Ik gok op 4 uurquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet meer in ga op posts van jou. Dat moment is nu gekomen.
Ik kan,het best maar dit topic waar je snel moet reageren heeft mij lui gemaakt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn zinnen zijn vaak wel grappig ja.. altijd leuk om ze te ontcijferen.
Huil huil huilquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve dat ik kankergrappig ben. Alleen de zure kutjes in Eindje kunnen dat niet aan.
Één keer was hij grappig, toen hij een handtas fotoshopte in Fischer zijn arm. Hij heeft er nu nog een erectie vanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:49 schreef Happel het volgende:
Het leuke is ook dat Dj_Day_V echt niet grappig is. Hoe hard hij het ook probeert.
yupquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Één keer was hij grappig, toen hij een handtas fotoshopte in Fischer zijn arm. Hij heeft er nu nog een erectie van.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve dat ik kankergrappig ben. Alleen de zure kutjes in Eindje kunnen dat niet aan.
Ok.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb begrepen via DM dat jij een "kankeruser" bent van een gerespecteerd mens, derhalve optyfen uit de slowchat SVP.quote:
Stylo mag blijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb begrepen via DM dat jij een "kankeruser" bent van een gerespecteerd mens, derhalve optyfen uit de slowchat SVP.
Zelfde geldt voor de boertjes van PSV trouwens.
Kanker zelf op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb begrepen via DM dat jij een "kankeruser" bent van een gerespecteerd mens, derhalve optyfen uit de slowchat SVP.
Je maakt je nogal druk om PSV, jij bent net 422 die om Davy geeft. In beide gevallen heeft het met jaloezie te maken denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja hey, ben ik net terug.. door jullie aanmoediging mag ik nu al weer oprottenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Harde feiten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je maakt je nogal druk om PSV, jij bent net 422 die om Davy geeft. In beide gevallen heeft het met jaloezie te maken denk ik
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op Davy.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je maakt je nogal druk om PSV, jij bent net 422 die om Davy geeft. In beide gevallen heeft het met jaloezie te maken denk ik
Nee, het heeft ermee te maken dat de supporters van PSV op een handvol na teringmongolen zijn. Jij, Stylo, Buitendam etc.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze doen net alsof wij hier niet welkom zijn terwijl hij volgens mij de minste posts hier heeftquote:
Die kwam laatst nog voorbij hier. Moest nog de groetjes namens hem doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en de Kerstman vliegt op een bezem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |