Gefeliciteerd, je hebt zojuist bewezen dat je itt wat je eerdere reactie zei, idd niet leest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, volgens Triggershot is dat filmpje nep, want moslims kunnen Joden niet haten...:')
Dat zegt hij toch niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, volgens Triggershot is dat filmpje nep, want moslims kunnen Joden niet haten...:')
Stop met reageren op die troll.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dus de volgende keer ga je gewoon weer doodleuk verder met het kopiëren van onjuiste artikelen. Goed om te zien dat je van je fouten leertHet is toch slechts een kleine moeite om even een tweede bron er bij te zoeken en die te vergelijken met je eerste bron?
Jij gaat ontkennen dat de algehele tendens onder moslims anti-joods is?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja toch, lekker simplistisch beeldvorming heb jij over miljoenen mensen van beide kampen die elkaar alleen maar vrede gunnen.
Zeg ik niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Shoot the messenger. Laat ik iets zien dat niet waar is dan?
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij gaat ontkennen dat de algehele tendens onder moslims anti-joods is?
quote:
Omdat hij mij niet negeert, betekent dus dat hij het niet leest wat er in mijn reacties staan, die hij wel leest, negeert hij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:41 schreef PizzaMizza het volgende:
Dat ik je negeer betekent niet dat ik het niet lees. Guyim.
Vuile leugenaar.quote:
Logisch.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Omdat hij mij niet negeert, betekent dus dat hij het niet leest wat er in mijn reacties staan, die hij wel leest, negeert hij.
Omdat jij ons hier opzadelt met onjuiste artikelenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je doet niet anders dan moralistisch leuteren. Short memory?
Als je algemene zei, had ik je nog een kans gegeven, als je algehele zegt, heb je geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij gaat ontkennen dat de algehele tendens onder moslims anti-joods is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |