En dat werd van tafel geveegd. Maar gewoon erop door blijven gaan hoor Lavenderr.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee, de verdachte voerde zelf zijn islamitische opvoeding op school aan als argument.
Ja hoor Mutantquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je (zoals altijd) weer te snel achter de reet van de televaag hebt gelopen..
Nou, toon maar aan dan.quote:
Goed hoor Mutant, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dat werd van tafel geveegd. Maar gewoon erop door blijven gaan hoor Lavenderr.
Tuurlijk Mutantquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]- jij ook maar terug in je PVV-hok. Samen met 3-voud.
Goed argument.quote:
Dat weet ik. Dat hoef je mij niet te vertellen hoor. Laat het nu maar eens GOED tot je doordringen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed hoor Mutant, je hebt gelijk
HAHAHAHAHAHAHAH! Ja, idd.. Viel mij ook opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goed argument.
Net als toen je amper meer in het Eindhoven topic te vinden was nadat de meeste daders niet islamitisch bleken.
Een vrouwelijke R@B. Doet ze ALTIJD. Zodra ze ongelijk heeft, is ze in geen velden of wegen te bekennen. Maar wel de grootste smoel trekken aan het begin.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goed argument.
Net als toen je amper meer in het Eindhoven topic te vinden was nadat de meeste daders niet islamitisch bleken.
Je reageert met persoonlijke aanvallen, daar ga je de mist mee in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook aan die van jou, vooral aan die van jou. Jij opent immers een topic en die geef je een titel, die luidt niet 'Telegraaf bazelt weer' of woorden van gelijke strekking. Vervolgens geef je er een reactie op die getuigt van instemming met verontwaardiging die het artikel ademt.
Dan vraag ik me af of je daadwerkelijk tot het laaggeletterde Telegraafpubliek behoort zonder je daarvan bewust te zijn en dus toch een topic opent. Of dat je in een blinde haat voor moslims dan wel rechters wild om je heen grijpt en alles plaatst wat je kunt vinden, hoe dom ook.
[..]
Volgens mij reageer ik gewoon op een TS, dat schijnt te mogen hier. Ben je het daar niet mee eens, dan moet je misschien maar beter niet meer zulke topics openen.
Suspended jail term for teacher in relationship with pupil, 15quote:
Faal.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Suspended jail term for teacher in relationship with pupil, 15
http://www.guardian.co.uk/uk/2008/jan/19/ukcrime.childprotection
Grgr.
Nee natuurlijk niet, dat zou inbreuk in de vrijheid van godsdienst zijn en dat is Hitler.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef Misstique het volgende:
En wordt er ook actie ondernomen tegen de school waar hij geleerd heeft dat vrouwen waardeloos zijn?
Wellicht dat ze wegkomen met "ze weten niet beter, die stakkers".quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef Misstique het volgende:
En wordt er ook actie ondernomen tegen de school waar hij geleerd heeft dat vrouwen waardeloos zijn?
Sinds wanneer ligt East Yorkshire in de VS?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Faal.
1. Is Amerika en geen Engeland
Dat zijn allemaal wahabi's.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja de UK is echt fantastisch. Moslimpatrouilles in de straat, shairah-rechtbanken en dit soort shit.
Zo mooi die islam, zo'n verrijking
Nu doe je het alweer..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat zou inbreuk in de vrijheid van godsdienst zijn en dat is Hitler.
De waarheid mag niet gezegd worden ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef Misstique het volgende:
Hoi Jood!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef PizzaMizza het volgende:
Achja, in plaats van dat het OM op ondezoek uitgaat en dergelijke scholen verbiedt, wordt er weer de schuld gelegd bij de rechters. De moslims laten zich weer eens trouwens van hun beste kant zien.
Een Jood die zegt dat moslims zich 'weer van hun beste kant laten zien'.quote:
Jouw vrouwen zijn idd vrij waardeloos gebleken ja. Dat is waar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:32 schreef gnaeus het volgende:
[..]
De waarheid mag niet gezegd worden ?
Mwa, was meer dat ze nu wel medelijden had met de ouders want zoiets verwacht je niet van een kind. Maar bij Marokkanen niet want dat komt dan weer wel door opvoeding en die zijn nou eenmaal altijd respectloos.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAH! Ja, idd.. Viel mij ook opToen was ze ineens verdwenen.
Ach, de één leert z'n kinderen dat vrouwen waardeloos zijn, de andere dat moslims niet te vertrouwen zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jouw vrouwen zijn idd vrij waardeloos gebleken ja. Dat is waar.
En de ander laat zijn vrouw afpakken en bezwangeren door een puber van Fok.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:35 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ach, de één leert z'n kinderen dat vrouwen waardeloos zijn, de andere dat moslims niet te vertrouwen zijn.
En dan steeds beweren dat het haar niet om de afkomst gaat. Tja, lekker geloofwaardig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mwa, was meer dat ze nu wel medelijden had met de ouders want zoiets verwacht je niet van een kind. Maar bij Marokkanen niet want dat komt dan weer wel door opvoeding en die zijn nou eenmaal altijd respectloos.
Ik stelde dat je gewaarschuwd had moeten zijn omdat het de Telegraaf betreft. Dan kom jij met:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je reageert met persoonlijke aanvallen, daar ga je de mist mee in.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt echt een probleem met jezelf denk ik zo. Doet het niet pijn die betweterigheid?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom, Dat je de telegraaf kut vindt ins nu wel duidelijk. Had je nog meer te ouwehoeren?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Doe er wat aan, scholing is niet zo duur, ook niet voor jouw soort.
Dan kom je op mij niet over als iemand die zich heeft te beklagen over persoonlijke aanvallen door mij. Je doet ook wel erg aangebrand. We weten hier allemaal wel dat je geen echte dr. bent hoor, het is niet zo dat je nu pas door mijn reactie door de mand valt als, laten we zeggen, niet zo héél scherp.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je begint nu flink te stinken uit je bek.
Weer een ander gooit blikjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En de ander laat zijn vrouw afpakken en bezwangeren door een puber van Fok.
Good riddance.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De ander heeft als hobby moslimvrouwen lastig vallen, door het gooien van bierblikjes richting hen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja, in Nederland voeden ze hun kindjes perfect op. Hun kinderen lachen tenminste in de camera's als ze iets doen wat niet mag. Denk aan Haren. Gelijk heeft ze.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mwa, was meer dat ze nu wel medelijden had met de ouders want zoiets verwacht je niet van een kind. Maar bij Marokkanen niet want dat komt dan weer wel door opvoeding en die zijn nou eenmaal altijd respectloos.
PizzaMe houdt van rellen, is een typisch iets dat hoort bij Joden..... Kijk maar naar hoe ze de Palestijnen behandelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een Jood die zegt dat moslims zich 'weer van hun beste kant laten zien'.
Het moet niet gekker worden.
Ja, nee, heel gezond om op je twintigste met een dertienjarig meisje af te spreken. Gaat niet helemaal goed in de bovenkamers van die twee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niemand neemt het op voor de dader. Weldenkende mensen denken een klein beetje na en verspreiden niet gelijk de stank van hun onderbuik. De 20-jarige knul en 13-jarige meid wilden graag seks met elkaar, gezien hun afspraak in de hotelkamer! Genoeg jonge tieners die er wel pap van lusten jong. Dit kind is daar niet anders in. De 20-jarige knul had alleen beter moeten nadenken en niet akkoord moeten gaan met geslachtsgemeenschap. Alleen het punt is dat hij dat niet wist en dus kon de rechter hem daar niet op aanspreken. Al die feiten meegenomen, werd er geconcludeerd dat een gevangenisstraf deze knul niet goed zou doen. Misschien kunnen ze dat joch beter wat leren over de Britse cultuur, zodat hij later een goede burger wordt. Hij is nog naïef en kan dus gevormd worden aldus het artikel.
Over die school heb je gelijk. Als hij in dat gebouw leerde dat vrouwen minderwaardig zijn, dan moet daar onderzoek naar worden verricht. De schuldigen moeten ontslagen worden. Is de hele school verpest, dan zal de school op termijn ook opgeheven moeten worden. Dat je mensen leert dat vrouwen minderwaardig zijn, dat kan je niet maken.
Ik begrijp ook werkelijk niet dat zulke idiote moslimscholen toegestaan zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef PizzaMizza het volgende:
Achja, in plaats van dat het OM op ondezoek uitgaat en dergelijke scholen verbiedt, wordt er weer de schuld gelegd bij de rechters. De moslims laten zich weer eens trouwens van hun beste kant zien.
Ja toch, die verrukte Marokkanen weer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben al lang klaar met jou zelfingenomen betweterigheid als je het nog niet door had. Ook mijn geduld raakt eens op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik stelde dat je gewaarschuwd had moeten zijn omdat het de Telegraaf betreft. Dan kom jij met:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan kom je op mij niet over als iemand die zich heeft te beklagen over persoonlijke aanvallen door mij. Je doet ook wel erg aangebrand. We weten hier allemaal wel dat je geen echte dr. bent hoor, het is niet zo dat je nu pas door mijn reactie door de mand valt als, laten we zeggen, niet zo héél scherp.
lol, jij bent grappig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ben al lang klaar met jou zelfingenomen betweterigheid als je het nog niet door had. Ook mijn geduld raakt eens op.
Heb jij geduld?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ben al lang klaar met jou zelfingenomen betweterigheid als je het nog niet door had. Ook mijn geduld raakt eens op.
Een school kan opgeheven worden, maar daar zullen ze eerst goed naar moeten kijken, alvorens ze die stappen kunnen ondernemen. Daar gaan we later zeker nog wat over horen. Daar is nog te weinig bekend over. Die school moet goed onder de loep worden genomen en als het waar blijkt te zijn, opgeheven worden of de schuldige leraren moeten op straat worden gezet. Daarna zullen we er pas meer over horen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef Misstique het volgende:
Oh? Dan toch maar eens beter lezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goed argument.
Ga je lekker? Ook jij: le-zen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAH! Ja, idd.. Viel mij ook opToen was ze ineens verdwenen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Dan toch maar eens beter lezen.
Jij ook. Je punt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tuurlijk wijf. Als het over Marokkaantjes gaat ben je er als de kippen bij.
Mijn hart huilt met Agema mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik gok dat ze Fleur Agema is irl.
Gelukkig linken ze wel naar de DM.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:45 schreef YazooW het volgende:
Mag dit overigens wel wat de Telegraaf hier doet? Het is duidelijk waarneembaar dat zij de feiten omdraaien en daarmee haar lezers onjuist informeert.
Oh tof. Best een pittige tante enzo. Leuk bezig met van alles ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik gok dat ze Fleur Agema is irl.
Wat het alleen nog maar erger maakt aangezien ze dus hadden kunnen weten dat hun artikel haaks staat op dat van de Daily Mail.quote:
Agema de beroepswerkloze. Het is dat de PVV niets anders kan krijgen dan incapabele mafklappers anders zat ze nog steun te trekken. Hoewel ze nu ook wel riant uit de staatsruif kan vreten natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oh tof. Best een pittige tante enzo. Leuk bezig met van alles ook.
Voor wie kom je nou op, im soooo confusedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mijn hart huilt met Agema mee.
Ik doe mee aan het wereldkampioenschap blikjes gooien volgende maand. Ik word als 1 vd favorieten gezienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De ander heeft als hobby moslimvrouwen lastig vallen, door het gooien van bierblikjes richting hen.
Ach, aangezien jij graag van zelfstandige ondernemers jat, kan je daar toch niet echt over klagen toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:49 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Agema de beroepswerkloze. Het is dat de PVV niets anders kan krijgen dan incapabele mafklappers anders zat ze nog steun te trekken. Hoewel ze nu ook wel riant uit de staatsruif kan vreten natuurlijk.
Als ik haar serieus zou zetten als hoogtepunt van Westers feminisme, het volgen van een fobisch man en hem na praten, zou ik wel iedereen over mij heen krijgen, de ironie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nu niets. Want niemand geeft een fuck om jouw mening.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind het wel een kutvolk. En nu?
Fok! zou jou moeten betalen voor deze amuserende posts.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde telegraaf lezer weet wat Engels is, laat staan het kan lezen.quote:
KIJKT UIT ! EEN MOSLIM MET KROMZWAARD ACHTER DIE BOOM !quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach, aangezien jij graag van zelfstandige ondernemers jat, kan je daar toch niet echt over klagen toch?
Hoeft ook niet, daarom is het ook mijn mening.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nu niets. Want niemand geeft een fuck om jouw mening.
En dan ga je zo nu en dan wel je durum en shoarma halen wanneer je uitgaat he bij de lokale moslims.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hmm. Ik wel hoor. Vervelend volk. Heel irritant. En nu?
Ik zou Fleur wel doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Rotte appels nog welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ook nog minderwaardig en denigrerend doen?
Ben jij één van die vervelende rotte appels uit de maatschappij die alles wel even denkt te weten voor anderen?
Nee durum haal ik niet gek wtf lul je?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan ga je zo nu en dan wel je durum en shoarma halen wanneer je uitgaat he bij de lokale moslims.
Jij bent ongeloofwaardig in je moslim en Marokkanenhaat. Dus om jou kunnen we alleen lachen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hmm. Ik wel hoor. Vervelend volk. Heel irritant. En nu?
Die mening mag je hebben. We laten je nu in je waarde.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Shoarma als Israelisch zien.... De humor....quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee durum haal ik niet gek wtf lul je?
Shoarma wel, maar dat zijn Isrealies
PAS OP EEN DJINN ACHTER ME ECHT WAAR DAAR MOET JE REZPECT VOOR HEBBEN DAS MIJN GELOOF!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:51 schreef gnaeus het volgende:
[..]
KIJKT UIT ! EEN MOSLIM MET KROMZWAARD ACHTER DIE BOOM !
Shoarma komt van het Turkse woord Cevirme Einstein, shiiittt, je hebt al die tijd moslimfood gegetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De pest is dat je bij veel van die moslimtokos geen bier kan krijgen. Dus daar kom ik per definitie niet.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De pest is dat je bij veel van die moslimtokos geen bier kan krijgen. Dus daar kom ik per definitie niet.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat jij hem te weinig in je vrouwtje stopte waardoor ze buiten de deur piemel ging zoeken.
Was ook niet de 1e keer dat je daarom verlaten werd begreep ik.
En dat begrijp ik dan weer
Tja los daarvan we hebben ze het land binnen gehaald in de jaren 50 en 60 van de vorige eeuw. En die jongens die laatst die man in Eindhoven hebben neer getrapt waren dat moslims? Hufter gedrag neemt denk ik toe in alle lagen van de maatschappij los van ras of religie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, ik ben gewoon klaar met het overgrote uitschot molims.
Bij hen zitter er 10 rotte appelen tussen, en één goede.
Straks hebben we het over badr hariquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:55 schreef YazooW het volgende:
Van een moslimverkrachter in Birmingham naar shoarma en Fleur Agema
Weer de schuld van de Joden!!!!quote:
Ik presteer tenminstequote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:55 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Zegt de mafklapper die emmert over vermengde rassen en echte Nederlanders terwijl ie zelf halfbloedjes heeft.
Je bent niet echt een helder licht he.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tja los daarvan we hebben ze het land binnen gehaald in de jaren 50 en 60 van de vorige eeuw. En die jongens die laatst de man in Eindhoven hebben neer getrapt waren dat moslims? Hufter gedrag neemt denk ik toe in alle lagen van de maatschappij los van ras of religie.
Wat ? Probeer het eens in het Nederlands.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik presteer tenminste![]()
Jij faalt in je mannelijkheid door je af te laten bluffen door je 10 jaar jongere vrouws minnares op een Fok-meet
dit is gewoon veel leuker johquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weer de schuld van de Joden!!!!
tis dat we dezelfde (voor)vader hebben.
X-ray leeft een beetje in de verleden tijd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:59 schreef YazooW het volgende:
Iets met "je laten afbluffen op een fok-meet".
geef eens wat meer details enzo.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:59 schreef YazooW het volgende:
Iets met "je laten afbluffen op een fok-meet".
geef eens wat meer details enzo.
Gelly's (=gnaeaus) vrouw werd geneukt door Boebidoe en iedereen wist het en Gelly ging met hem stoeien op een fokmeet en gelly werd toen gepwoned door de 10 jaar jongere Boebidoequote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:59 schreef gnaeus het volgende:
[..]
X-ray leeft een beetje in de verleden tijd.
Nou, shocking. Het waard om te vertellen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[..]
Gelly's (=gnaeaus) vrouw werd geneukt door Boebidoe en iedereen wist het en Gelly ging met hem stoeien op een fokmeet en gelly werd toen gepwoned door de 10 jaar jongere Boebidoe
Dat was het wel eigenlijk.
Nou doe dan niet iedere keer zo als een bitch, dan hoef ik het niet te vertellen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:02 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Nou, shocking. Het waard om te vertellen.
Het verhaal klopt niet maar ik wil x-ray dit lolletje niet misgunnen. Hij heeft het al zo zwaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |