Oh wist ik niet eens. Misschien tijd voor een wie = wie topic?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[..]
Gelly's (=gnaeaus)
quote:
Triest kereltje ben je soms toch ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[..]
Dat was het wel eigenlijk.
er staat noet dat de straf laag is omdat hij islamitish op os gevoed, dat is wat hij zelf zei: ik wist het niet, want ben zo niet opgevoed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit is niet alleen een schandaal vanwege de lage straf maar vanwege de redenatie voor deze lage straf!
Ik kan er daar best in mee gaan denk ik. Mijn voorouders hebben inderdaad al in de vorige eeuw niet zo goed nagedacht over hoe bepaalde Nederlanders en PVV stemmers denken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent niet echt een helder licht he.
Mja, blijft raar. Tenzij dat meisje dit vrijwillig deed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er staat noet dat de straf laag is omdat hij islamitish op os gevoed, dat is wat hij zelf zei: ik wist het niet, want ben zo niet opgevoed.
De rechter zegt: een straf zou meer kwaad dan goed doen. Verder niets over de reden daarvoor.
Je kan uit dit stukje niet afleiden waarom de straf zo laag is.
Vraag het haarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Triest kereltje ben je soms toch ook.
En ben benieuwd naar het meisje haar verhaal over deze situatie. Waarom spreekt ze met een 18-jarige af in een hotel?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[..]
Gelly's (=gnaeaus) vrouw werd geneukt door Boebidoe en iedereen wist het en Gelly ging met hem stoeien op een fokmeet en gelly werd toen gepwoned door de 10 jaar jongere Boebidoe
Dat was het wel eigenlijk.
Blijft waanzin van die rechter. Hij kijkt net zoals de D66 rechters in NL in 1e instantie naar het belang vd dader, niet vh slachtoffer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er staat noet dat de straf laag is omdat hij islamitish op os gevoed, dat is wat hij zelf zei: ik wist het niet, want ben zo niet opgevoed.
De rechter zegt: een straf zou meer kwaad dan goed doen. Verder niets over de reden daarvoor.
Je kan uit dit stukje niet afleiden waarom de straf zo laag is.
Dus het verhaal is wel waar?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:07 schreef gnaeus het volgende:
Samengevat : Je moet wel een trieste mafklapper zijn om iemand's privésores te gebruiken op een internetforum om jezelf een hele man te kunnen voelen.
Nee, maar hij denkt van wel en denkt mij zo te "pakken" ofzo. Hij spoort niet helemaal. Teveel gesnoven vroeger.quote:
Gast, jij begint altijd met persoonlijk worden. Doe dat dan niet. Iets met een glazen huis en geen stenen gooien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:07 schreef gnaeus het volgende:
Samengevat : Je moet wel een trieste mafklapper zijn om iemand's privésores te gebruiken op een internetforum om jezelf een hele man te kunnen voelen.
En als het meisje nu 6 jaar en geen 13 was?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mja, blijft raar. Tenzij dat meisje dit vrijwillig deed.
''maar jij begon''quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gast, jij begint altijd met persoonlijk worden. Doe dat dan niet. Iets met een glazen huis en geen stenen gooien.
Haha, nu wordt ie wel heel mooi. Je doet niet anders, bij mij niet en bij anderen niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gast, jij begint altijd met persoonlijk worden.
Wat als de jongen nou Nederlands was en het gooide op z'n Nederlandse opvoeding, was je er dan ook als de kippen bij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En als het meisje nu 6 jaar en geen 13 was?
NWS / Verkrachter (18) niet naar cel vanwege islamitische opvoedingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:10 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Haha, nu wordt ie wel heel mooi. Je doet niet anders, bij mij niet en bij anderen niet.
Ja Triggie, dan was ik er ook bij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat als de jongen nou Nederlands was en het gooide op z'n Nederlandse opvoeding, was je er dan ook als de kippen bij?
Dan moet het toch wel ironisch zijn mijn love dat ik allochtonen gerelateerde topics kan aanwijzen waar je wel bent en topics wat autochtonen betreft waar je er niet bij bent om je gal te spuwen over de Nederlandse cultuur en mentaliteit?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja Triggie, dan was ik er ook bij.
Jij bent nooit aanwezig in de CUL-topics!!!!1111!!einz!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan moet het toch wel ironisch zijn mijn love dat ik allochtonen gerelateerde topics kan aanwijzen waar je wel bent en topics wat autochtonen betreft waar je er niet bij bent om je gal te spuwen over de Nederlandse cultuur en mentaliteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |