Omdat je me er tegenwoordig structureel buiten laat als je het over de goeie pisvee'erts hebtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken Geo? Ik vind jou nog steeds teringgrappig. Jij behoort ook niet tot de PSV'ers, maar tot de 'uitzonderingen'. Samen met Lange_Lans.
Dus nogmaals, als ik over PSV'ers lul, gaat dat niet over jou. vlientje.
HMF laat het los voor nuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken Geo? Ik vind jou nog steeds teringgrappig. Jij behoort ook niet tot de PSV'ers, maar tot de 'uitzonderingen'. Samen met Lange_Lans.
Dus nogmaals, als ik over PSV'ers lul, gaat dat niet over jou. vlientje.
Mikey neukt dikke wijven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben niet meer pro Anna als je niet uitkijkt breek je die chicks zo in twee stukken
Chillquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ja man, lekker gegeten gister hoor.
Nice G miss check ik die ook wel ff dangquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 februari ja![]()
Vannacht is er ook weer een UFC.
Is ie flex broer? Ik ga mijn i4 geven aan mijn vriendin en zelf voor het eerst over op een mix van WP8 en Androidquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
he boys ik ga ff met m'n nieuwe s3 vanaf de plee verder fokken!
de techniek, de techniek.![]()
Ik deed het net nog lulquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je me er tegenwoordig structureel buiten laat als je het over de goeie pisvee'erts hebt
dus ik dacht he mad..
Done.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HMF laat het los voor nu![]()
Bakkie pleur, peukje. Misschien wat pindasaus opwarmen en bodyshotten op je Indische vriendin. Stress level weer iets omlaag.
Ook wel eens gedaan ja al voel ik me achteraf dan zo smerig.quote:
Scheelt weer. Gister iemand bijna z'n been zien breken toen het misging met aanlopen van z'n brommerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nope, hij bleef overeind (stond zegmaar in een 50-graden hoek t.o.v. de weg, dus NET genoeg om hem nog met mijn linkerbeen recht te duwen naar de 90 graden).
Laad deze eens in danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
he boys ik ga ff met m'n nieuwe s3 vanaf de plee verder fokken!
de techniek, de techniek.![]()
Paon?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan ja al voel ik me achteraf dan zo smerig.
een mix?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is ie flex broer? Ik ga mijn i4 geven aan mijn vriendin en zelf voor het eerst over op een mix van WP8 en Android
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HMF laat het los voor nu![]()
Bakkie pleur, peukje. Misschien wat pindasaus opwarmen en bodyshotten op je Indische vriendin. Stress level weer iets omlaag.
Mikey heeft toch ook poan gedaan of was dat een troll of herinner ik me gewoon iets verkeerd? Of was dat die gingerJizzed die zo'n dik wijf had gedaan?quote:
Ahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je toch eens proberen, voor Japanners is Koreaans wat voor ons de Chinees is
Heb nu een 900 maar mag over paar maanden een nieuwe, zit nog te twijfelen over 920 en 820....quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lumia 820 en S3.. 820 voor werk, S3 voor mijn privé.
Nee geen negers.Of een plek om te slapenquote:
interessantdoenerijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja heeft ie zelf geschreven gisteravond op de motor na het neuken van 3 wijven. jwt
920! Neem de 920. Trust me.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb nu een 900 maar mag over paar maanden een nieuwe, zit nog te twijfelen over 920 en 820....
Gemist. Maar we cool dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik deed het net nog lul. Vorige topic.
Stok en Steven hebben Paon gedaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mikey heeft toch ook poan gedaan of was dat een troll of herinner ik me gewoon iets verkeerd? Of was dat die gingerJizzed die zo'n dik wijf had gedaan?
Als ik jouw posts lees vraag ik me altijd af of er iemand een druppel LSD in mn koffie heeft gedaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee geen negers.Of een plek om te slapen
Ik was die brave jingen die Mindy neukte voor een doosje sigaretten.
.
Ah oke.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stok en Steven hebben Paon gedaan.
Serieus?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stok en Steven hebben Paon gedaan.
Hoezo? Vind de maat van de 900 wel relaxed opzich maar hij is wel stukkie duurder als dat het enige isquote:
I can relate to that. Of in die van hemquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik jouw posts lees vraag ik me altijd af of er iemand een druppel LSD in mn koffie heeft gedaan.
ik zit ook eens te kijken, maar ik wacht even af of WP8 beter is. Ik vind WP7.5 te veel minpunten hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb nu een 900 maar mag over paar maanden een nieuwe, zit nog te twijfelen over 920 en 820....
Volgende week 7.8quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:18 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zit ook eens te kijken, maar ik wacht even af of WP8 beter is. Ik vind WP7.5 te veel minpunten hebben
Vloeibare LSDquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik jouw posts lees vraag ik me altijd af of er iemand een druppel LSD in mn koffie heeft gedaan.
Ding gaat serieus als de brandweer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is ie flex broer? Ik ga mijn i4 geven aan mijn vriendin en zelf voor het eerst over op een mix van WP8 en Android
ja of dat echt een verbetering is. Het OS zelf vind ik heerlijk, alleen is het applicatieaanbod zo mager en zijn er te veel problemen met 3rd party apps zoals whatsapp.quote:
?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Laad deze eens in dan [ afbeelding ]
True. Whatsapp is echt traag als stront. Verder heb ik eigenlijk nog niets gemist of problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ja of dat echt een verbetering is. Het OS zelf vind ik heerlijk, alleen is het applicatieaanbod zo mager en zijn er te veel problemen met 3rd party apps zoals whatsapp.
quote:
Heb liever dat je 't een melange noemt HMF.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lumia 820 en S3.. 820 voor werk, S3 voor mijn privé.
Godvedommequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ooit een chick geneukt die ouders waren zo blij dat ze eens had gescoort dat ik daarna voor drie dagen gratis kon mee eten. Iets terug doen voor je medemens heet dat.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ding gaat serieus als de brandweer.
ja ook zoiets vaags, youtube filmpjes haken halverwege af met de melding 'video wordt niet ondersteund' oidquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
True. Whatsapp is echt traag als stront. Verder heb ik eigenlijk nog niets gemist of problemen mee gehad.
Afgezien dan van die lijers van google die youtube niet openstellen
Heb er laatst een geneukt over een tafel die had zulke dikke tieten en dat kletste zo dat het net leek of ik applaus kreegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ooit een chick geneukt die ouders waren zo blij dat ze eens had gescoort dat ik daarna voor drie dagen gratis kon mee eten. Iets terug doen voor je medemens heet dat.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb er laatst een geneukt over een tafel die had zulke dikke tieten en dat kletste zo dat het net leek of ik applaus kreeg
Ik heb al 8 jaar een relatie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb er laatst een geneukt over een tafel die had zulke dikke tieten en dat kletste zo dat het net leek of ik applaus kreeg
Is ook te veel data he voor 56k verbindingkjes daar op de hei.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mijn mobiel loopt altijd vast als er een plaatje is gepost.
Wutquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Stok,sowieso de planning was samen met Steven.quote:
[..]
Ik trek al 14 jaar..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al 8 jaar een relatie.
Krap an ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is ook te veel data he voor 56k verbindingkjes daar op de hei.
[..]
Die 538 fragment.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
voordeel van een trio met paon is dat je elkaar niet hoeft te zienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stok,sowieso de planning was samen met Steven.
Ja, 538 dat fragment. Heerlijk die gast.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Kom morgen naar Kuip man, regel ik een serieus lekker wijf voor je om te neuken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga me vanavond echt compleet uitschakelen, dat wordt weer lage wijven regelen dus.
[..]
Weer zo'n Aziatische verassing zekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom morgen naar Kuip man, regel ik een serieus lekker wijf voor je om te neuken.
De Joffer ja?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga me vanavond echt compleet uitschakelen, dat wordt weer lage wijven regelen dus.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, 538 dat fragment. Heerlijk die gast.![]()
Ja viel me laatst ook al opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
google indexeert snel
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom morgen naar Kuip man, regel ik een serieus lekker wijf voor je om te neuken.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hier wordt ook van alles besproken, dan krijg je datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja viel me laatst ook al op
Ook dat ik er een googlede en 1 hit kreeg die deze SC was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |