Hij bedoelde míjn pareltje gisterenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk dat is het weet je. Ik heb véél, véél dieptepunten op een dag. Maar ik heb echt PARELTJES er tussen zitten, en daar ontbreekt het de PSV-users gewoon aan.
Ik ben als zo'n reclamebureau weet je. Ik kots creatieve ideeën, de ene na de andere. Ik heb alleen iemand nodig die, grofweg, 10% van de ideeën wegflikkert en de 90% goede ideeën uitvoeren. Dat is het hele ding.
Die PSV'ers hier hebben een 100%-baggergarantie.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik krijg geroosterde groene asperges met zalm, daarna kippensoep (zelf kip geslacht), biefstuk met aardappelen uit de oven, witlof, spinazie in filodeeg en nog wat shit en daarna warme vruchten met ijs.
BOOYAH
Hoe is het met Anna?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet vanavond brood met soep denk ik.
Je hebt vaak genoeg om mij moeten lachen jonge aansteller. Maar dat heb je diep weggestopt omdat ik je 3x een mongool noemde en je nu mijn flientje niet meer wilt zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk dat is het weet je. Ik heb véél, véél dieptepunten op een dag. Maar ik heb echt PARELTJES er tussen zitten, en daar ontbreekt het de PSV-users gewoon aan.
Ik ben als zo'n reclamebureau weet je. Ik kots creatieve ideeën, de ene na de andere. Ik heb alleen iemand nodig die, grofweg, 10% van de ideeën wegflikkert en de 90% goede ideeën uitvoeren. Dat is het hele ding.
bescheiden als altijdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik krijg geroosterde groene asperges met zalm, daarna kippensoep (zelf kip geslacht), biefstuk met aardappelen uit de oven, witlof, spinazie in filodeeg en nog wat shit en daarna warme vruchten met ijs.
BOOYAH
Schade?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik maakte eergister een ongelukkige 180 met mijn motor. Die was NIET ingecalculeerd, en ik hield hem NET overeind. Heb enorme spierpijn in mijn liezen nu.
Lekker lekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
BOOYAH
Ik heb Bulgogi en Kimchi gehaald bij de Koreaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanavond bier en een halfje wit.
Dat weet ik, maar jij had een pareltje over de netsplitterfiles toch? En weet je wie de netsplitterfiles begonnen is...?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij bedoelde míjn pareltje gisteren
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
BOOYAH
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb Bulgogi en Kimchi gehaald bij de Koreaan
niet verkeerd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
BOOYAH
Jajaja maar dacht even dat je de eer op wilde strijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jij had een pareltje over de netsplitterfiles toch? En weet je wie de netsplitterfiles begonnen is...?.
En nog wat shit?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
BOOYAH
Waarom voel je je aangesproken Geo? Ik vind jou nog steeds teringgrappig. Jij behoort ook niet tot de PSV'ers, maar tot de 'uitzonderingen'. Samen met Lange_Lans.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt vaak genoeg om mij moeten lachen jonge aansteller. Maar dat heb je diep weggestopt omdat ik je 3x een mongool noemde en je nu mijn flientje niet meer wilt zijn
ja man, lekker gegeten gister hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was de salade die ze had gemaakt een beetje te vreten?
Ja weet ik veel m'n moeder kookt, er waren nog 2 gerechten maar die ben ik vergeten. Zal wel sla en nog iets zijnquote:
Nope, hij bleef overeind (stond zegmaar in een 50-graden hoek t.o.v. de weg, dus NET genoeg om hem nog met mijn linkerbeen recht te duwen naar de 90 graden).quote:
Omdat je me er tegenwoordig structureel buiten laat als je het over de goeie pisvee'erts hebtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken Geo? Ik vind jou nog steeds teringgrappig. Jij behoort ook niet tot de PSV'ers, maar tot de 'uitzonderingen'. Samen met Lange_Lans.
Dus nogmaals, als ik over PSV'ers lul, gaat dat niet over jou. vlientje.
HMF laat het los voor nuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken Geo? Ik vind jou nog steeds teringgrappig. Jij behoort ook niet tot de PSV'ers, maar tot de 'uitzonderingen'. Samen met Lange_Lans.
Dus nogmaals, als ik over PSV'ers lul, gaat dat niet over jou. vlientje.
Mikey neukt dikke wijven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben niet meer pro Anna als je niet uitkijkt breek je die chicks zo in twee stukken
Chillquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ja man, lekker gegeten gister hoor.
Nice G miss check ik die ook wel ff dangquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 februari ja![]()
Vannacht is er ook weer een UFC.
Is ie flex broer? Ik ga mijn i4 geven aan mijn vriendin en zelf voor het eerst over op een mix van WP8 en Androidquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
he boys ik ga ff met m'n nieuwe s3 vanaf de plee verder fokken!
de techniek, de techniek.![]()
Ik deed het net nog lulquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je me er tegenwoordig structureel buiten laat als je het over de goeie pisvee'erts hebt
dus ik dacht he mad..
Done.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HMF laat het los voor nu![]()
Bakkie pleur, peukje. Misschien wat pindasaus opwarmen en bodyshotten op je Indische vriendin. Stress level weer iets omlaag.
Ook wel eens gedaan ja al voel ik me achteraf dan zo smerig.quote:
Scheelt weer. Gister iemand bijna z'n been zien breken toen het misging met aanlopen van z'n brommerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nope, hij bleef overeind (stond zegmaar in een 50-graden hoek t.o.v. de weg, dus NET genoeg om hem nog met mijn linkerbeen recht te duwen naar de 90 graden).
Laad deze eens in danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
he boys ik ga ff met m'n nieuwe s3 vanaf de plee verder fokken!
de techniek, de techniek.![]()
Paon?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan ja al voel ik me achteraf dan zo smerig.
een mix?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is ie flex broer? Ik ga mijn i4 geven aan mijn vriendin en zelf voor het eerst over op een mix van WP8 en Android
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HMF laat het los voor nu![]()
Bakkie pleur, peukje. Misschien wat pindasaus opwarmen en bodyshotten op je Indische vriendin. Stress level weer iets omlaag.
Mikey heeft toch ook poan gedaan of was dat een troll of herinner ik me gewoon iets verkeerd? Of was dat die gingerJizzed die zo'n dik wijf had gedaan?quote:
Ahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je toch eens proberen, voor Japanners is Koreaans wat voor ons de Chinees is
Heb nu een 900 maar mag over paar maanden een nieuwe, zit nog te twijfelen over 920 en 820....quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lumia 820 en S3.. 820 voor werk, S3 voor mijn privé.
Nee geen negers.Of een plek om te slapenquote:
interessantdoenerijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja heeft ie zelf geschreven gisteravond op de motor na het neuken van 3 wijven. jwt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |