haha geoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh daar.. ja daar kwam ik vroeger ook vaak.
Ben 't helemaal met je eens. Ze zijn zelf ook lui dat ze niet gewoon een plastic hoes over die achterbank trekken op stapavonden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Risico van taxichauffeur zijn en overal 30km/h te hard rijden (inclusief de bochten) is dat een dronkaard nog wel eens je aut oonderkotst ja... Zijn ze zelf verantwoordelijk voor, zij nemen die dronkenlap toch hun auto in?
Daar = Utrechtse taxi chauffeurs.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh daar.. ja daar kwam ik vroeger ook vaak.
Je mag mensen, die laten zien dat ze willen betalen, niet weigeren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Risico van taxichauffeur zijn en overal 30km/h te hard rijden (inclusief de bochten) is dat een dronkaard nog wel eens je aut oonderkotst ja... Zijn ze zelf verantwoordelijk voor, zij nemen die dronkenlap toch hun auto in?
Zijn een soort hoeren dus?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar = Utrechtse taxi chauffeurs.
[..]
Je mag mensen, die laten zien dat ze willen betalen, niet weigeren.
Ik weet niet of ik nog in 't Duits uit m'n woorden kom als ik gedronken heb.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier in de regio zijn alle taxichauffeurs wel lachen, je kan er altijd wel mee ouwehoeren.
"Breng mien eem noar huus hen." Dan komt het goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog in 't Duits uit m'n woorden kom als ik gedronken heb.
En "AUSWEIS BITTE!!!" ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"Breng mien eem noar huus hen." Dan komt het goed.
lolwut? wat is dat voor mongolentaaltje dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"Breng mien eem noar huus hen." Dan komt het goed.
Achterhoeks/Twentsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lolwut? wat is dat voor mongolentaaltje dan?
Morgen ging het doojen toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zou toch gaan dooien waarom sneeuwt het dan godverdomme.
In Belgie is dat pas echt erg. Toen ik nog in Zeeland woonde ging ik vrij vaak daar stappen. Ze vonden een ritje van een club naar het station bijna altijd te kort en dat was dan vaak minstens 3-4 km ofwel uur lopenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Je mag mensen, die laten zien dat ze willen betalen, niet weigeren.
Vandaag al nu sneeuwt het hier godverdomme.quote:
Gelukkig staat de weg in Belgie wel altijd goed aangegeven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Belgie is dat pas echt erg. Toen ik nog in Zeeland woonde ging ik vrij vaak daar stappen. Ze vonden een ritje van een club naar het station bijna altijd te kort en dat was dan vaak minstens 3-4 km ofwel uur lopenEn nog zonder smartphone met kaart dus met je brakke hoofd nog paar keer verdwalen ook. Kak was dat altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In before vroegste hittegolf in Nederland ooit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgend jaar ga ik half januari 4 weken op vakantie. Nu al vast vrij genomen4 weken zon en warm als het hier op z'n koudst is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |