Daar woon ik toch niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht altijd dat Kanaleneiland 1 grote familie was.
PEC-HEE en HER-PSVquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
Ineens vrij vanavond. Allemaal leuk en aardig, maar nu geen idee wat te doen.
Hoe was je feest gister? Was ze blij met het cadeau?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
Je hebt toch een vriendin?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
Drugs gebruiken natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
Leidsche Rijn represent.quote:
Begonnen aan mijn tentamenvoorbereidingen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
Eerst kan ik de SC amper bijhouden en nu post ineens niemand meer?
Bier drinkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
Wel tof, aardig brak en ze vond het wel geinig ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe was je feest gister? Was ze blij met het cadeau?
UFC kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die moet werken, tot vannacht laat dus niks te doen.
Geen bier in de kantine daarquote:
Gewoon thuis in je 1tje man. Geen gezeik aan je hoofd, gewoon rustig concentreren om die halve litertjes Atlas 12 weg te kappen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal het wel worden ja, maar waar.
Ja ze zijn daar best streng. Magreb 90 bijvoorbeeld weer niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen bier in de kantine daarAl paar keer Geert Wilders gemaild met een leuk opzetje voor wat kamervragen maar geen reactie
Kroeg?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal het wel worden ja, maar waar.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon thuis in je 1tje man. Geen gezeik aan je hoofd, gewoon rustig concentreren om die halve litertjes Atlas 12 weg te kappen.
Deze man snapt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon thuis in je 1tje man. Geen gezeik aan je hoofd, gewoon rustig concentreren om die halve litertjes Atlas 12 weg te kappen.
Bij Magreb spelen ook wel toffe teams laatste tijd. Nooit gezeik daar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ze zijn daar best streng. Magreb 90 bijvoorbeeld weer niet.
Gewoon auto joh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
Wie van jullie neemt wel eens een taxi na 't stappen?
Ik, vaak..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
Jij vertelde toch een keer dat ze allemaal daar een Mercedes kregen? Was nog waar ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Magreb spelen ook wel toffe teams laatste tijd. Nooit gezeik daar.
Nooit eigenlijk, loop vanaf het Neude in minder dan 10 minuten naar huis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
Klopt jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij vertelde toch een keer dat ze allemaal daar een Mercedes kregen? Was nog waar ook.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
Valt me altijd op dat er 2 type chauffeurs zijn. Enorm chille gasten of van die klootzakken die altijd stuurs voor zich uit zitten te staren. Altijd lachen om met je bezopen kopen tegen die mannen aan te lullen.
Eens, er zit zelden iets tussen in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
Valt me altijd op dat er 2 type chauffeurs zijn. Enorm chille gasten of van die klootzakken die altijd stuurs voor zich uit zitten te staren. Altijd lachen om met je bezopen kopen tegen die mannen aan te lullen.
Ken genoeg taxichauffeurs en zijn allemaal best chill, maar je moet ze maar op een goede dag treffen. Je moet niet weten hoeveel debielen ze meemaken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
Is best een chille man. Als je hem tegenkwam hield hij altijd een praatje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt jaHet mooiste daarvan was dat ze die kregen van de voorzitter die op z'n belastingaangifte een inkomen van 12k had opgegeven
![]()
Mensen die gaan poepen in een taxi enzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ken genoeg taxichauffeurs en zijn allemaal best chill, maar je moet ze maar op een goede dag treffen. Je moet niet weten hoeveel debielen ze meemaken.
[..]
Is best een chille man. Als je hem tegenkwam hield hij altijd een praatje.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mensen die gaan poepen in een taxi enzo
Met oud en nieuw hadden we een toffe gast man. Die man zat helemaal in zak en as omdat ze daar zo'n verplichte regelaar hadden die de mensen verdeelde over de taxi's. Z'n bedrijfje ging ook slecht etc en hij vond 't kut werk zei hij. Aan 't einde van de rit was hij weer helemaal happy, de chicks waar we mee waren hadden 'm fruit gevoerd en wappie tegen 'm aan zitten lullen wat een leuke chauffeur hij wel niet was en fooi en enorm veel dankzeggingen van ons gehad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Herkenbaar en inderdaad leuk als je daar naast zit, heletijd kutten met de radio.
Iemand kotste eens in auto van zo'n vriend van mij en hij wilde niet schoonmaken. Dus hij pakt zijn hand en zegt 'maak schoon'. Ineens wilt hij samen met zijn vrienden vechten met hem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:
Iemand vertelde wel eens dat zo iets was gebeurt (niet bij hem, maar verhaal ging rond daar).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat jij denkt dat wij jouw verzinsels gaan geloven dat is apart.
Oh daar.. ja daar kwam ik vroeger ook vaak.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iemand vertelde wel eens dat zo iets was gebeurt (niet bij hem, maar verhaal ging rond daar).
Risico van taxichauffeur zijn en overal 30km/h te hard rijden (inclusief de bochten) is dat een dronkaard nog wel eens je aut oonderkotst ja... Zijn ze zelf verantwoordelijk voor, zij nemen die dronkenlap toch hun auto in?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iemand kotste eens in auto van zo'n vriend van mij en hij wilde niet schoonmaken. Dus hij pakt zijn hand en zegt 'maak schoon'. Ineens wilt hij samen met zijn vrienden vechten met hem.
Dan is het toch normaal dat hij hele dag chagrijnig?
Je hoort soms van die verhalen jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat jij denkt dat wij jouw verzinsels gaan geloven dat is apart.
Kan je beter zo zat over straat lopen dat de politie je thuis brengt, kost je wel een bekeuring maar je mag dan die hele politie auto onder kotsen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iemand kotste eens in auto van zo'n vriend van mij en hij wilde niet schoonmaken. Dus hij pakt zijn hand en zegt 'maak schoon'. Ineens wilt hij samen met zijn vrienden vechten met hem.
Dan is het toch normaal dat hij hele dag chagrijnig?
Hier in de regio zijn alle taxichauffeurs wel lachen, je kan er altijd wel mee ouwehoeren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met oud en nieuw hadden we een toffe gast man. Die man zat helemaal in zak en as omdat ze daar zo'n verplichte regelaar hadden die de mensen verdeelde over de taxi's. Z'n bedrijfje ging ook slecht etc en hij vond 't kut werk zei hij. Aan 't einde van de rit was hij weer helemaal happy, de chicks waar we mee waren hadden 'm fruit gevoerd en wappie tegen 'm aan zitten lullen wat een leuke chauffeur hij wel niet was en fooi en enorm veel dankzeggingen van ons gehad.Jammer dat ik z'n tel. nr niet had gevraagd voor de volgende keer stappen.
haha geoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh daar.. ja daar kwam ik vroeger ook vaak.
Ben 't helemaal met je eens. Ze zijn zelf ook lui dat ze niet gewoon een plastic hoes over die achterbank trekken op stapavonden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Risico van taxichauffeur zijn en overal 30km/h te hard rijden (inclusief de bochten) is dat een dronkaard nog wel eens je aut oonderkotst ja... Zijn ze zelf verantwoordelijk voor, zij nemen die dronkenlap toch hun auto in?
Daar = Utrechtse taxi chauffeurs.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh daar.. ja daar kwam ik vroeger ook vaak.
Je mag mensen, die laten zien dat ze willen betalen, niet weigeren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Risico van taxichauffeur zijn en overal 30km/h te hard rijden (inclusief de bochten) is dat een dronkaard nog wel eens je aut oonderkotst ja... Zijn ze zelf verantwoordelijk voor, zij nemen die dronkenlap toch hun auto in?
Zijn een soort hoeren dus?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar = Utrechtse taxi chauffeurs.
[..]
Je mag mensen, die laten zien dat ze willen betalen, niet weigeren.
Ik weet niet of ik nog in 't Duits uit m'n woorden kom als ik gedronken heb.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier in de regio zijn alle taxichauffeurs wel lachen, je kan er altijd wel mee ouwehoeren.
"Breng mien eem noar huus hen." Dan komt het goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog in 't Duits uit m'n woorden kom als ik gedronken heb.
En "AUSWEIS BITTE!!!" ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"Breng mien eem noar huus hen." Dan komt het goed.
lolwut? wat is dat voor mongolentaaltje dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"Breng mien eem noar huus hen." Dan komt het goed.
Achterhoeks/Twentsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lolwut? wat is dat voor mongolentaaltje dan?
Morgen ging het doojen toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zou toch gaan dooien waarom sneeuwt het dan godverdomme.
In Belgie is dat pas echt erg. Toen ik nog in Zeeland woonde ging ik vrij vaak daar stappen. Ze vonden een ritje van een club naar het station bijna altijd te kort en dat was dan vaak minstens 3-4 km ofwel uur lopenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Je mag mensen, die laten zien dat ze willen betalen, niet weigeren.
Vandaag al nu sneeuwt het hier godverdomme.quote:
Gelukkig staat de weg in Belgie wel altijd goed aangegeven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Belgie is dat pas echt erg. Toen ik nog in Zeeland woonde ging ik vrij vaak daar stappen. Ze vonden een ritje van een club naar het station bijna altijd te kort en dat was dan vaak minstens 3-4 km ofwel uur lopenEn nog zonder smartphone met kaart dus met je brakke hoofd nog paar keer verdwalen ook. Kak was dat altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In before vroegste hittegolf in Nederland ooit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgend jaar ga ik half januari 4 weken op vakantie. Nu al vast vrij genomen4 weken zon en warm als het hier op z'n koudst is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |