel haaks staat op dat van de Daily Mail.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:49:09 #158
382130 gnaeus
pi_122077345
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:47 schreef Ziba het volgende:

[..]

Agema de beroepswerkloze. Het is dat de PVV niets anders kan krijgen dan incapabele mafklappers anders zat ze nog steun te trekken. Hoewel ze nu ook wel riant uit de staatsruif kan vreten natuurlijk.
pi_122077349
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:46 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Mijn hart huilt met Agema mee.
Voor wie kom je nou op, im soooo confused :'( ?
pi_122077362
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De ander heeft als hobby moslimvrouwen lastig vallen, door het gooien van bierblikjes richting hen.
Ik doe mee aan het wereldkampioenschap blikjes gooien volgende maand. Ik word als 1 vd favorieten gezien :7
pi_122077393
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:49 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Agema de beroepswerkloze. Het is dat de PVV niets anders kan krijgen dan incapabele mafklappers anders zat ze nog steun te trekken. Hoewel ze nu ook wel riant uit de staatsruif kan vreten natuurlijk.
Ach, aangezien jij graag van zelfstandige ondernemers jat, kan je daar toch niet echt over klagen toch?
pi_122077399
quote:

[..]

Als ik haar serieus zou zetten als hoogtepunt van Westers feminisme, het volgen van een fobisch man en hem na praten, zou ik wel iedereen over mij heen krijgen, de ironie. :')
pi_122077401
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:49 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik ook niet maar ik vind het wel een kutvolk. En nu?
Nu niets. Want niemand geeft een fuck om jouw mening.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:50:34 #164
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122077404
quote:

[..]

Fok! zou jou moeten betalen voor deze amuserende posts.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:50:38 #165
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_122077409
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:47 schreef hexje het volgende:

[..]

Alsof de gemiddelde telegraaf lezer weet wat Engels is, laat staan het kan lezen. :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:51:22 #166
382130 gnaeus
pi_122077439
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ach, aangezien jij graag van zelfstandige ondernemers jat, kan je daar toch niet echt over klagen toch?
KIJKT UIT ! EEN MOSLIM MET KROMZWAARD ACHTER DIE BOOM !
pi_122077446
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nu niets. Want niemand geeft een fuck om jouw mening.
Hoeft ook niet, daarom is het ook mijn mening.
pi_122077452
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hmm. Ik wel hoor. Vervelend volk. Heel irritant. En nu?
En dan ga je zo nu en dan wel je durum en shoarma halen wanneer je uitgaat he bij de lokale moslims.
pi_122077462
quote:

[..]

Ik zou Fleur wel doen :9~
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:52:01 #170
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_122077468
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:57 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ook nog minderwaardig en denigrerend doen?
Rotte appels nog wel :')

Ben jij er zo eentje die graag onzin wil blijven roepen en boos wordt wanneer iemand je op basis van de harde feiten erop wijst dat je onzin roept? :')
Krekker is de bom!
pi_122077490
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En dan ga je zo nu en dan wel je durum en shoarma halen wanneer je uitgaat he bij de lokale moslims.
Nee durum haal ik niet gek wtf lul je?

Shoarma wel, maar dat zijn Isrealies :Y

De pest is dat je bij veel van die moslimtokos geen bier kan krijgen. Dus daar kom ik per definitie niet.
pi_122077492
quote:

[..]

Hmm. Ik wel hoor. Vervelend volk. Heel irritant. En nu?
Jij bent ongeloofwaardig in je moslim en Marokkanenhaat. Dus om jou kunnen we alleen lachen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:52:50 #173
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122077501
quote:

[..]

Die mening mag je hebben. We laten je nu in je waarde.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:53:01 #174
382130 gnaeus
pi_122077510
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik zou Fleur wel doen :9~
Je zou 'm nog in een dood paard stoppen frusto.
pi_122077517
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Shoarma als Israelisch zien.... De humor.... :D
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:53:08 #176
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122077518
Wat een heerlijk topic O+
pi_122077540
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:51 schreef gnaeus het volgende:

[..]

KIJKT UIT ! EEN MOSLIM MET KROMZWAARD ACHTER DIE BOOM !
PAS OP EEN DJINN ACHTER ME ECHT WAAR DAAR MOET JE REZPECT VOOR HEBBEN DAS MIJN GELOOF!
pi_122077551
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De pest is dat je bij veel van die moslimtokos geen bier kan krijgen. Dus daar kom ik per definitie niet.
Shoarma komt van het Turkse woord Cevirme Einstein, shiiittt, je hebt al die tijd moslimfood gegeten :o
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:54:14 #179
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122077563
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:53 schreef YazooW het volgende:
Wat een heerlijk topic O+
pi_122077566
quote:

[..]

;( he wat
pi_122077610
Only in NWS _O_
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:55:34 #182
382130 gnaeus
pi_122077629
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat jij hem te weinig in je vrouwtje stopte waardoor ze buiten de deur piemel ging zoeken.
Was ook niet de 1e keer dat je daarom verlaten werd begreep ik.
En dat begrijp ik dan weer :Y
:')

Zegt de mafklapper die emmert over vermengde rassen en echte Nederlanders terwijl ie zelf halfbloedjes heeft.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:55:55 #183
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122077644
Van een moslimverkrachter in Birmingham naar shoarma en Fleur Agema _O_
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:56:29 #184
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_122077671
quote:

[..]

Tja los daarvan we hebben ze het land binnen gehaald in de jaren 50 en 60 van de vorige eeuw. En die jongens die laatst die man in Eindhoven hebben neer getrapt waren dat moslims? Hufter gedrag neemt denk ik toe in alle lagen van de maatschappij los van ras of religie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_122077674
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:55 schreef YazooW het volgende:
Van een moslimverkrachter in Birmingham naar shoarma en Fleur Agema _O_
Straks hebben we het over badr hari
pi_122077681
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:54 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

;( he wat
Weer de schuld van de Joden!!!!

tis dat we dezelfde (voor)vader hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 17:56:50 ]
pi_122077692
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:55 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Zegt de mafklapper die emmert over vermengde rassen en echte Nederlanders terwijl ie zelf halfbloedjes heeft.
Ik presteer tenminste :7
Jij faalt in je mannelijkheid door je af te laten bluffen door je 10 jaar jongere vrouws minnares op een Fok-meet :')
pi_122077697
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja los daarvan we hebben ze het land binnen gehaald in de jaren 50 en 60 van de vorige eeuw. En die jongens die laatst de man in Eindhoven hebben neer getrapt waren dat moslims? Hufter gedrag neemt denk ik toe in alle lagen van de maatschappij los van ras of religie.
Je bent niet echt een helder licht he.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:57:36 #189
382130 gnaeus
pi_122077719
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik presteer tenminste :7
Jij faalt in je mannelijkheid door je af te laten bluffen door je 10 jaar jongere vrouws minnares op een Fok-meet :')
Wat ? Probeer het eens in het Nederlands.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:57:52 #190
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122077730
Mensen worden persoonlijk enzo :D
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:58:13 #191
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122077746
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:57 schreef YazooW het volgende:
Mensen worden persoonlijk enzo :D
Ja, dit wordt inderdaad een Slowchat.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:58:22 #192
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_122077753
* hexje pakt popcorn
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:59:07 #193
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122077793
Iets met "je laten afbluffen op een fok-meet".
geef eens wat meer details enzo.
pi_122077814
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Weer de schuld van de Joden!!!!

tis dat we dezelfde (voor)vader hebben.
dit is gewoon veel leuker joh *O*
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:59:46 #195
382130 gnaeus
pi_122077821
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:59 schreef YazooW het volgende:
X-ray leeft een beetje in de verleden tijd.
pi_122077902
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:59 schreef YazooW het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:59 schreef gnaeus het volgende:

[..]

X-ray leeft een beetje in de verleden tijd.
Gelly's (=gnaeaus) vrouw werd geneukt door Boebidoe en iedereen wist het en Gelly ging met hem stoeien op een fokmeet en gelly werd toen gepwoned door de 10 jaar jongere Boebidoe

Dat was het wel eigenlijk.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:02:21 #197
382130 gnaeus
pi_122077923
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[..]

Gelly's (=gnaeaus) vrouw werd geneukt door Boebidoe en iedereen wist het en Gelly ging met hem stoeien op een fokmeet en gelly werd toen gepwoned door de 10 jaar jongere Boebidoe

Nou, shocking. Het waard om te vertellen.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:02:23 #198
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122077927
_O-
pi_122077965
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:02 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Nou, shocking. Het waard om te vertellen.
Nou doe dan niet iedere keer zo als een bitch, dan hoef ik het niet te vertellen.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:03:44 #200
382130 gnaeus
pi_122077975
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:02 schreef YazooW het volgende:
_O-
Het verhaal klopt niet maar ik wil x-ray dit lolletje niet misgunnen. Hij heeft het al zo zwaar.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:03:55 #201
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_122077983
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[..]

Gelly's (=gnaeaus)
Oh wist ik niet eens. Misschien tijd voor een wie = wie topic?

R@b, post die toevallig ook nog onder een andere naam?
Krekker is de bom!
pi_122078001
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:03 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Het verhaal klopt niet

Wel!
pi_122078009
quote:

[..]

[..]

Triest kereltje ben je soms toch ook.

En ben benieuwd naar het meisje haar verhaal over deze situatie. Waarom spreekt ze met een 18-jarige af in een hotel? :')
pi_122078014
quote:

[..]

er staat noet dat de straf laag is omdat hij islamitish op os gevoed, dat is wat hij zelf zei: ik wist het niet, want ben zo niet opgevoed.

De rechter zegt: een straf zou meer kwaad dan goed doen. Verder niets over de reden daarvoor.

Je kan uit dit stukje niet afleiden waarom de straf zo laag is.
compact en kleverig.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:04:39 #205
382130 gnaeus
pi_122078023
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wel!
Ja, dan wel. Wat boeit mij het.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:05:41 #206
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_122078080
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je bent niet echt een helder licht he.
Ik kan er daar best in mee gaan denk ik. Mijn voorouders hebben inderdaad al in de vorige eeuw niet zo goed nagedacht over hoe bepaalde Nederlanders en PVV stemmers denken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_122078085
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

er staat noet dat de straf laag is omdat hij islamitish op os gevoed, dat is wat hij zelf zei: ik wist het niet, want ben zo niet opgevoed.

De rechter zegt: een straf zou meer kwaad dan goed doen. Verder niets over de reden daarvoor.

Mja, blijft raar. Tenzij dat meisje dit vrijwillig deed.
pi_122078088
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef Ziba het volgende:

[..]

Triest kereltje ben je soms toch ook.

En ben benieuwd naar het meisje haar verhaal over deze situatie. Waarom spreekt ze met een 18-jarige af in een hotel? :')
Vraag het haar B-)
ONZ / Lieve Nikky,
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:07:33 #209
382130 gnaeus
pi_122078170
Samengevat : Je moet wel een trieste mafklapper zijn om iemand's privésores te gebruiken op een internetforum om jezelf een hele man te kunnen voelen.
pi_122078187
De jongen is gewoon slachtoffer geworden van de sletterige avances van het 13 jarige meisje.
pi_122078194
Boeiend. Is gewoon lullig om zoiets hier te posten.
pi_122078196
quote:

[..]

[..]

:D
pi_122078201
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Blijft waanzin van die rechter. Hij kijkt net zoals de D66 rechters in NL in 1e instantie naar het belang vd dader, niet vh slachtoffer.

Maar goed, ze gaan maar lekker hier mee door. Hoe meer frustatratie ze creeeren bij het volk, hoe eerder de boel recht gezet gaat worden.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:08:18 #214
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122078204
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:07 schreef gnaeus het volgende:
Samengevat : Je moet wel een trieste mafklapper zijn om iemand's privésores te gebruiken op een internetforum om jezelf een hele man te kunnen voelen.
Dus het verhaal is wel waar?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:08:56 #215
382130 gnaeus
pi_122078229
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:08 schreef YazooW het volgende:

[..]

Dus het verhaal is wel waar?
Nee, maar hij denkt van wel en denkt mij zo te "pakken" ofzo. Hij spoort niet helemaal. Teveel gesnoven vroeger.
pi_122078235
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:07 schreef gnaeus het volgende:
Gast, jij begint altijd met persoonlijk worden. Doe dat dan niet. Iets met een glazen huis en geen stenen gooien.
pi_122078277
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:05 schreef Ziba het volgende:

[..]

En als het meisje nu 6 jaar en geen 13 was?
pi_122078280
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gast, jij begint altijd met persoonlijk worden. Doe dat dan niet. Iets met een glazen huis en geen stenen gooien.
''maar jij begon'' :'( :'( :'(
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:10:21 #219
382130 gnaeus
pi_122078287
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gast, jij begint altijd met persoonlijk worden.
Haha, nu wordt ie wel heel mooi. Je doet niet anders, bij mij niet en bij anderen niet.
pi_122078355
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:10 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En als het meisje nu 6 jaar en geen 13 was?
Wat als de jongen nou Nederlands was en het gooide op z'n Nederlandse opvoeding, was je er dan ook als de kippen bij?
pi_122078366
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:10 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Haha, nu wordt ie wel heel mooi. Je doet niet anders, bij mij niet en bij anderen niet.
NWS / Verkrachter (18) niet naar cel vanwege islamitische opvoeding

:Y)
pi_122078417
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat als de jongen nou Nederlands was en het gooide op z'n Nederlandse opvoeding, was je er dan ook als de kippen bij?
Ja Triggie, dan was ik er ook bij.
pi_122078519
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja Triggie, dan was ik er ook bij.
Dan moet het toch wel ironisch zijn mijn love dat ik allochtonen gerelateerde topics kan aanwijzen waar je wel bent en topics wat autochtonen betreft waar je er niet bij bent om je gal te spuwen over de Nederlandse cultuur en mentaliteit?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:17:54 #224
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122078601
Ik hoop wel dat Dr. Nikita dankzij dit topic heeft geleerd dat artikelen in de Telegraaf niet altijd even betrouwbaar zijn :)
pi_122078648
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan moet het toch wel ironisch zijn mijn love dat ik allochtonen gerelateerde topics kan aanwijzen waar je wel bent en topics wat autochtonen betreft waar je er niet bij bent om je gal te spuwen over de Nederlandse cultuur en mentaliteit?
Jij bent nooit aanwezig in de CUL-topics!!!!1111!!einz!!!
pi_122078653
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan moet je maar wat beter opletten,.
pi_122078695
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij bent nooit aanwezig in de CUL-topics!!!!1111!!einz!!!
Ik heb over de jaren meerdere cul-topics geopend.
pi_122078707
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:03 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Oh wist ik niet eens. Misschien tijd voor een wie = wie topic?

R@b, post die toevallig ook nog onder een andere naam?
Voorschrift = Whiskey_Tango
D_H = X-Ray
Allah Al Watan Al Malik
pi_122078715
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dan moet je maar wat beter opletten,.
care to give an example?
pi_122078730
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wat heeft mijn afkomst hiermee te maken? Idiote antisemiet. We zijn al verder dan 1940.
#freefrederike
pi_122078754
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik begrijp ook werkelijk niet dat zulke idiote moslimscholen toegestaan zijn.

Het artikel legt de schuld bij de rechter, terwijl mensen die het artikel lezen zullen zien dat de rechter het "islam" argument juist van tafel heeft geveegd.

Maarja begrijpend lezen van Engelse artikelen is nogal moeilijk voor mensen die puur op de koppen van de Telegraaf afgaan.
Dit.
#freefrederike
pi_122078755
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:21 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Wat heeft mijn afkomst hiermee te maken? Idiote antisemiet. We zijn al verder dan 1940.
Typisch gedrag dit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_122078768
moslims antisemiet noemen :')
pi_122078787
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:21 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

ma slomcha, pizza?
pi_122078833
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:22 schreef Triggershot het volgende:
moslims antisemiet noemen :')
Moslims die Mohammed haten ofzo?
pi_122078875
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:23 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Moslims die Mohammed haten ofzo?
Niet alleen, ook de Koran, eerste 2 generatie moslims enzo, whole package.
Niet te vergeten de Joodse profeten enzo. :')
pi_122078888
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat jij hem te weinig in je vrouwtje stopte waardoor ze buiten de deur piemel ging zoeken.
Was ook niet de 1e keer dat je daarom verlaten werd begreep ik.
En dat begrijp ik dan weer :Y
Op de man afspelen..... Echt heel vies.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:25:15 #238
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_122078910
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:05 schreef Ziba het volgende:

[..]

Tuurlijk is het niet goed om als meerderjarige het met een minderjarige te doen. Hij is 18 jaar. Het gaat dan om 2 tieners. Hoe zwaar moet je de 18-jarige tiener straffen.
pi_122078917
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:17 schreef YazooW het volgende:
Ik hoop wel dat Dr. Nikita dankzij dit topic heeft geleerd dat artikelen in de Telegraaf niet altijd even betrouwbaar zijn :)
Wat een onzin, geen enkel artikel in welk dagblad, nieuws of wat dan ook is niet altijd even betrouwbaar, behalve joop.nl natuurlijk, die wel. want die is van en voor links-extremisten.

en nee, ik doe niet aan dat politiek correcte nablaterij van elkaar om maar leuk over te komen bij virtueel moralistisch verheven malloten die met alle winden meewaaien.
pi_122078963
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

care to give an example?
Recente reeks: Kopschoppers
pi_122079009
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Recente reeks: Kopschoppers
Je wilt zeggen dat je wat de mishandelingen betreft je het gekoppeld aan de Nederlandse mentaliteit / opvoeding?
pi_122079038
Moet dat dan?
pi_122079075
Niets moet, wel constateer ik dan selectiviteit.
pi_122079136
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Typisch gedrag dit.
Leg mij dan eens uit, wat mijn afkomst met dit topic heeft te maken.
#freefrederike
pi_122079151
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:29 schreef Triggershot het volgende:
Niets moet, wel constateer ik dan selectiviteit.
Leuk voor je, ik koppel geitenneuken ook niet expleciet aan de islam of wel. Je punt?
pi_122079194
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Leuk voor je, ik koppel geitenneuken ook niet expleciet aan de islam of wel. Je punt?
Dat spreekt je vrij van selectiviteit wanneer je het op een ander onderwerp wel doet?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:32:13 #247
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122079200
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat een onzin, geen enkel artikel in welk dagblad, nieuws of wat dan ook is niet altijd even betrouwbaar, behalve joop.nl natuurlijk, die wel. want die is van en voor links-extremisten.

en nee, ik doe niet aan dat politiek correcte nablaterij van elkaar om maar leuk over te komen bij virtueel moralistisch verheven malloten die met alle winden meewaaien.
Aangezien je zelf al tot de conclusie bent gekomen dat geen enkel artikel in welk dagblad/bron dan ook betrouwbaar is vraag ik mezelf toch af waarom je dan uit gaat van 1 bron bij het maken van dit topic.
pi_122079210
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet alleen, ook de Koran, eerste 2 generatie moslims enzo, whole package.
Niet te vergeten de Joodse profeten enzo. :')
Ik heb nog nooit zo'n slechte argumentatie gezien. Want als je moslim bent, kan je inderdaad Joden niet haten. :') :')

Wauw, je bent echt een troll.
#freefrederike
pi_122079280
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:32 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit zo'n slechte argumentatie gezien. Want als je moslim bent, kan je inderdaad Joden niet haten. :') :')

haz iku mishtara!!!
pi_122079318
quote:

[..]

Joden haten ook joden, ga je ze dan ook uitmaken voor antisemiet? Oh nee wacht, want joden zijn semieten. Hey wacht, hoe zat het met de kern van de Islam ook? Het enige wat jij kunt doen om je punt hard te maken is een nieuw definitie geven aan antisemitisme wat moslims betreft en dat is selectief antisemitisme, gezien miljoenen moslims geen woord kwaad durven te spreken over de Joodse profeten en heiligen. :')
pi_122079392
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Joden haten ook joden, ga je ze dan ook uitmaken voor antisemiet? Oh nee wacht, want joden zijn semieten. Hey wacht, hoe zat het met de kern van de Islam ook? Het enige wat jij kunt doen om je punt hard te maken is een nieuw definitie geven aan antisemitisme wat moslims betreft en dat is selectief antisemitisme, gezien miljoenen moslims geen woord kwaad durven te spreken over de Joodse profeten en heiligen. :')
ik haat joden ook
pi_122079429
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:36 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

ik haat joden ook
Jij bent dan ook geen moslim.
pi_122079494
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:32 schreef YazooW het volgende:

[..]

Aangezien je zelf al tot de conclusie bent gekomen dat geen enkel artikel in welk dagblad/bron dan ook betrouwbaar is vraag ik mezelf toch af waarom je dan uit gaat van 1 bron bij het maken van dit topic.
:D Voel eens aan je hoofd ja, ik ga geen 20 bronnen zoeken en ga zeker geen research doen naar waarheidsgehalten van media-artikelen. Daar zijn anderen beter in zoals jij, wereldpijn, niels en nog meer van die hypocriete moralisten die menen een punt te hebben als je de boodschapper afschiet is een verhaal meteen niet waar.
pi_122079527
Ik houd van joden/Joden. O+
pi_122079528
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij het contact met de realitit verloren, je gelooft namelijk erin dat moslims geen haat hebben jegens Joden.. :') :')
#freefrederike
pi_122079576
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij bent dan ook geen moslim.
ow -O-
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:40:29 #257
382130 gnaeus
pi_122079592
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

:D Voel eens aan je hoofd ja, ik ga geen 20 bronnen zoeken en ga zeker geen research doen naar waarheidsgehalten van media-artikelen.
Precies. Als de berichten maar in je straatje passen. Dat is genoeg.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:40:30 #258
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122079593
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

:D Voel eens aan je hoofd ja, ik ga geen 20 bronnen zoeken en ga zeker geen research doen naar waarheidsgehalten van media-artikelen. Daar zijn anderen beter in zoals jij, wereldpijn, niels en nog meer van die hypocriete moralisten die menen een punt te hebben als je de boodschapper afschiet is een verhaal meteen niet waar.
Dus de volgende keer ga je gewoon weer doodleuk verder met het kopiëren van onjuiste artikelen. Goed om te zien dat je van je fouten leert :) Het is toch slechts een kleine moeite om even een tweede bron er bij te zoeken en die te vergelijken met je eerste bron?
pi_122079601
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:39 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij het contact met de realitit verloren, je gelooft namelijk erin dat moslims geen haat hebben jegens Joden.. :') :')
kan jij geen hebreeuws ofzo?
pi_122079645
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:39 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat is nou precies het punt wat jij niet wilt inzien, ik haat een aantal Joden ja, zoals Ariel Sharon en Nethanyahu, Noam Chomsky en Rabbin mag ik dan weer wel, dat je joden haat maakt je geen antisemiet, zeker niet als je zelf aan semiet bent, ben je capabel genoeg om dat te begrijpen?

Laat staan dat 'Hey Jood' al Antisemitisme zou zijn, over trollen en realiteit verliezen gesproken, damn. :')
pi_122079657
Dat ik je negeer betekent niet dat ik het niet lees. Guyim.
#freefrederike
pi_122079674
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:40 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

ow -O-
Wel mijn halfbroer tho O+
pi_122079718
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is nou precies het punt wat jij niet wilt inzien, ik haat een aantal Joden ja, zoals Ariel Sharon en Nethanyahu, Noam Chomsky en Rabbin mag ik dan weer wel, dat je joden haat maakt je geen antisemiet, zeker niet als je zelf aan semiet bent, ben je capabel genoeg om dat te begrijpen?

Laat staan dat 'Hey Jood' al Antisemitisme zou zijn, over trollen en realiteit verliezen gesproken, damn. :')
Het gaat erom dat mijn afkomst helemaal niks met dit topic te maken had. Waarom wordt dat erbij betrokken?

Trouwens, als je de bovengenoemde Joden haat, alleen maar omdat ze Jood zijn, dan ben je inderdaad een antisemiet. Als je hen haat vanwege hun politieke ideologie, betekent dat niet dat je racistisch bent. Het gaat erom dat hier mijn afkomst bij wordt betrokken, terwijl dat irrelevant is. Het topic gaat over een islamitische idioot die zijn achtergestelde ideologie gebruikt als waarheid, niet om het feit dat ik een jood ben of niet,
#freefrederike
pi_122079731
quote:

[..]

pi_122079735
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:40 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Precies. Als de berichten maar in je straatje passen. Dat is genoeg.
Beloofd, volgende artikel die ik plaats zal er 1 zijn die in jouw straatje past gelly, ken je fappen.
pi_122079752
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:42 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Het gaat erom dat mijn afkomst helemaal niks met dit topic te maken had. Waarom wordt dat erbij betrokken?
Dat is een heel terecht vraag en opmerkingswaardig idd, anders dan dat meteen te koppelen aan antisemitisme.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:44:25 #267
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_122079798
Gelukkig is dit topic bijna dicht.
pi_122079815
quote:
Lekker stoken met die haat.
pi_122079833
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:40 schreef YazooW het volgende:

[..]

Dus de volgende keer ga je gewoon weer doodleuk verder met het kopiëren van onjuiste artikelen. Goed om te zien dat je van je fouten leert :) Het is toch slechts een kleine moeite om even een tweede bron er bij te zoeken en die te vergelijken met je eerste bron?
Ah, juist, oke, jij hebt de waarheid in pacht. Het wordt steeds gekker hier.
pi_122079848
quote:
Nee, volgens Triggershot is dat filmpje nep, want moslims kunnen Joden niet haten...:')
#freefrederike
pi_122079850
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:41 schreef PizzaMizza het volgende:
Dat ik je negeer
lama?
pi_122079851
quote:

ja toch, lekker simplistisch beeldvorming heb jij over miljoenen mensen van beide kampen die elkaar alleen maar vrede gunnen.
pi_122079865
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:44 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Lekker stoken met die haat.
Shoot the messenger. Laat ik iets zien dat niet waar is dan?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:46:11 #274
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122079880
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ah, juist, oke, jij hebt de waarheid in pacht. Het wordt steeds gekker hier.
Zeg ik dat dan?
pi_122079882
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wel mijn halfbroer tho O+
brother from another mother
pi_122079897
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nee, volgens Triggershot is dat filmpje nep, want moslims kunnen Joden niet haten...:')
Gefeliciteerd, je hebt zojuist bewezen dat je itt wat je eerdere reactie zei, idd niet leest.
pi_122079901
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch niet.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:46:39 #278
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_122079906
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:40 schreef YazooW het volgende:

[..]

Stop met reageren op die troll.
pi_122079917
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ja toch, lekker simplistisch beeldvorming heb jij over miljoenen mensen van beide kampen die elkaar alleen maar vrede gunnen.
Jij gaat ontkennen dat de algehele tendens onder moslims anti-joods is?
pi_122079925
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Shoot the messenger. Laat ik iets zien dat niet waar is dan?
Zeg ik niet.
pi_122079931
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:46 schreef YazooW het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?
Je doet niet anders dan moralistisch leuteren. Short memory?
pi_122079941
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja.
pi_122079960
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:46 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch niet.
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:41 schreef PizzaMizza het volgende:
Dat ik je negeer betekent niet dat ik het niet lees. Guyim.
Omdat hij mij niet negeert, betekent dus dat hij het niet leest wat er in mijn reacties staan, die hij wel leest, negeert hij.
pi_122079963
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:47 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ja.
Vuile leugenaar.
pi_122079989
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:46 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

brother from another mother
hoe zeg je 'word' in het hebreeuws?
pi_122080008
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Omdat hij mij niet negeert, betekent dus dat hij het niet leest wat er in mijn reacties staan, die hij wel leest, negeert hij.
Logisch.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:49:15 #287
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_122080019
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je doet niet anders dan moralistisch leuteren. Short memory?
Omdat jij ons hier opzadelt met onjuiste artikelen :) Als je even 2 minuten meer moeite had genomen om je bron te checken had je dit topic niet eens hoeven te openen.
pi_122080027
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als je algemene zei, had ik je nog een kans gegeven, als je algehele zegt, heb je geen idee waar je het over hebt.
pi_122080029
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Vuile leugenaar.
Ligt eraan wat je bedoelt met algehele tendens.
pi_122080043
slotjeee
pi_122080049
bijna
pi_122080056
boem
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:50:30 #293
229810 hexje
Surfboard, surfboard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: