Daar woon ik toch niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht altijd dat Kanaleneiland 1 grote familie was.
PEC-HEE en HER-PSVquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
Ineens vrij vanavond. Allemaal leuk en aardig, maar nu geen idee wat te doen.
Hoe was je feest gister? Was ze blij met het cadeau?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
Je hebt toch een vriendin?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
Drugs gebruiken natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
Leidsche Rijn represent.quote:
Begonnen aan mijn tentamenvoorbereidingen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
Eerst kan ik de SC amper bijhouden en nu post ineens niemand meer?
Bier drinkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
Wel tof, aardig brak en ze vond het wel geinig ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe was je feest gister? Was ze blij met het cadeau?
UFC kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die moet werken, tot vannacht laat dus niks te doen.
Geen bier in de kantine daarquote:
Gewoon thuis in je 1tje man. Geen gezeik aan je hoofd, gewoon rustig concentreren om die halve litertjes Atlas 12 weg te kappen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal het wel worden ja, maar waar.
Ja ze zijn daar best streng. Magreb 90 bijvoorbeeld weer niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen bier in de kantine daarAl paar keer Geert Wilders gemaild met een leuk opzetje voor wat kamervragen maar geen reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |