Waarom noem je zijn broertje debiel?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wij zullen hier altijd zijn, bij jou is het wachten tot de volgende perm ban.
Ik ben de fucking stichter van deze slowchat samen met De_Kromme en Caland teringmongool. En mijn posts-in-verhouding-met-dagen-dat-ik-kon-posten ratio ligt VEEL hoger dan die van jou.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze doen net alsof wij hier niet welkom zijn terwijl hij volgens mij de minste posts hier heeft
zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben de fucking stichter van deze slowchat samen met De_Kromme en Caland teringmongool. En mijn posts-in-verhouding-met-dagen-dat-ik-kon-posten ratio ligt VEEL hoger dan die van jou.
Ja dat zeg ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja er hangt hier een gespannen sfeer
Wie geeft een fuck?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben de fucking stichter van deze slowchat samen met De_Kromme en Caland teringmongool. En mijn posts-in-verhouding-met-dagen-dat-ik-kon-posten ratio ligt VEEL hoger dan die van jou.
Sowieso Dire Straits, standaardquote:
Ik reageer hier alleen maar op jou, in het PSV topic niet meer. Valt gewoon niet te praten met jou, je gaat alles veranderen/verzinnen zodat het jou uitkomt. Dan kom je weer met stoere verhalen dit dat. Ik denk dat jij dan eerder een mongool bent dan de andere PSVers, die gek genoeg ook blijven reageren op jou.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, het heeft ermee te maken dat de supporters van PSV op een handvol na teringmongolen zijn. Jij, Stylo, Buitendam etc.
Ik noem specifiek Davy niet btw.
Terwijl hij zo intelligent moest zijn.quote:
O kanker op man, die hippie groenlinks tekstenquote:
Zeker weten, start van de ochtend hé. Gaat voor de rest toppie hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
yo stinho! hoe is 't ouwe reus? Al een lekker bakkie koffie + fruitreep op vandaag?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O kanker op man, die hippie groenlinks teksten.
DUH dat trots veel belangrijker is. Als je geen trots hebt in wat je doet, als je geen trots hebt over anderen, dan ben je echt een softenonbaby.
Familielid van mij heeft me ooit in 1 klein dingetje laten zitten / verraden. Dan kan je gelijk opkankeren, dan is het over, klaar. Nooit meer dat ik gelukkig met zo'n teringdebiel wil hebben, hij is mijn energie niet waard.
Hetzelfde geldt voor jou en de PSV gasten. De Feijenoorders en joden kan je op rekenen als het gaat om kwaliteitsinput in de slowchat. Ik houd echter die PSV-josties etc. verantwoordelijk voor het bijna vermoorden van de kwaliteit in de slowchat, derhalve vertrouw ik ze niet en wens ik ze allen pijnlijke bulten toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |