Hé. Ik had vandaag een mooi momentje. TwenteFC kwam met de tekst "Rotterdam, kankerstad, in de oorlog lag je plat".quote:
Ook mensen met een boven gemiddelde intelligentie kunnen kinderachtig zijn of zich als een mongool gedragen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Terwijl hij zo intelligent moest zijn.
Duurde wel een minuut ja.En je vergeet dat jij begon met het gooien van bommen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé. Ik had vandaag een mooi momentje. TwenteFC kwam met de tekst "Rotterdam, kankerstad, in de oorlog lag je plat".
Ik reageerde met "Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof". Het duurde ERG lang voor hij zijn bek weer opentrok in de SC
wow kei cool manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé. Ik had vandaag een mooi momentje. TwenteFC kwam met de tekst "Rotterdam, kankerstad, in de oorlog lag je plat".
Ik reageerde met "Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof". Het duurde ERG lang voor hij zijn bek weer opentrok in de SC
Je kunt ook jezelf verantwoordelijk houden, jouw perm ban zorgde bijna voor het overlijden van de SCquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O kanker op man, die hippie groenlinks teksten.
DUH dat trots veel belangrijker is. Als je geen trots hebt in wat je doet, als je geen trots hebt over anderen, dan ben je echt een softenonbaby.
Familielid van mij heeft me ooit in 1 klein dingetje laten zitten / verraden. Dan kan je gelijk opkankeren, dan is het over, klaar. Nooit meer dat ik gelukkig met zo'n teringdebiel wil hebben, hij is mijn energie niet waard.
Hetzelfde geldt voor jou en de PSV gasten. De Feijenoorders en joden kan je op rekenen als het gaat om kwaliteitsinput in de slowchat. Ik houd echter die PSV-josties etc. verantwoordelijk voor het bijna vermoorden van de kwaliteit in de slowchat, derhalve vertrouw ik ze niet en wens ik ze allen pijnlijke bulten toe.
Zie de hoolies bij Feijenoord, waaronder advocaten zitten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook mensen met een boven gemiddelde intelligentie kunnen kinderachtig zijn of zich als een mongool gedragen.
Je bedoelt met de Netfapperfiles? Toen kreeg ik geen perm hoor. Welke perm hebben we het over?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kunt ook jezelf verantwoordelijk houden, jouw perm ban zorgde bijna voor het overlijden van de SC..
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zie de hoolies bij Feijenoord, waaronder advocaten zitten.. O kut, nu heb ik Kapo zijn rol in de Harde Kern verklapt
Nou dat is een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kunt ook jezelf verantwoordelijk houden, jouw perm ban zorgde bijna voor het overlijden van de SC..
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zie de hoolies bij Feijenoord, waaronder advocaten zitten.. O kut, nu heb ik Kapo zijn rol in de Harde Kern verklapt
Ik beaam dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook mensen met een boven gemiddelde intelligentie kunnen kinderachtig zijn of zich als een mongool gedragen.
Weet ik het welke het isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt met de Netfapperfiles? Toen kreeg ik geen perm hoor. Welke perm hebben we het over?
Gister nog genote daarvoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt met de Netfapperfiles? Toen kreeg ik geen perm hoor. Welke perm hebben we het over?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
zeg ik datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie je het bij je buurjongen ja?
ja, maar hij accepteert het. is op zich wel positiefquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook in het echte leven is hij een mongool?
waar zeg ik dat ik het ergens ziequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vraag ik, ik ben wel benieuwd waar jij het ziet..
Een pot nasi?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah lekker, grote pot Nasi met pindasaus gekregen van mn oma
Zak van die uitgebakken uitjes bijgekregen? Zo niet, slaan en zelf ff zak halen. Kankerlekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
2 februari jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Mr.Smokey het volgende:
Ey Geo mattie volgende week is Alistair weer aan de beurt toch
Nasiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Is goed man, pak zo wel even de fiets.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Zak van die uitgebakken uitjes bijgekregen? Zo niet, slaan en zelf ff zak halen. Kankerlekker
En banaan en augurken jwzquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Zak van die uitgebakken uitjes bijgekregen? Zo niet, slaan en zelf ff zak halen. Kankerlekker
Ik kan gewoon 360's doen hier op straat met m'n 89pk'squote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo weer thuis. Begint al smerige slush puppy te worden hier buiten.
da's ook lekker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
Vanavond broodjes shoarma met knoflook saus
Kijk dat is het weet je. Ik heb véél, véél dieptepunten op een dag. Maar ik heb echt PARELTJES er tussen zitten, en daar ontbreekt het de PSV-users gewoon aan.quote:
Stapte net uit de auto en ging bijna op me bek ..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan gewoon 360's doen hier op straat met m'n 89pk's
Goed glad
Vanavond bier en een halfje wit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
Nee maar is grappig. :pquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan toch, kieper je het zo in een pan.
Droog je tranen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk dat is het weet je. Ik heb véél, véél dieptepunten op een dag. Maar ik heb echt PARELTJES er tussen zitten, en daar ontbreekt het de PSV-users gewoon aan.
Ik ben als zo'n reclamebureau weet je. Ik kots creatieve ideeën, de ene na de andere. Ik heb alleen iemand nodig die, grofweg, 10% van de ideeën wegflikkert en de 90% goede ideeën uitvoeren. Dat is het hele ding.
Die PSV'ers hier hebben een 100%-baggergarantie.
Ik krijg geroosterde groene asperges met zalm, daarna kippensoep (zelf kip geslacht), biefstuk met aardappelen uit de oven, witlof, spinazie in filodeeg en nog wat shit en daarna warme vruchten met ijs.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
Je zit er wel mee of niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk dat is het weet je. Ik heb véél, véél dieptepunten op een dag. Maar ik heb echt PARELTJES er tussen zitten, en daar ontbreekt het de PSV-users gewoon aan.
Ik ben als zo'n reclamebureau weet je. Ik kots creatieve ideeën, de ene na de andere. Ik heb alleen iemand nodig die, grofweg, 10% van de ideeën wegflikkert en de 90% goede ideeën uitvoeren. Dat is het hele ding.
Weet je zeker dat 't geen 72% was?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stapte net uit de auto en ging bijna op me bek ..stap je direct op 70% ijs.. leipe zooi
Ik maakte eergister een ongelukkige 180 met mijn motor. Die was NIET ingecalculeerd, en ik hield hem NET overeindquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan gewoon 360's doen hier op straat met m'n 89pk's
Goed glad
Hij bedoelde míjn pareltje gisterenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik krijg geroosterde groene asperges met zalm, daarna kippensoep (zelf kip geslacht), biefstuk met aardappelen uit de oven, witlof, spinazie in filodeeg en nog wat shit en daarna warme vruchten met ijs.
BOOYAH
Hoe is het met Anna?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet vanavond brood met soep denk ik.
Je hebt vaak genoeg om mij moeten lachen jonge aansteller. Maar dat heb je diep weggestopt omdat ik je 3x een mongool noemde en je nu mijn flientje niet meer wilt zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
bescheiden als altijdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik krijg geroosterde groene asperges met zalm, daarna kippensoep (zelf kip geslacht), biefstuk met aardappelen uit de oven, witlof, spinazie in filodeeg en nog wat shit en daarna warme vruchten met ijs.
BOOYAH
Schade?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik maakte eergister een ongelukkige 180 met mijn motor. Die was NIET ingecalculeerd, en ik hield hem NET overeind. Heb enorme spierpijn in mijn liezen nu.
Lekker lekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
BOOYAH
Ik heb Bulgogi en Kimchi gehaald bij de Koreaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanavond bier en een halfje wit.
Dat weet ik, maar jij had een pareltje over de netsplitterfiles toch? En weet je wie de netsplitterfiles begonnen is...?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij bedoelde míjn pareltje gisteren
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
BOOYAH
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb Bulgogi en Kimchi gehaald bij de Koreaan
niet verkeerd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
BOOYAH
Jajaja maar dacht even dat je de eer op wilde strijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jij had een pareltje over de netsplitterfiles toch? En weet je wie de netsplitterfiles begonnen is...?.
En nog wat shit?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
BOOYAH
Waarom voel je je aangesproken Geo? Ik vind jou nog steeds teringgrappig. Jij behoort ook niet tot de PSV'ers, maar tot de 'uitzonderingen'. Samen met Lange_Lans.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt vaak genoeg om mij moeten lachen jonge aansteller. Maar dat heb je diep weggestopt omdat ik je 3x een mongool noemde en je nu mijn flientje niet meer wilt zijn
ja man, lekker gegeten gister hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was de salade die ze had gemaakt een beetje te vreten?
Ja weet ik veel m'n moeder kookt, er waren nog 2 gerechten maar die ben ik vergeten. Zal wel sla en nog iets zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |