quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[..]
Gelly's (=gnaeaus) vrouw werd geneukt door Boebidoe en iedereen wist het en Gelly ging met hem stoeien op een fokmeet en gelly werd toen gepwoned door de 10 jaar jongere Boebidoe
Dat was het wel eigenlijk.
Blijft waanzin van die rechter. Hij kijkt net zoals de D66 rechters in NL in 1e instantie naar het belang vd dader, niet vh slachtoffer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er staat noet dat de straf laag is omdat hij islamitish op os gevoed, dat is wat hij zelf zei: ik wist het niet, want ben zo niet opgevoed.
De rechter zegt: een straf zou meer kwaad dan goed doen. Verder niets over de reden daarvoor.
Je kan uit dit stukje niet afleiden waarom de straf zo laag is.
Dus het verhaal is wel waar?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:07 schreef gnaeus het volgende:
Samengevat : Je moet wel een trieste mafklapper zijn om iemand's privésores te gebruiken op een internetforum om jezelf een hele man te kunnen voelen.
Nee, maar hij denkt van wel en denkt mij zo te "pakken" ofzo. Hij spoort niet helemaal. Teveel gesnoven vroeger.quote:
Gast, jij begint altijd met persoonlijk worden. Doe dat dan niet. Iets met een glazen huis en geen stenen gooien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:07 schreef gnaeus het volgende:
Samengevat : Je moet wel een trieste mafklapper zijn om iemand's privésores te gebruiken op een internetforum om jezelf een hele man te kunnen voelen.
En als het meisje nu 6 jaar en geen 13 was?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mja, blijft raar. Tenzij dat meisje dit vrijwillig deed.
''maar jij begon''quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gast, jij begint altijd met persoonlijk worden. Doe dat dan niet. Iets met een glazen huis en geen stenen gooien.
Haha, nu wordt ie wel heel mooi. Je doet niet anders, bij mij niet en bij anderen niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gast, jij begint altijd met persoonlijk worden.
Wat als de jongen nou Nederlands was en het gooide op z'n Nederlandse opvoeding, was je er dan ook als de kippen bij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En als het meisje nu 6 jaar en geen 13 was?
NWS / Verkrachter (18) niet naar cel vanwege islamitische opvoedingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:10 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Haha, nu wordt ie wel heel mooi. Je doet niet anders, bij mij niet en bij anderen niet.
Ja Triggie, dan was ik er ook bij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat als de jongen nou Nederlands was en het gooide op z'n Nederlandse opvoeding, was je er dan ook als de kippen bij?
Dan moet het toch wel ironisch zijn mijn love dat ik allochtonen gerelateerde topics kan aanwijzen waar je wel bent en topics wat autochtonen betreft waar je er niet bij bent om je gal te spuwen over de Nederlandse cultuur en mentaliteit?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja Triggie, dan was ik er ook bij.
Jij bent nooit aanwezig in de CUL-topics!!!!1111!!einz!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan moet het toch wel ironisch zijn mijn love dat ik allochtonen gerelateerde topics kan aanwijzen waar je wel bent en topics wat autochtonen betreft waar je er niet bij bent om je gal te spuwen over de Nederlandse cultuur en mentaliteit?
Dan moet je maar wat beter opletten,.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan moet het toch wel ironisch zijn mijn love dat ik allochtonen gerelateerde topics kan aanwijzen waar je wel bent en topics wat autochtonen betreft waar je er niet bij bent om je gal te spuwen over de Nederlandse cultuur en mentaliteit?
Ik heb over de jaren meerdere cul-topics geopend.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij bent nooit aanwezig in de CUL-topics!!!!1111!!einz!!!
Voorschrift = Whiskey_Tangoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh wist ik niet eens. Misschien tijd voor een wie = wie topic?
R@b, post die toevallig ook nog onder een andere naam?
care to give an example?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan moet je maar wat beter opletten,.
Wat heeft mijn afkomst hiermee te maken? Idiote antisemiet. We zijn al verder dan 1940.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik begrijp ook werkelijk niet dat zulke idiote moslimscholen toegestaan zijn.
Het artikel legt de schuld bij de rechter, terwijl mensen die het artikel lezen zullen zien dat de rechter het "islam" argument juist van tafel heeft geveegd.
Maarja begrijpend lezen van Engelse artikelen is nogal moeilijk voor mensen die puur op de koppen van de Telegraaf afgaan.
Typisch gedrag dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:21 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wat heeft mijn afkomst hiermee te maken? Idiote antisemiet. We zijn al verder dan 1940.
ma slomcha, pizza?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:21 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wat heeft mijn afkomst hiermee te maken? Idiote antisemiet. We zijn al verder dan 1940.
Niet alleen, ook de Koran, eerste 2 generatie moslims enzo, whole package.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Moslims die Mohammed haten ofzo?
Op de man afspelen..... Echt heel vies.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat jij hem te weinig in je vrouwtje stopte waardoor ze buiten de deur piemel ging zoeken.
Was ook niet de 1e keer dat je daarom verlaten werd begreep ik.
En dat begrijp ik dan weer
Tuurlijk is het niet goed om als meerderjarige het met een minderjarige te doen. Hij is 18 jaar. Het gaat dan om 2 tieners. Hoe zwaar moet je de 18-jarige tiener straffen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mja, blijft raar. Tenzij dat meisje dit vrijwillig deed.
Wat een onzin, geen enkel artikel in welk dagblad, nieuws of wat dan ook is niet altijd even betrouwbaar, behalve joop.nl natuurlijk, die wel. want die is van en voor links-extremisten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:17 schreef YazooW het volgende:
Ik hoop wel dat Dr. Nikita dankzij dit topic heeft geleerd dat artikelen in de Telegraaf niet altijd even betrouwbaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |