Auw, met elke post doe jij mij weer pijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De debieltjesvergadering
TwenteFC, Doublepain, Davy.
Ik spring uit het raam. Tot straks.
Okéquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De debieltjesvergadering
TwenteFC, Doublepain, Davy.
Ik spring uit het raam. Tot straks.
Stinho ziet net als ieder ander dat je een mongool bent.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Auw, met elke post doe jij mij weer pijn
Wanneer kom een post van jou zonder mij naam of een quote van mij?
Ik jank niet over die Rotterdam Kankerstad opmerking, ik kom met een veel originelere en grappigere:quote:
Goed hé.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus verlaag je je maar naar zijn niveau?
Jouw moeder haar snor kietelt zo heerlijk bij het gepijpt worden hé.quote:
A422 is zelf een tering mongooltjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Stinho ziet net als ieder ander dat je een mongool bent.
Maar pass even die clubcardcode boeler.
En dan net als Hooligan Wesley Waterman bestormen he.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Stinho ziet net als ieder ander dat je een mongool bent.
Maar pass even die clubcardcode boeler.
Minder erg dan de drie die hij noemt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
A422 is zelf een tering mongooltje
Ik ben een beschaafde jongeman.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan net als Hooligan Wesley Waterman bestormen he.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik jank niet over die Rotterdam Kankerstad opmerking, ik kom met een veel originelere en grappigere:
Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof
Daarna begint die idioot ineens te piepen. Andere Twentesupporters mogen piepen, maar iemand die net met "rotterdam kankerstad" komt, DIE is hypocriet.
[..]
Goed hé.
[..]
Jouw moeder haar snor kietelt zo heerlijk bij het gepijpt worden hé.
Weet jij hoeveel kaarten je per cc kan halen voor boekarest?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan net als Hooligan Wesley Waterman bestormen he.
Die 3 bij elkaar op geteld vs Stinho dan ja. Maar hij past er prima tussen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Minder erg dan de drie die hij noemt.
Ja, want bij het bombardement overleed niemand.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij had het over de doden, voor mij zou dat net over de lijn zijn.. maar wat jij wil joh.
Scheelt dat er in Roffa toen niemand is doodgegaan jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij had het over de doden, voor mij zou dat net over de lijn zijn.. maar wat jij wil joh.
Gedraagt*quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die 3 bij elkaar op geteld vs Stinho dan ja. Maar hij past er prima tussen.
Sowieso Davy gedraagd zich prima het laatste half jaar.
Scheve vergelijking.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, want bij het bombardement overleed niemand..
Gast, serieus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Davy. Waarom vind jij het leuk om keer op keer quotes op te halen die iemand eerder 10x heeft gezegd etc. Heb je niets te doen dat je leven zo saai is?
Keer op keer?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Davy. Waarom vind jij het leuk om keer op keer quotes op te halen die iemand eerder 10x heeft gezegd etc. Heb je niets te doen dat je leven zo saai is?
Davy, Doublepain & TwenteFCquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
welke sukkels zijn aan t haten op rotterdam
http://www.ajax.nl/Ticket(...)Steaua-Boekarest.htmquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel kaarten je per cc kan halen voor boekarest?
Nog zo'n boelerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Spartaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Post dan kwaliteit boelerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
Laten we even allemaal ontspannen en naar mooie muziek luisteren
VBL / Live Eredivisieverslagen #164 Interessant weekendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Keer op keer?
Quote zijn laatste keer dan?
Na al deze tijd, vraag je je dat nou echt nog af?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo hypocriet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
Ook in je archief staan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / Live Eredivisieverslagen #164 Interessant weekend
Met vriendelijke groet.
Fuck, hoe heb ik dat ooit mooi kunnen vinden. Wat een kankermuziek.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
Laten we even allemaal ontspannen en naar mooie muziek luisteren
bij deze dan een complimentquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Auw, met elke post doe jij mij weer pijn
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Fuck, hoe heb ik dat ooit mooi kunnen vinden. Wat een kankermuziek.
Dat is maar 1 keer, jij doet het wel vaker. Hersenloze téringautist.quote:
9 dus? Zit niet achter de pc is allemaal niet heel duidelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Ticket(...)Steaua-Boekarest.htm
Ook in het echte leven is hij een mongool?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:48 schreef Adames het volgende:
[..]
bij deze dan een compliment
ik vind het wel tof van je dat je je niet anders voor doet op het internet
Sterretjesdebiel? Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is maar 1 keer, jij doet het wel vaker. Hersenloze téringautist.
Word je jezelf nooit zat?
Vervelende ****debiel
Waarom scheld je zoveel de laatste tijd? Kijk je tegen HMF op ofzo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vervelende ****debiel
Nounounou.flvquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vervelende ****debiel
Gelukkig probeer ik het niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:49 schreef Happel het volgende:
Het leuke is ook dat Davy echt niet grappig is. Hoe hard hij het ook probeert.
Niet waar, laatst was hij grappig. Met die Deense duckface homo Fisher fotosoep.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:49 schreef Happel het volgende:
Het leuke is ook dat Davy echt niet grappig is. Hoe hard hij het ook probeert.
De HMF van PSV he.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:49 schreef Happel het volgende:
Het leuke is ook dat Dj_Day_V echt niet grappig is. Hoe hard hij het ook probeert.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vervelende ****debiel
Naja A422 valt meer op omdat hij extraverter is.. maar van beide valt wat te zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sterretjesdebiel? Wat is dat dan?
Vraag me af hoeveel mensen op het forum meer jou of mij een autist vinden.
ajaxquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
Wel fijn om te zien dat jullie ook goed op andere clubs dan ajax kunnen kankeren hier, gebeurt imo te weinig
Iedereen is joods, behalve wij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
Wel fijn om te zien dat jullie ook goed op andere clubs dan ajax kunnen kankeren hier, gebeurt imo te weinig
Koerd asjeblieftquote:
Ajax en Feyenoord zijn op FOK! dikke vriendjes joh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
en in t echt zijn jullie vrienden van de jodenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord zijn op FOK! dikke vriendjes joh.
Laatste 9 jaar genoeg over Ajax gepraat overal en gekanked.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
Het is dat HMF zijn Fok! ego toch al niet meer kan groeien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koerd asjeblieft.. dit is wel een hele grove belediging voor HMF. HMF is wel grappig, creatief, intelligenter..
Waarom ga ik dit opsommen, als je dat niet ziet..
Heeftie wel, dacht ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ongelofelijk dat Davy nog nooit een ban heeft gehad.
Wel?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
nee johquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Toen met dat NSBeren gedoe toch?
Toen jij nog aan je moeder der tieten zat te zuigenquote:
Jouw mening is niet rullevant.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen jij nog aan je moeder de tieten zat te zuigen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat duurde een tijdje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom pak je mijn zinnetje af, iddquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening is niet rullevant.
quote:
HAhahahhAHahAHhahahahAHhaHAhahahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Davy vs Stijn een kant kiezen is als juichen voor de paralympics.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lach eens om opmerking stelletje koekwauzen.
Vond hem wel geinig maar kende het origineel al.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lach eens om opmerking stelletje koekwauzen.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet meer in ga op posts van jou. Dat moment is nu gekomen.quote:
Zijn zinnen zijn vaak wel grappig jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:55 schreef Doublepain het volgende:
Mikey is altijd grappig, daar is een comment niet voor nodig
Mooi.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
HAhahahhAHahAHhahahahAHhaHAhahah
Hmmm dat is de 4de keer nu? Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet meer in ga op posts van jou. Dat moment is nu gekomen.
Ik gok op 4 uurquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet meer in ga op posts van jou. Dat moment is nu gekomen.
Ik kan,het best maar dit topic waar je snel moet reageren heeft mij lui gemaakt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn zinnen zijn vaak wel grappig ja.. altijd leuk om ze te ontcijferen.
Huil huil huilquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve dat ik kankergrappig ben. Alleen de zure kutjes in Eindje kunnen dat niet aan.
Één keer was hij grappig, toen hij een handtas fotoshopte in Fischer zijn arm. Hij heeft er nu nog een erectie vanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:49 schreef Happel het volgende:
Het leuke is ook dat Dj_Day_V echt niet grappig is. Hoe hard hij het ook probeert.
yupquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Één keer was hij grappig, toen hij een handtas fotoshopte in Fischer zijn arm. Hij heeft er nu nog een erectie van.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve dat ik kankergrappig ben. Alleen de zure kutjes in Eindje kunnen dat niet aan.
Ok.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb begrepen via DM dat jij een "kankeruser" bent van een gerespecteerd mens, derhalve optyfen uit de slowchat SVP.quote:
Stylo mag blijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb begrepen via DM dat jij een "kankeruser" bent van een gerespecteerd mens, derhalve optyfen uit de slowchat SVP.
Zelfde geldt voor de boertjes van PSV trouwens.
Kanker zelf op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb begrepen via DM dat jij een "kankeruser" bent van een gerespecteerd mens, derhalve optyfen uit de slowchat SVP.
Je maakt je nogal druk om PSV, jij bent net 422 die om Davy geeft. In beide gevallen heeft het met jaloezie te maken denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja hey, ben ik net terug.. door jullie aanmoediging mag ik nu al weer oprottenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Harde feiten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je maakt je nogal druk om PSV, jij bent net 422 die om Davy geeft. In beide gevallen heeft het met jaloezie te maken denk ik
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op Davy.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je maakt je nogal druk om PSV, jij bent net 422 die om Davy geeft. In beide gevallen heeft het met jaloezie te maken denk ik
Nee, het heeft ermee te maken dat de supporters van PSV op een handvol na teringmongolen zijn. Jij, Stylo, Buitendam etc.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze doen net alsof wij hier niet welkom zijn terwijl hij volgens mij de minste posts hier heeftquote:
Die kwam laatst nog voorbij hier. Moest nog de groetjes namens hem doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en de Kerstman vliegt op een bezem
Waarom noem je zijn broertje debiel?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wij zullen hier altijd zijn, bij jou is het wachten tot de volgende perm ban.
Ik ben de fucking stichter van deze slowchat samen met De_Kromme en Caland teringmongool. En mijn posts-in-verhouding-met-dagen-dat-ik-kon-posten ratio ligt VEEL hoger dan die van jou.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze doen net alsof wij hier niet welkom zijn terwijl hij volgens mij de minste posts hier heeft
zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben de fucking stichter van deze slowchat samen met De_Kromme en Caland teringmongool. En mijn posts-in-verhouding-met-dagen-dat-ik-kon-posten ratio ligt VEEL hoger dan die van jou.
Ja dat zeg ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja er hangt hier een gespannen sfeer
Wie geeft een fuck?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben de fucking stichter van deze slowchat samen met De_Kromme en Caland teringmongool. En mijn posts-in-verhouding-met-dagen-dat-ik-kon-posten ratio ligt VEEL hoger dan die van jou.
Sowieso Dire Straits, standaardquote:
Ik reageer hier alleen maar op jou, in het PSV topic niet meer. Valt gewoon niet te praten met jou, je gaat alles veranderen/verzinnen zodat het jou uitkomt. Dan kom je weer met stoere verhalen dit dat. Ik denk dat jij dan eerder een mongool bent dan de andere PSVers, die gek genoeg ook blijven reageren op jou.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, het heeft ermee te maken dat de supporters van PSV op een handvol na teringmongolen zijn. Jij, Stylo, Buitendam etc.
Ik noem specifiek Davy niet btw.
Terwijl hij zo intelligent moest zijn.quote:
O kanker op man, die hippie groenlinks tekstenquote:
Zeker weten, start van de ochtend hé. Gaat voor de rest toppie hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
yo stinho! hoe is 't ouwe reus? Al een lekker bakkie koffie + fruitreep op vandaag?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O kanker op man, die hippie groenlinks teksten.
DUH dat trots veel belangrijker is. Als je geen trots hebt in wat je doet, als je geen trots hebt over anderen, dan ben je echt een softenonbaby.
Familielid van mij heeft me ooit in 1 klein dingetje laten zitten / verraden. Dan kan je gelijk opkankeren, dan is het over, klaar. Nooit meer dat ik gelukkig met zo'n teringdebiel wil hebben, hij is mijn energie niet waard.
Hetzelfde geldt voor jou en de PSV gasten. De Feijenoorders en joden kan je op rekenen als het gaat om kwaliteitsinput in de slowchat. Ik houd echter die PSV-josties etc. verantwoordelijk voor het bijna vermoorden van de kwaliteit in de slowchat, derhalve vertrouw ik ze niet en wens ik ze allen pijnlijke bulten toe.
Hé. Ik had vandaag een mooi momentje. TwenteFC kwam met de tekst "Rotterdam, kankerstad, in de oorlog lag je plat".quote:
Ook mensen met een boven gemiddelde intelligentie kunnen kinderachtig zijn of zich als een mongool gedragen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Terwijl hij zo intelligent moest zijn.
Duurde wel een minuut ja.En je vergeet dat jij begon met het gooien van bommen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé. Ik had vandaag een mooi momentje. TwenteFC kwam met de tekst "Rotterdam, kankerstad, in de oorlog lag je plat".
Ik reageerde met "Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof". Het duurde ERG lang voor hij zijn bek weer opentrok in de SC
wow kei cool manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé. Ik had vandaag een mooi momentje. TwenteFC kwam met de tekst "Rotterdam, kankerstad, in de oorlog lag je plat".
Ik reageerde met "Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof". Het duurde ERG lang voor hij zijn bek weer opentrok in de SC
Je kunt ook jezelf verantwoordelijk houden, jouw perm ban zorgde bijna voor het overlijden van de SCquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O kanker op man, die hippie groenlinks teksten.
DUH dat trots veel belangrijker is. Als je geen trots hebt in wat je doet, als je geen trots hebt over anderen, dan ben je echt een softenonbaby.
Familielid van mij heeft me ooit in 1 klein dingetje laten zitten / verraden. Dan kan je gelijk opkankeren, dan is het over, klaar. Nooit meer dat ik gelukkig met zo'n teringdebiel wil hebben, hij is mijn energie niet waard.
Hetzelfde geldt voor jou en de PSV gasten. De Feijenoorders en joden kan je op rekenen als het gaat om kwaliteitsinput in de slowchat. Ik houd echter die PSV-josties etc. verantwoordelijk voor het bijna vermoorden van de kwaliteit in de slowchat, derhalve vertrouw ik ze niet en wens ik ze allen pijnlijke bulten toe.
Zie de hoolies bij Feijenoord, waaronder advocaten zitten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook mensen met een boven gemiddelde intelligentie kunnen kinderachtig zijn of zich als een mongool gedragen.
Je bedoelt met de Netfapperfiles? Toen kreeg ik geen perm hoor. Welke perm hebben we het over?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kunt ook jezelf verantwoordelijk houden, jouw perm ban zorgde bijna voor het overlijden van de SC..
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zie de hoolies bij Feijenoord, waaronder advocaten zitten.. O kut, nu heb ik Kapo zijn rol in de Harde Kern verklapt
Nou dat is een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kunt ook jezelf verantwoordelijk houden, jouw perm ban zorgde bijna voor het overlijden van de SC..
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zie de hoolies bij Feijenoord, waaronder advocaten zitten.. O kut, nu heb ik Kapo zijn rol in de Harde Kern verklapt
Ik beaam dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook mensen met een boven gemiddelde intelligentie kunnen kinderachtig zijn of zich als een mongool gedragen.
Weet ik het welke het isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt met de Netfapperfiles? Toen kreeg ik geen perm hoor. Welke perm hebben we het over?
Gister nog genote daarvoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt met de Netfapperfiles? Toen kreeg ik geen perm hoor. Welke perm hebben we het over?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
zeg ik datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie je het bij je buurjongen ja?
ja, maar hij accepteert het. is op zich wel positiefquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook in het echte leven is hij een mongool?
waar zeg ik dat ik het ergens ziequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vraag ik, ik ben wel benieuwd waar jij het ziet..
Een pot nasi?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah lekker, grote pot Nasi met pindasaus gekregen van mn oma
Zak van die uitgebakken uitjes bijgekregen? Zo niet, slaan en zelf ff zak halen. Kankerlekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
2 februari jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Mr.Smokey het volgende:
Ey Geo mattie volgende week is Alistair weer aan de beurt toch
Nasiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Is goed man, pak zo wel even de fiets.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Zak van die uitgebakken uitjes bijgekregen? Zo niet, slaan en zelf ff zak halen. Kankerlekker
En banaan en augurken jwzquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Zak van die uitgebakken uitjes bijgekregen? Zo niet, slaan en zelf ff zak halen. Kankerlekker
Ik kan gewoon 360's doen hier op straat met m'n 89pk'squote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo weer thuis. Begint al smerige slush puppy te worden hier buiten.
da's ook lekker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
Vanavond broodjes shoarma met knoflook saus
Kijk dat is het weet je. Ik heb véél, véél dieptepunten op een dag. Maar ik heb echt PARELTJES er tussen zitten, en daar ontbreekt het de PSV-users gewoon aan.quote:
Stapte net uit de auto en ging bijna op me bek ..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan gewoon 360's doen hier op straat met m'n 89pk's
Goed glad
Vanavond bier en een halfje wit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
Nee maar is grappig. :pquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan toch, kieper je het zo in een pan.
Droog je tranen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk dat is het weet je. Ik heb véél, véél dieptepunten op een dag. Maar ik heb echt PARELTJES er tussen zitten, en daar ontbreekt het de PSV-users gewoon aan.
Ik ben als zo'n reclamebureau weet je. Ik kots creatieve ideeën, de ene na de andere. Ik heb alleen iemand nodig die, grofweg, 10% van de ideeën wegflikkert en de 90% goede ideeën uitvoeren. Dat is het hele ding.
Die PSV'ers hier hebben een 100%-baggergarantie.
Ik krijg geroosterde groene asperges met zalm, daarna kippensoep (zelf kip geslacht), biefstuk met aardappelen uit de oven, witlof, spinazie in filodeeg en nog wat shit en daarna warme vruchten met ijs.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
Je zit er wel mee of niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk dat is het weet je. Ik heb véél, véél dieptepunten op een dag. Maar ik heb echt PARELTJES er tussen zitten, en daar ontbreekt het de PSV-users gewoon aan.
Ik ben als zo'n reclamebureau weet je. Ik kots creatieve ideeën, de ene na de andere. Ik heb alleen iemand nodig die, grofweg, 10% van de ideeën wegflikkert en de 90% goede ideeën uitvoeren. Dat is het hele ding.
Weet je zeker dat 't geen 72% was?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stapte net uit de auto en ging bijna op me bek ..stap je direct op 70% ijs.. leipe zooi
Ik maakte eergister een ongelukkige 180 met mijn motor. Die was NIET ingecalculeerd, en ik hield hem NET overeindquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan gewoon 360's doen hier op straat met m'n 89pk's
Goed glad
Hij bedoelde míjn pareltje gisterenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik krijg geroosterde groene asperges met zalm, daarna kippensoep (zelf kip geslacht), biefstuk met aardappelen uit de oven, witlof, spinazie in filodeeg en nog wat shit en daarna warme vruchten met ijs.
BOOYAH
Hoe is het met Anna?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet vanavond brood met soep denk ik.
Je hebt vaak genoeg om mij moeten lachen jonge aansteller. Maar dat heb je diep weggestopt omdat ik je 3x een mongool noemde en je nu mijn flientje niet meer wilt zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
bescheiden als altijdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik krijg geroosterde groene asperges met zalm, daarna kippensoep (zelf kip geslacht), biefstuk met aardappelen uit de oven, witlof, spinazie in filodeeg en nog wat shit en daarna warme vruchten met ijs.
BOOYAH
Schade?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik maakte eergister een ongelukkige 180 met mijn motor. Die was NIET ingecalculeerd, en ik hield hem NET overeind. Heb enorme spierpijn in mijn liezen nu.
Lekker lekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
BOOYAH
Ik heb Bulgogi en Kimchi gehaald bij de Koreaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanavond bier en een halfje wit.
Dat weet ik, maar jij had een pareltje over de netsplitterfiles toch? En weet je wie de netsplitterfiles begonnen is...?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij bedoelde míjn pareltje gisteren
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
BOOYAH
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb Bulgogi en Kimchi gehaald bij de Koreaan
niet verkeerd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
BOOYAH
Jajaja maar dacht even dat je de eer op wilde strijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jij had een pareltje over de netsplitterfiles toch? En weet je wie de netsplitterfiles begonnen is...?.
En nog wat shit?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
BOOYAH
Waarom voel je je aangesproken Geo? Ik vind jou nog steeds teringgrappig. Jij behoort ook niet tot de PSV'ers, maar tot de 'uitzonderingen'. Samen met Lange_Lans.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt vaak genoeg om mij moeten lachen jonge aansteller. Maar dat heb je diep weggestopt omdat ik je 3x een mongool noemde en je nu mijn flientje niet meer wilt zijn
ja man, lekker gegeten gister hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was de salade die ze had gemaakt een beetje te vreten?
Ja weet ik veel m'n moeder kookt, er waren nog 2 gerechten maar die ben ik vergeten. Zal wel sla en nog iets zijnquote:
Nope, hij bleef overeind (stond zegmaar in een 50-graden hoek t.o.v. de weg, dus NET genoeg om hem nog met mijn linkerbeen recht te duwen naar de 90 graden).quote:
Omdat je me er tegenwoordig structureel buiten laat als je het over de goeie pisvee'erts hebtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken Geo? Ik vind jou nog steeds teringgrappig. Jij behoort ook niet tot de PSV'ers, maar tot de 'uitzonderingen'. Samen met Lange_Lans.
Dus nogmaals, als ik over PSV'ers lul, gaat dat niet over jou. vlientje.
HMF laat het los voor nuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken Geo? Ik vind jou nog steeds teringgrappig. Jij behoort ook niet tot de PSV'ers, maar tot de 'uitzonderingen'. Samen met Lange_Lans.
Dus nogmaals, als ik over PSV'ers lul, gaat dat niet over jou. vlientje.
Mikey neukt dikke wijven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben niet meer pro Anna als je niet uitkijkt breek je die chicks zo in twee stukken
Chillquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ja man, lekker gegeten gister hoor.
Nice G miss check ik die ook wel ff dangquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 februari ja![]()
Vannacht is er ook weer een UFC.
Is ie flex broer? Ik ga mijn i4 geven aan mijn vriendin en zelf voor het eerst over op een mix van WP8 en Androidquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
he boys ik ga ff met m'n nieuwe s3 vanaf de plee verder fokken!
de techniek, de techniek.![]()
Ik deed het net nog lulquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je me er tegenwoordig structureel buiten laat als je het over de goeie pisvee'erts hebt
dus ik dacht he mad..
Done.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HMF laat het los voor nu![]()
Bakkie pleur, peukje. Misschien wat pindasaus opwarmen en bodyshotten op je Indische vriendin. Stress level weer iets omlaag.
Ook wel eens gedaan ja al voel ik me achteraf dan zo smerig.quote:
Scheelt weer. Gister iemand bijna z'n been zien breken toen het misging met aanlopen van z'n brommerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nope, hij bleef overeind (stond zegmaar in een 50-graden hoek t.o.v. de weg, dus NET genoeg om hem nog met mijn linkerbeen recht te duwen naar de 90 graden).
Laad deze eens in danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
he boys ik ga ff met m'n nieuwe s3 vanaf de plee verder fokken!
de techniek, de techniek.![]()
Paon?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan ja al voel ik me achteraf dan zo smerig.
een mix?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is ie flex broer? Ik ga mijn i4 geven aan mijn vriendin en zelf voor het eerst over op een mix van WP8 en Android
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HMF laat het los voor nu![]()
Bakkie pleur, peukje. Misschien wat pindasaus opwarmen en bodyshotten op je Indische vriendin. Stress level weer iets omlaag.
Mikey heeft toch ook poan gedaan of was dat een troll of herinner ik me gewoon iets verkeerd? Of was dat die gingerJizzed die zo'n dik wijf had gedaan?quote:
Ahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je toch eens proberen, voor Japanners is Koreaans wat voor ons de Chinees is
Heb nu een 900 maar mag over paar maanden een nieuwe, zit nog te twijfelen over 920 en 820....quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lumia 820 en S3.. 820 voor werk, S3 voor mijn privé.
Nee geen negers.Of een plek om te slapenquote:
interessantdoenerijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja heeft ie zelf geschreven gisteravond op de motor na het neuken van 3 wijven. jwt
920! Neem de 920. Trust me.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb nu een 900 maar mag over paar maanden een nieuwe, zit nog te twijfelen over 920 en 820....
Gemist. Maar we cool dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik deed het net nog lul. Vorige topic.
Stok en Steven hebben Paon gedaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mikey heeft toch ook poan gedaan of was dat een troll of herinner ik me gewoon iets verkeerd? Of was dat die gingerJizzed die zo'n dik wijf had gedaan?
Als ik jouw posts lees vraag ik me altijd af of er iemand een druppel LSD in mn koffie heeft gedaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee geen negers.Of een plek om te slapen
Ik was die brave jingen die Mindy neukte voor een doosje sigaretten.
.
Ah oke.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stok en Steven hebben Paon gedaan.
Serieus?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stok en Steven hebben Paon gedaan.
Hoezo? Vind de maat van de 900 wel relaxed opzich maar hij is wel stukkie duurder als dat het enige isquote:
I can relate to that. Of in die van hemquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik jouw posts lees vraag ik me altijd af of er iemand een druppel LSD in mn koffie heeft gedaan.
ik zit ook eens te kijken, maar ik wacht even af of WP8 beter is. Ik vind WP7.5 te veel minpunten hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb nu een 900 maar mag over paar maanden een nieuwe, zit nog te twijfelen over 920 en 820....
Volgende week 7.8quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:18 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zit ook eens te kijken, maar ik wacht even af of WP8 beter is. Ik vind WP7.5 te veel minpunten hebben
Vloeibare LSDquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik jouw posts lees vraag ik me altijd af of er iemand een druppel LSD in mn koffie heeft gedaan.
Ding gaat serieus als de brandweer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is ie flex broer? Ik ga mijn i4 geven aan mijn vriendin en zelf voor het eerst over op een mix van WP8 en Android
ja of dat echt een verbetering is. Het OS zelf vind ik heerlijk, alleen is het applicatieaanbod zo mager en zijn er te veel problemen met 3rd party apps zoals whatsapp.quote:
?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Laad deze eens in dan [ afbeelding ]
True. Whatsapp is echt traag als stront. Verder heb ik eigenlijk nog niets gemist of problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ja of dat echt een verbetering is. Het OS zelf vind ik heerlijk, alleen is het applicatieaanbod zo mager en zijn er te veel problemen met 3rd party apps zoals whatsapp.
quote:
Heb liever dat je 't een melange noemt HMF.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lumia 820 en S3.. 820 voor werk, S3 voor mijn privé.
Godvedommequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ooit een chick geneukt die ouders waren zo blij dat ze eens had gescoort dat ik daarna voor drie dagen gratis kon mee eten. Iets terug doen voor je medemens heet dat.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ding gaat serieus als de brandweer.
ja ook zoiets vaags, youtube filmpjes haken halverwege af met de melding 'video wordt niet ondersteund' oidquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
True. Whatsapp is echt traag als stront. Verder heb ik eigenlijk nog niets gemist of problemen mee gehad.
Afgezien dan van die lijers van google die youtube niet openstellen
Heb er laatst een geneukt over een tafel die had zulke dikke tieten en dat kletste zo dat het net leek of ik applaus kreegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ooit een chick geneukt die ouders waren zo blij dat ze eens had gescoort dat ik daarna voor drie dagen gratis kon mee eten. Iets terug doen voor je medemens heet dat.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb er laatst een geneukt over een tafel die had zulke dikke tieten en dat kletste zo dat het net leek of ik applaus kreeg
Ik heb al 8 jaar een relatie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb er laatst een geneukt over een tafel die had zulke dikke tieten en dat kletste zo dat het net leek of ik applaus kreeg
Is ook te veel data he voor 56k verbindingkjes daar op de hei.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mijn mobiel loopt altijd vast als er een plaatje is gepost.
Wutquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Stok,sowieso de planning was samen met Steven.quote:
[..]
Ik trek al 14 jaar..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al 8 jaar een relatie.
Krap an ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is ook te veel data he voor 56k verbindingkjes daar op de hei.
[..]
Die 538 fragment.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
voordeel van een trio met paon is dat je elkaar niet hoeft te zienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stok,sowieso de planning was samen met Steven.
Ja, 538 dat fragment. Heerlijk die gast.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Kom morgen naar Kuip man, regel ik een serieus lekker wijf voor je om te neuken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga me vanavond echt compleet uitschakelen, dat wordt weer lage wijven regelen dus.
[..]
Weer zo'n Aziatische verassing zekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom morgen naar Kuip man, regel ik een serieus lekker wijf voor je om te neuken.
De Joffer ja?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga me vanavond echt compleet uitschakelen, dat wordt weer lage wijven regelen dus.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, 538 dat fragment. Heerlijk die gast.![]()
Ja viel me laatst ook al opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
google indexeert snel
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom morgen naar Kuip man, regel ik een serieus lekker wijf voor je om te neuken.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hier wordt ook van alles besproken, dan krijg je datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja viel me laatst ook al op
Ook dat ik er een googlede en 1 hit kreeg die deze SC was
Ik kan morgen niet manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |