En dat werd van tafel geveegd. Maar gewoon erop door blijven gaan hoor Lavenderr.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee, de verdachte voerde zelf zijn islamitische opvoeding op school aan als argument.
Ja hoor Mutantquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je (zoals altijd) weer te snel achter de reet van de televaag hebt gelopen..
Nou, toon maar aan dan.quote:
Goed hoor Mutant, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dat werd van tafel geveegd. Maar gewoon erop door blijven gaan hoor Lavenderr.
Tuurlijk Mutantquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]- jij ook maar terug in je PVV-hok. Samen met 3-voud.
Goed argument.quote:
Dat weet ik. Dat hoef je mij niet te vertellen hoor. Laat het nu maar eens GOED tot je doordringen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed hoor Mutant, je hebt gelijk
HAHAHAHAHAHAHAH! Ja, idd.. Viel mij ook opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goed argument.
Net als toen je amper meer in het Eindhoven topic te vinden was nadat de meeste daders niet islamitisch bleken.
Een vrouwelijke R@B. Doet ze ALTIJD. Zodra ze ongelijk heeft, is ze in geen velden of wegen te bekennen. Maar wel de grootste smoel trekken aan het begin.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goed argument.
Net als toen je amper meer in het Eindhoven topic te vinden was nadat de meeste daders niet islamitisch bleken.
Je reageert met persoonlijke aanvallen, daar ga je de mist mee in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook aan die van jou, vooral aan die van jou. Jij opent immers een topic en die geef je een titel, die luidt niet 'Telegraaf bazelt weer' of woorden van gelijke strekking. Vervolgens geef je er een reactie op die getuigt van instemming met verontwaardiging die het artikel ademt.
Dan vraag ik me af of je daadwerkelijk tot het laaggeletterde Telegraafpubliek behoort zonder je daarvan bewust te zijn en dus toch een topic opent. Of dat je in een blinde haat voor moslims dan wel rechters wild om je heen grijpt en alles plaatst wat je kunt vinden, hoe dom ook.
[..]
Volgens mij reageer ik gewoon op een TS, dat schijnt te mogen hier. Ben je het daar niet mee eens, dan moet je misschien maar beter niet meer zulke topics openen.
Suspended jail term for teacher in relationship with pupil, 15quote:
Faal.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Suspended jail term for teacher in relationship with pupil, 15
http://www.guardian.co.uk/uk/2008/jan/19/ukcrime.childprotection
Grgr.
Nee natuurlijk niet, dat zou inbreuk in de vrijheid van godsdienst zijn en dat is Hitler.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef Misstique het volgende:
En wordt er ook actie ondernomen tegen de school waar hij geleerd heeft dat vrouwen waardeloos zijn?
Wellicht dat ze wegkomen met "ze weten niet beter, die stakkers".quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef Misstique het volgende:
En wordt er ook actie ondernomen tegen de school waar hij geleerd heeft dat vrouwen waardeloos zijn?
Sinds wanneer ligt East Yorkshire in de VS?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Faal.
1. Is Amerika en geen Engeland
Dat zijn allemaal wahabi's.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja de UK is echt fantastisch. Moslimpatrouilles in de straat, shairah-rechtbanken en dit soort shit.
Zo mooi die islam, zo'n verrijking
Nu doe je het alweer..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat zou inbreuk in de vrijheid van godsdienst zijn en dat is Hitler.
De waarheid mag niet gezegd worden ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef Misstique het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |