Dat was een back-up voor je man. In eerste instantie had je die barchick moeten doen, die is echt serieus lekker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weer zo'n Aziatische verassing zeker![]()
Ja, maar toen we daar in die toko stonden was ze er niet dusja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was een back-up voor je man. In eerste instantie had je die barchick moeten doen, die is echt serieus lekker.
Rotterdam, kankerstad, in de oorlog was je platquote:
Okéquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zegt de man die nog nooit een poenie heeft gezien, behalve achter zijn pc.
Ik heb wel een lekkere voor je. Zonder grap. Zal ff picca sturen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar toen we daar in die toko stonden was ze er niet dusja.
Woenselhoerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rotterdam, kankerstad, in de oorlog was je plat
Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof
PSV, kankerboer, je moeder werkt als woenselhoer
Je probeert te hard, en dan ook nog proberen erkenning te krijgen van kapiteitje omdat je niet zeker bent van je zaak. Erg jammer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rotterdam, kankerstad, in de oorlog was je plat
Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof
PSV, kankerboer, je moeder werkt als woenselhoer
Daar ben ik het mee eens, het begon eerst met die kut spel in de OP te zettenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De OP wordt sowieso te veel aangepast de laatste tijd. Ik ben een autist en word daar helemaal onrustig van. Dit kan zo niet langer.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zegt de man die nog nooit een poenie heeft gezien, behalve achter zijn pc.
Die kut spelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, het begon eerst met die kut spel in de OP te zetten
Mooi.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een kleuter viel van zijn fiets. Voor de rest viel het allemaal mee.
Wat heb ik er nu in godsnaam weer mee te maken? Laat mij er lekker buiten vieze stinkduitser.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je probeert te hard, en dan ook nog proberen erkenning te krijgen van kapiteitje omdat je niet zeker bent van je zaak. Erg jammer.
Stinhoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:29 schreef TwenteFC het volgende:
Van wie is die UI rechts naast jojoortje?
Waar is Jojoortje? De enige toffe vrouw in de VBL SC.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:29 schreef TwenteFC het volgende:
Van wie is die UI rechts naast jojoortje?
Kapiteintje is mijn broeder teringmongool. Die geeft mij per definitie erkenningquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je probeert te hard, en dan ook nog proberen erkenning te krijgen van kapiteitje omdat je niet zeker bent van je zaak. Erg jammer.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:29 schreef Doublepain het volgende:
422, zet jij wel een goeie jeugdopleiding op?
Ik heb met Spurs de beste mensen erop gezet, maar nog steeds bagger jeugdspelers
Hij richt zijn post toch aan jou enkelbijter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb ik er nu in godsnaam weer mee te maken? Laat mij er lekker buiten vieze stinkduitser.
Wie heb je als hoofd jeugd aangesteld dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] en wat zooi maar voor de rest bagger ja. Moet nu maar kopen om het wat aan te metselen.
Johan Cruijff.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie heb je als hoofd jeugd aangesteld dan?
Martin van Gold natuurlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie heb je als hoofd jeugd aangesteld dan?
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Was TwenteFC altijd al zo'n boeler?
Ja. Maar soms wil hij extra stoer zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Was TwenteFC altijd al zo'n boeler?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapiteintje is mijn broeder teringmongool. Die geeft mij per definitie erkenning
Die man kan alles, duh. Eerst schepte ik Adam en Eva, toen schepte ik Martin.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
heeft die ook al de jeugdopleiding van feijenoord opgezet?
Gaat niet gebeuren, want rechten zijn te duur.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:32 schreef Iwanius het volgende:
Twee vragen:
Weet iemand of op Sport 1 of Eredivisie Live dit weekend(zondag) de wedstrijd tussen Galatasaray en Besiktas wordt uitgezonden? Dit vanwege dat dit de eerste wedstrijd van Sneijder bij zijn nieuwe club wordt. Mag ook ergens anders worden uitgezonden (behalve het web) want daar zit ik niet op te wachten.
Eurosport2 hebben de rechten. Sport1 doen alleen de topwedstrijden of de kutwedstrijden.quote:Ik heb de laatste weken geen live wedstrijden van FC Bayern meer gezien bij Sport 2 of Eredivisie live.
Reden? Of niet goed gekeken?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die man kan alles, duh. Eerst schepte ik A'dam en Eva, toen schepte ik Martin.
edl niet, die zendt alleen bekerwedstrijden van engeland, italie en duitslandquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:32 schreef Iwanius het volgende:
Twee vragen:
Weet iemand of op Sport 1 of Eredivisie Live dit weekend(zondag) de wedstrijd tussen Galatasaray en Besiktas wordt uitgezonden? Dit vanwege dat dit de eerste wedstrijd van Sneijder bij zijn nieuwe club wordt. Mag ook ergens anders worden uitgezonden (behalve het web) want daar zit ik niet op te wachten.
Ik heb de laatste weken geen live wedstrijden van FC Bayern meer gezien bij Sport 2 of Eredivisie live.
Reden? Of niet goed gekeken?
schiep...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die man kan alles, duh. Eerst schepte ik Adam en Eva, toen schepte ik Martin.
grote schep heb je nodig danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
scheptequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
met een auto?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het licht, anders zie je niet wat je doet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik moest serieus lachen.
Ja oke, maar is nog steeds leuk.quote:
Heb alleen familie in Eindje en A'dam wonen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij ook familie bij Nieuw Utrecht stylo?
Ah. Ik dacht altijd dat Kanaleneiland 1 grote familie was.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb alleen familie in Eindje en A'dam wonen.
Daar woon ik toch niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht altijd dat Kanaleneiland 1 grote familie was.
PEC-HEE en HER-PSVquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
Ineens vrij vanavond. Allemaal leuk en aardig, maar nu geen idee wat te doen.
Hoe was je feest gister? Was ze blij met het cadeau?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
Je hebt toch een vriendin?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
Drugs gebruiken natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
Leidsche Rijn represent.quote:
Begonnen aan mijn tentamenvoorbereidingen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
Eerst kan ik de SC amper bijhouden en nu post ineens niemand meer?
Bier drinkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
Wel tof, aardig brak en ze vond het wel geinig ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe was je feest gister? Was ze blij met het cadeau?
UFC kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die moet werken, tot vannacht laat dus niks te doen.
Geen bier in de kantine daarquote:
Gewoon thuis in je 1tje man. Geen gezeik aan je hoofd, gewoon rustig concentreren om die halve litertjes Atlas 12 weg te kappen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal het wel worden ja, maar waar.
Ja ze zijn daar best streng. Magreb 90 bijvoorbeeld weer niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen bier in de kantine daarAl paar keer Geert Wilders gemaild met een leuk opzetje voor wat kamervragen maar geen reactie
Kroeg?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal het wel worden ja, maar waar.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon thuis in je 1tje man. Geen gezeik aan je hoofd, gewoon rustig concentreren om die halve litertjes Atlas 12 weg te kappen.
Deze man snapt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon thuis in je 1tje man. Geen gezeik aan je hoofd, gewoon rustig concentreren om die halve litertjes Atlas 12 weg te kappen.
Bij Magreb spelen ook wel toffe teams laatste tijd. Nooit gezeik daar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ze zijn daar best streng. Magreb 90 bijvoorbeeld weer niet.
Gewoon auto joh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
Wie van jullie neemt wel eens een taxi na 't stappen?
Ik, vaak..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
Jij vertelde toch een keer dat ze allemaal daar een Mercedes kregen? Was nog waar ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Magreb spelen ook wel toffe teams laatste tijd. Nooit gezeik daar.
Nooit eigenlijk, loop vanaf het Neude in minder dan 10 minuten naar huis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
Klopt jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij vertelde toch een keer dat ze allemaal daar een Mercedes kregen? Was nog waar ook.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
Valt me altijd op dat er 2 type chauffeurs zijn. Enorm chille gasten of van die klootzakken die altijd stuurs voor zich uit zitten te staren. Altijd lachen om met je bezopen kopen tegen die mannen aan te lullen.
Eens, er zit zelden iets tussen in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
Valt me altijd op dat er 2 type chauffeurs zijn. Enorm chille gasten of van die klootzakken die altijd stuurs voor zich uit zitten te staren. Altijd lachen om met je bezopen kopen tegen die mannen aan te lullen.
Ken genoeg taxichauffeurs en zijn allemaal best chill, maar je moet ze maar op een goede dag treffen. Je moet niet weten hoeveel debielen ze meemaken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
Is best een chille man. Als je hem tegenkwam hield hij altijd een praatje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt jaHet mooiste daarvan was dat ze die kregen van de voorzitter die op z'n belastingaangifte een inkomen van 12k had opgegeven
![]()
Mensen die gaan poepen in een taxi enzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ken genoeg taxichauffeurs en zijn allemaal best chill, maar je moet ze maar op een goede dag treffen. Je moet niet weten hoeveel debielen ze meemaken.
[..]
Is best een chille man. Als je hem tegenkwam hield hij altijd een praatje.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mensen die gaan poepen in een taxi enzo
Met oud en nieuw hadden we een toffe gast man. Die man zat helemaal in zak en as omdat ze daar zo'n verplichte regelaar hadden die de mensen verdeelde over de taxi's. Z'n bedrijfje ging ook slecht etc en hij vond 't kut werk zei hij. Aan 't einde van de rit was hij weer helemaal happy, de chicks waar we mee waren hadden 'm fruit gevoerd en wappie tegen 'm aan zitten lullen wat een leuke chauffeur hij wel niet was en fooi en enorm veel dankzeggingen van ons gehad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Herkenbaar en inderdaad leuk als je daar naast zit, heletijd kutten met de radio.
Iemand kotste eens in auto van zo'n vriend van mij en hij wilde niet schoonmaken. Dus hij pakt zijn hand en zegt 'maak schoon'. Ineens wilt hij samen met zijn vrienden vechten met hem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:
Iemand vertelde wel eens dat zo iets was gebeurt (niet bij hem, maar verhaal ging rond daar).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat jij denkt dat wij jouw verzinsels gaan geloven dat is apart.
Oh daar.. ja daar kwam ik vroeger ook vaak.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iemand vertelde wel eens dat zo iets was gebeurt (niet bij hem, maar verhaal ging rond daar).
Risico van taxichauffeur zijn en overal 30km/h te hard rijden (inclusief de bochten) is dat een dronkaard nog wel eens je aut oonderkotst ja... Zijn ze zelf verantwoordelijk voor, zij nemen die dronkenlap toch hun auto in?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iemand kotste eens in auto van zo'n vriend van mij en hij wilde niet schoonmaken. Dus hij pakt zijn hand en zegt 'maak schoon'. Ineens wilt hij samen met zijn vrienden vechten met hem.
Dan is het toch normaal dat hij hele dag chagrijnig?
Je hoort soms van die verhalen jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat jij denkt dat wij jouw verzinsels gaan geloven dat is apart.
Kan je beter zo zat over straat lopen dat de politie je thuis brengt, kost je wel een bekeuring maar je mag dan die hele politie auto onder kotsen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iemand kotste eens in auto van zo'n vriend van mij en hij wilde niet schoonmaken. Dus hij pakt zijn hand en zegt 'maak schoon'. Ineens wilt hij samen met zijn vrienden vechten met hem.
Dan is het toch normaal dat hij hele dag chagrijnig?
Hier in de regio zijn alle taxichauffeurs wel lachen, je kan er altijd wel mee ouwehoeren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met oud en nieuw hadden we een toffe gast man. Die man zat helemaal in zak en as omdat ze daar zo'n verplichte regelaar hadden die de mensen verdeelde over de taxi's. Z'n bedrijfje ging ook slecht etc en hij vond 't kut werk zei hij. Aan 't einde van de rit was hij weer helemaal happy, de chicks waar we mee waren hadden 'm fruit gevoerd en wappie tegen 'm aan zitten lullen wat een leuke chauffeur hij wel niet was en fooi en enorm veel dankzeggingen van ons gehad.Jammer dat ik z'n tel. nr niet had gevraagd voor de volgende keer stappen.
haha geoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh daar.. ja daar kwam ik vroeger ook vaak.
Ben 't helemaal met je eens. Ze zijn zelf ook lui dat ze niet gewoon een plastic hoes over die achterbank trekken op stapavonden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Risico van taxichauffeur zijn en overal 30km/h te hard rijden (inclusief de bochten) is dat een dronkaard nog wel eens je aut oonderkotst ja... Zijn ze zelf verantwoordelijk voor, zij nemen die dronkenlap toch hun auto in?
Daar = Utrechtse taxi chauffeurs.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh daar.. ja daar kwam ik vroeger ook vaak.
Je mag mensen, die laten zien dat ze willen betalen, niet weigeren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Risico van taxichauffeur zijn en overal 30km/h te hard rijden (inclusief de bochten) is dat een dronkaard nog wel eens je aut oonderkotst ja... Zijn ze zelf verantwoordelijk voor, zij nemen die dronkenlap toch hun auto in?
Zijn een soort hoeren dus?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar = Utrechtse taxi chauffeurs.
[..]
Je mag mensen, die laten zien dat ze willen betalen, niet weigeren.
Ik weet niet of ik nog in 't Duits uit m'n woorden kom als ik gedronken heb.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier in de regio zijn alle taxichauffeurs wel lachen, je kan er altijd wel mee ouwehoeren.
"Breng mien eem noar huus hen." Dan komt het goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog in 't Duits uit m'n woorden kom als ik gedronken heb.
En "AUSWEIS BITTE!!!" ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"Breng mien eem noar huus hen." Dan komt het goed.
lolwut? wat is dat voor mongolentaaltje dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"Breng mien eem noar huus hen." Dan komt het goed.
Achterhoeks/Twentsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lolwut? wat is dat voor mongolentaaltje dan?
Morgen ging het doojen toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zou toch gaan dooien waarom sneeuwt het dan godverdomme.
In Belgie is dat pas echt erg. Toen ik nog in Zeeland woonde ging ik vrij vaak daar stappen. Ze vonden een ritje van een club naar het station bijna altijd te kort en dat was dan vaak minstens 3-4 km ofwel uur lopenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Je mag mensen, die laten zien dat ze willen betalen, niet weigeren.
Vandaag al nu sneeuwt het hier godverdomme.quote:
Gelukkig staat de weg in Belgie wel altijd goed aangegeven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Belgie is dat pas echt erg. Toen ik nog in Zeeland woonde ging ik vrij vaak daar stappen. Ze vonden een ritje van een club naar het station bijna altijd te kort en dat was dan vaak minstens 3-4 km ofwel uur lopenEn nog zonder smartphone met kaart dus met je brakke hoofd nog paar keer verdwalen ook. Kak was dat altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In before vroegste hittegolf in Nederland ooit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgend jaar ga ik half januari 4 weken op vakantie. Nu al vast vrij genomen4 weken zon en warm als het hier op z'n koudst is
Dat doe ik normaal ook altijd, vanaf eind januari, is het ook lekker licht als je terug bentquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgend jaar ga ik half januari 4 weken op vakantie. Nu al vast vrij genomen4 weken zon en warm als het hier op z'n koudst is
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger in mijn studententijd gingen wij in Zwolle altijd brood pikken bij de lidl in de Aldi.
Dat werd dan bezorgt en dan klom je zo over het hek heen om het mee te nemen.
Ik vraag me echt meer en meer af hoe jij in 't echt bent man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger in mijn studententijd gingen wij in Zwolle altijd brood pikken bij de lidl in de Aldi.
Nee paar van die maatjes van mij van die graffiti junks gingen wel eens in de nacht naar buiten en ben toen wel een paar keer met ze mee geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me echt meer en meer af hoe jij in 't echt bent man.![]()
Soms heb ik hte idee dat hij blijvende schade heeft door het drugsgebruikenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me echt meer en meer af hoe jij in 't echt bent man.![]()
Brood bij de aldi is 30 cent ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
maand lang brood jatten heb je toch weer zakkie wietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Brood bij de aldi is 30 cent ofzo
Als je op het werk gaat schijten kan je al 5 broden halen ..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach gewoon na het stappen voor de fun.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ben 't helemaal met je eens. Ze zijn zelf ook lui dat ze niet gewoon een plastic hoes over die achterbank trekken op stapavonden.
Het is de sport. Ik heb het ook weleens gedaan. Spannont!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal kunnen ik was ooit een befaamd opstormende acterend talent..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms heb ik hte idee dat hij blijvende schade heeft door het drugsgebruiken
Mikey, heb jij nog doelen in het leven?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach gewoon na het stappen voor de fun.
Ook een kerel met zo een oostblok kerel die uitwissel student was nog eens gedaan.
Die wilde al een ruitje intikken.,
Nee maar hoe jij in 't echt bent, omdat je altijd van die random dingen post en je helemaal je eigen leven lijkt te leiden. Prachtigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee paar van die maatjes van mij van die graffiti junks gingen wel eens in de nacht naar buiten en ben toen wel een paar keer met ze mee geweest.
Teveel teleurstellingen gekend ik vind het leven wel best zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mikey, heb jij nog doelen in het leven?
He Kapo. 11 uur auto rijden in 3,5 dag ierland. Is dat veel, als je daarmee wel de mooiste stukken van het land te zien krijgt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee maar hoe jij in 't echt bent, omdat je altijd van die random dingen post en je helemaal je eigen leven lijkt te leiden. Prachtig
Awhhh.. geef niet op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Teveel teleurstellingen gekend ik vind het leven wel best zo.
Zen, hoe werkt dat nou?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel, maar ipv een brood nam ik bier meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:20 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Het is de sport. Ik heb het ook weleens gedaan. Spannont!
Hoeren, snoeren en op je 35e de pijp uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je zit in de game redactie op FOK!.nl behoorlijke achievement toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De eendjes lustten geen bier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel, maar ipv een brood nam ik bier mee
Zie Whatsapp: Nee man, je kan af en toe toch ook lekker stoppen en lunchen bij een pub met mooi uitzicht oid.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He Kapo. 11 uur auto rijden in 3,5 dag ierland. Is dat veel, als je daarmee wel de mooiste stukken van het land te zien krijgt?
Genoeg zieke shit meegemaakt maar allemaal al zo lang geleden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeren, snoeren en op je 35e de pijp uit
Jawel man als je in Ierland bent moet je ook rustig kunnen chillen toch.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He Kapo. 11 uur auto rijden in 3,5 dag ierland. Is dat veel, als je daarmee wel de mooiste stukken van het land te zien krijgt?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie Whatsapp: Nee man, je kan af en toe toch ook lekker stoppen en lunchen bij een pub met mooi uitzicht oid.
Nog net iets irritanter dan het " o my gowdd!!"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt wtf is dat ge-Awwhh heel de tijd man? Al die wijven in m'n omgeving doen dat ook steeds.
Zoals?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Genoeg zieke shit meegemaakt maar allemaal al zo lang geleden.
27ste dan. Als een echte baas.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeren, snoeren en op je 35e de pijp uit
Het staat gelijk aan toestemming vragen voor een bemoedigende knuffel. GGMM houdt van het geven van knuffels.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt wtf is dat ge-Awwhh heel de tijd man? Al die wijven in m'n omgeving doen dat ook steeds.
Lapdance van twee Friezinnen oa toch op Terschelling wel de gekste tijd gehad.quote:
Ik krijg er echt de kriebels van man. Alles is ineens een 'Awwwhh' waard.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog net iets irritanter dan het " o my gowdd!!"
Of de Amerikaanse versie 'Oh my gosh'quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee, maar nu hou ik er mee op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een Lapdance van twee Friezinnen is een teleurstelling voor jouquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lapdance van twee Friezinnen oa toch op Terschelling wel de gekste tijd gehad.
Zulke wijven kreunen lekker hard als je ze neukt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over 25 jaar zijn wij het zwakke geslachtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik krijg er echt de kriebels van man. Alles is ineens een 'Awwwhh' waard.Donder lekker op met die Amerikaanse toestanden en dat gefeminiseer van de samenleving.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lapdance van twee Friezinnen oa toch op Terschelling wel de gekste tijd gehad.
Neee ze waren nog familie van elkaar ook nog.. Een van de twee was een collega van mij en was met haar vriendje daar komen werken. Kregen ze ruzie omdat ze dronken was. Wilde ze hem een lapdance geven liep hij weg. Ben ik slim als ik ben op zijn plek gaan zitten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een Lapdance van twee Friezinnen is een teleurstelling voor jou
Mooi. Ik ambieer het zijn van huisvader al jaren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over 25 jaar zijn wij het zwakke geslacht
Mijn docent vertelde dat hij 40 jaar getrouwd is "en nog steeds verliefd". Hele klas: AWWWWWWquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik krijg er echt de kriebels van man. Alles is ineens een 'Awwwhh' waard.Donder lekker op met die Amerikaanse toestanden en dat gefeminiseer van de samenleving.
Omdat wij 't zelf in de kaart spelen. Heb hierover al met HMF lange discussies gehad. Doordat wij mannen zo hijgerig lopen te doen op willekeurig welk wijf dat ook maar in de verste verte neukbaar is spelen wij ze zo enorm in de kaart dat ze de boel regelen. Dat hebben die gelovigen dan toch prima door bedenk ik me nu ineens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over 25 jaar zijn wij het zwakke geslacht
Ja ik ook wel eigenlijk. Stukje fietsen. Beetje posten op fok. Huishouden wordt dan toch gedaan door robots.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Ik ambieer het zijn van huisvader al jaren.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat wij 't zelf in de kaart spelen. Heb hierover al met HMF lange discussies gehad. Doordat wij mannen zo hijgerig lopen te doen op willekeurig welk wijf dat ook maar in de verste verte neukbaar spelen wij ze zo enorm in de kaart dat ze de boel regeln. Dat hebben die gelovigen dan toch prima door bedenk ik me nu ineens.
Net nog een project over smarthomes afgerond, kankersaai man, wordt alleen geïnvesteerd in zorgrobotsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja ik ook wel eigenlijk. Stukje fietsen. Beetje posten op fok. Huishouden wordt dan toch gedaan door robots.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
Dat hebben die gelovigen dan toch prima door bedenk ik me nu ineens.
Deze mang weet je moet die bitches niet biggie makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat wij 't zelf in de kaart spelen. Heb hierover al met HMF lange discussies gehad. Doordat wij mannen zo hijgerig lopen te doen op willekeurig welk wijf dat ook maar in de verste verte neukbaar is spelen wij ze zo enorm in de kaart dat ze de boel regelen. Dat hebben die gelovigen dan toch prima door bedenk ik me nu ineens.
Dat is al 2000 jaar zo man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat wij 't zelf in de kaart spelen. Heb hierover al met HMF lange discussies gehad. Doordat wij mannen zo hijgerig lopen te doen op willekeurig welk wijf dat ook maar in de verste verte neukbaar spelen wij ze zo enorm in de kaart dat ze de boel regeln. Dat hebben die gelovigen dan toch prima door bedenk ik me nu ineens.
Dit herken ik wel.. Van die gasten die met lelijke wijven lopen die daardoor zelfvertrouwen en een steeds grotere bek krijgen. Ik heb ook een hekel aan vrouwen die vroeger gepest zijn en daardoor op curus gaan om voor je zelf op te komen. Ongepaste gesprekken op de werkvloer, Wijf met een grote bek en de onzekerheid straalt er nog steeds van af. Iewl...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals ik tegen je zei: de walvisbonkers. Mensen die de hele avondhet ene wijf na de andere aflopen, net zo lang tot ze bij het laagste van het laagste komen en ZELFS DIE een beurt willen geven at all cost.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie dit kunnen ontcijferen want er staat zoveel waarheid in deze post.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit herken ik wel.. Van die gasten die met lelijke wijven lopen die daardoor zelfvertrouwen en een steeds grotere bek krijgen. Ik heb ook een hekel aan vrouwen die vroeger gepest zijn en daardoor op curus gaan om voor je zelf op te komen. Ongepaste gesprekken op de werkvloer, Wijf met een grote bek en de onzekerheid straalt er nog steeds van af. Iewl...
FUCKING WAARHEID, SARAH VAN SCHOOLquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit herken ik wel.. Van die gasten die met lelijke wijven lopen die daardoor zelfvertrouwen en een steeds grotere bek krijgen. Ik heb ook een hekel aan vrouwen die vroeger gepest zijn en daardoor op curus gaan om voor je zelf op te komen. Ongepaste gesprekken op de werkvloer, Wijf met een grote bek en de onzekerheid straalt er nog steeds van af. Iewl...
Klopt, alleen 't verschil is dat vrouwen tegenwoordig enkel nog op fysiek vlak onderdoen voor de man en door nog steeds als holbewoners achter ze aan te hobbelen we ze dus teveel macht geven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is al 2000 jaar zo man.
Grootste reden is dat wij teveel vrouwelijke hormonen binnen krijgen van de pil. En de huidige lesmethodes doen vrouwen het beter in dan mannen.
Kijk jij en kapo begrijpen mij teminste nog. Saaie tijden toen jullie me alleen hebben gelaten hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FUCKING WAARHEID, SARAH VAN SCHOOL
WAT EEN TERINGSNOL IS DAT ZEG
... MANNEN krijgen teveel vrouwelijke hormonen binnen van de pil?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is al 2000 jaar zo man.
Grootste reden is dat wij teveel vrouwelijke hormonen binnen krijgen van de pil. En de huidige lesmethodes doen vrouwen het beter in dan mannen.
snap je pik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals ik tegen je zei: de walvisbonkers. Mensen die de hele avondhet ene wijf na de andere aflopen, net zo lang tot ze bij het laagste van het laagste komen en ZELFS DIE een beurt willen geven at all cost.
Zulke ratten verneuken de knappe vrouwen. En je kent de resultaten daarvan. Ik (en jij) nemen zulke arrogante teringsnollen even flink droog in hun poepert zodat ze hun gevoel van waardigheid weer even kwijt zijn. Zetten ze even met beide voeten op de grond.
Ik had een perm broer. Kapo zag de kwaliteit hier zo achteruit gaan dat hij wel moest vertrekken hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk jij en kapo begrijpen mij teminste nog. Saaie tijden toen jullie me alleen hebben gelaten hoor.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... MANNEN krijgen teveel vrouwelijke hormonen binnen van de pil?
Dit ook idd. Ze krijgen gewoon een extreem grote bek op basis van hun kut. Echt puur vanwege hun kut, want 't gros van de wijven is echt te lelijk om te palen hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Terwijl juist als je het niet doet en gewoon relax doet willen ze juist je pik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, alleen 't verschil is dat vrouwen tegenwoordig enkel nog op fysiek vlak onderdoen voor de man en door nog steeds als holbewoners achter ze aan te hobbelen we ze dus teveel macht geven.
Zit ook in 't drinkwater en shit he. Wordt nog een groot probleem man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... MANNEN krijgen teveel vrouwelijke hormonen binnen van de pil?
Baas.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:36 schreef Mr.Smokey het volgende:
bitches aint shit but ho´s nd tricks
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit ook in 't drinkwater en shit he. Wordt nog een groot probleem man.
Ik ga naar chateau techno 15 feb.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:37 schreef Saind het volgende:
Ik heb echt zin in een goed feestje binnenkort, komt er nog wat tofs aan?
Daarom gewoon die vrouwen naar jou te laten komen toch. Begin van de avond contactje leggen, eind van de avond komen ze met hangende pootjes naar je toe.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, alleen 't verschil is dat vrouwen tegenwoordig enkel nog op fysiek vlak onderdoen voor de man en door nog steeds als holbewoners achter ze aan te hobbelen we ze dus teveel macht geven.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:37 schreef Saind het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:37 schreef Saind het volgende:
Juistem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Terwijl juist als je het niet doet en gewoon relax doet willen ze juist je pik.
Ik ken zoveel van die hopeloze mannetjes die maar achter vrouwen aan lopen en slijmen etc nergens voor nodig als je gewoon jezelf bent willen ze juist je pik.
Ben niet echt van dat oldschool moet ik zeggen, en bij Mental Theo haak ik ook echt meteen af maar ik zal eens kijkenquote:
Kutduitser ik zeg toch "binnenkort" niet half meiquote:
Ik doe de aanname dat je doelt op het onderzoek van Castellvi (2008). Die had het over een verminderde vruchtbaarheid als gevolg van een verhoogde oestrogeenconcentratie onder mannen.quote:
Leven gaat als een trein voorbij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben niet echt van dat oldschool moet ik zeggen, en bij Mental Theo haak ik ook echt meteen af maar ik zal eens kijken
[..]
Kutduitser ik zeg toch "binnenkort" niet half mei
Ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Leven gaat als een trein voorbij.
Klopt wel dit ja ik kan ook altijd goed overweg met schoonvaders.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Juistem.
Vrouwen willen een man die zoveel mogelijk op hun vader lijkt. En al die meisjes zien juist hun vader als een superheld en niet als een pussy. Dus wees jezelf en beetje afstandelijk en dan komt het goed.
Zijn 2 zalenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben niet echt van dat oldschool moet ik zeggen, en bij Mental Theo haak ik ook echt meteen af maar ik zal eens kijken
valt niet te voorspellen, psv is te wisselvalligquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF, Wie wint er, Heracles of PSV?
PSV laat punten liggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF, Wie wint er, Heracles of PSV?
zei ik ook al.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:41 schreef Adames het volgende:
[..]
valt niet te voorspellen, psv is te wisselvallig
Ik ook vaak en dat komt omdat je dan heel veel op elkaar lijkt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt wel dit ja ik kan ook altijd goed overweg met schoonvaders.
Eetsmakelijk en tot zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga ff nasi eten. tot later boys
Voordeel van Enschede is ook nog dat ik er slaapadresjes hebquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sowieso wel goede feestjes hier, vaak nog relatief goedkoop ook voor wat je krijgt.
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/events/126213137544525/quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:37 schreef Saind het volgende:
ah op 30 april, fijn, dan zal ik vast niks anders hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sowieso wel goede feestjes hier, vaak nog relatief goedkoop ook voor wat je krijgt.
[ afbeelding ]
Daarom.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want? Ik zei het ook al over PEC..
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:43 schreef Adames het volgende:
[..]
ah op 30 april, fijn, dan zal ik vast niks anders hebben
Niemand? Ik laat deze tot 17:00 openstaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:41 schreef huffderobot het volgende:
[ afbeelding ]
Wie neemt deze als UI als Feyenoord verliest? Ik doe het omgekeerde.
Koningennacht in Utje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als een blije door een overvol amsterdam lopen is ook niks.
Ja ik kan met die man gewoon uren voor de buis hangen beetje serie kijken.. Games tieten. Pintje erbij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook vaak en dat komt omdat je dan heel veel op elkaar lijkt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-club-doodgeschoten/quote:De club ligt vlak bij een gevangenis die werd bestormd. De rellen in Port Said ontstonden nadat 21 mensen ter dood waren veroordeeld vanwege hun aandeel in de voetbalrellen begin vorig jaar. Toen liep een duel tussen Al-Masry uit Port Said en Al-Ahly uit Caïro uit op een veldslag waarbij 74 mensen omkwamen.
2 uur bedoel je.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Keer gedaan, ging om 1 uur 's nachts buiten alle muziek uit en alle kroegen dicht
Ik leg helemaal geen koppeling met metrosexualiteit of ontmannen, ik schiet uit de losse pols wat gedachtenflodders waarom vrouwen het tegenwoordig veel beter doen dan mannen op het vwo of de universiteit. Dat is een feit als je kijkt naar het percentage afgestudeerden, sinds een jaar of 10 zijn dat meer vrouwen dan mannen. Waar dat aan ligt? Geen idee. Maar ik denk wel dat het meer te maken heeft met de huidige maatschappij dan de oerdrang om achter een kut aan te hollen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik doe de aanname dat je doelt op het onderzoek van Castellvi (2008). Die had het over een verminderde vruchtbaarheid als gevolg van een verhoogde oestrogeenconcentratie onder mannen.
Buiten het feit dat dit onderzoek ZEER onderhevig is aan twijfel: die oestrogenen die de man tot zich nemen, komen niet zozeer door een verhoogde uitscheiding van deze hormonen via de urine door de vrouw, maar veel meer als gevolg van pesticiden, DES et cetera. Dat benoemde zelfs Castellvi al.
De koppeling met "metroseksualiteit" en het "ontmannen" is nog niet gelegd door onderzoekers, hoewel je dit hier wel impliceert.
Moet je ook niet naar Urk gaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Keer gedaan, ging om 1 uur 's nachts buiten alle muziek uit en alle kroegen dicht
Raar.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kapatino en HMF sprokkelen jullie eens een seizoenskaart voor mij bij elkaar.
https://www.paypal.com/nl(...)donate-intro-outsidequote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kapatino en HMF sprokkelen jullie eens een seizoenskaart voor mij bij elkaar.
Daar kende iig nog goed aan de sosquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:44 schreef Happel het volgende:
Zo ga je met hooligans om.
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-club-doodgeschoten/
Moeten ze niet zo lelijk zijn als gisternacht man. Serieus, ik voelde me gewoon vies toen ik de kroeg uit rolde zo lelijk waren die wijven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarom gewoon die vrouwen naar jou te laten komen toch. Begin van de avond contactje leggen, eind van de avond komen ze met hangende pootjes naar je toe.
Ik heb ooit bijna seks gehad met een Urkse. Was met bevrijdingsdag.quote:
Het korte antwoord? Mannen zijn sterker, vrouwen slimmer. We komen steeds meer terecht in een tijd van de slimmeren. Vandaar deze verschuiving.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik leg helemaal geen koppeling met metrosexualiteit of ontmannen, ik schiet uit de losse pols wat gedachtenflodders waarom vrouwen het tegenwoordig veel beter doen dan mannen op het vwo of de universiteit. Dat is een feit als je kijkt naar het percentage afgestudeerden, sinds een jaar of 10 zijn dat meer vrouwen dan mannen. Waar dat aan ligt? Geen idee. Maar ik denk wel dat het meer te maken heeft met de huidige maatschappij dan de oerdrang om achter een kut aan te hollen.
Push werkt niet bij jou?quote:
Vrouwen slimmer ga toch poepen manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Het korte antwoord? Mannen zijn sterker, vrouwen slimmer. We komen steeds meer terecht in een tijd van de slimmeren. Vandaar deze verschuiving.
Waarop baseer jij dat vrouwen slimmer zijn?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Het korte antwoord? Mannen zijn sterker, vrouwen slimmer. We komen steeds meer terecht in een tijd van de slimmeren. Vandaar deze verschuiving.
vrouwen slimmer? neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Haha......nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Oke, dus Kapiteintje zegt dat VROUWEN tegenwoordig de dienst uitmaken wie wel en niet tegen ze mogen praten in een bar, hoe ze zich opstellen etc. tegen mannen, terwijl ze vroeger een klap voor hun smoel kregen als ze hun bek opentrokken (jaren 30), en jij begint over de betere resultaten van meisjes op de middelbare school?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik leg helemaal geen koppeling met metrosexualiteit of ontmannen, ik schiet uit de losse pols wat gedachtenflodders waarom vrouwen het tegenwoordig veel beter doen dan mannen op het vwo of de universiteit. Dat is een feit als je kijkt naar het percentage afgestudeerden, sinds een jaar of 10 zijn dat meer vrouwen dan mannen. Waar dat aan ligt? Geen idee. Maar ik denk wel dat het meer te maken heeft met de huidige maatschappij dan de oerdrang om achter een kut aan te hollen.
Link?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord staat eerste in je steun je club competitie bij Fifa
gelukkig biedt de fontys uitkomstquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Waren ze maar slimmer, kanker worstenfeestjes altijd in Eindhoven
Zag het ook net op de 360 ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
3 wijven in m'n huis, 2 keer fontys 1 keer design academyquote:
Gewoon fifa 13 aanzetten.quote:
PSV staat op 14e, maar ik ga PSV niet helpen. Er zijn altijd klojo's die met VVV gaan spelen en die op plek 1 gaan brengenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Suc-ces-sup-por-ter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stylo hoe komt een koerd uit Utrecht er trouwens op een plotselinge dag bij om de homo's uit Eindhoven te gaan supporteren?
Uitzondering, regel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Waren ze maar slimmer, kanker worstenfeestjes altijd in Eindhoven
geen vrouwen in het huis, toen we vorige week een nieuwe huisgenoot zochten hebben we de vrouwen ook niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
3 wijven in m'n huis, 2 keer fontys 1 keer design academy
Nee van de TU moeten we het niet hebben
verstandigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of gewoon een verstandige persoon
Hebben jullie al een nieuwe?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
geen vrouwen in het huis, toen we vorige week een nieuwe huisgenoot zochten hebben we de vrouwen ook niet uitgenodigd.
ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of gewoon een verstandige persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |