quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ooit een chick geneukt die ouders waren zo blij dat ze eens had gescoort dat ik daarna voor drie dagen gratis kon mee eten. Iets terug doen voor je medemens heet dat.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb er laatst een geneukt over een tafel die had zulke dikke tieten en dat kletste zo dat het net leek of ik applaus kreeg
Ik heb al 8 jaar een relatie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb er laatst een geneukt over een tafel die had zulke dikke tieten en dat kletste zo dat het net leek of ik applaus kreeg
Is ook te veel data he voor 56k verbindingkjes daar op de hei.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mijn mobiel loopt altijd vast als er een plaatje is gepost.
Wutquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Stok,sowieso de planning was samen met Steven.quote:
[..]
Ik trek al 14 jaar..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al 8 jaar een relatie.
Krap an ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is ook te veel data he voor 56k verbindingkjes daar op de hei.
[..]
Die 538 fragment.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
voordeel van een trio met paon is dat je elkaar niet hoeft te zienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stok,sowieso de planning was samen met Steven.
Ja, 538 dat fragment. Heerlijk die gast.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Kom morgen naar Kuip man, regel ik een serieus lekker wijf voor je om te neuken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga me vanavond echt compleet uitschakelen, dat wordt weer lage wijven regelen dus.
[..]
Weer zo'n Aziatische verassing zekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom morgen naar Kuip man, regel ik een serieus lekker wijf voor je om te neuken.
De Joffer ja?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga me vanavond echt compleet uitschakelen, dat wordt weer lage wijven regelen dus.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, 538 dat fragment. Heerlijk die gast.![]()
Ja viel me laatst ook al opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
google indexeert snel
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom morgen naar Kuip man, regel ik een serieus lekker wijf voor je om te neuken.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hier wordt ook van alles besproken, dan krijg je datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja viel me laatst ook al op
Ook dat ik er een googlede en 1 hit kreeg die deze SC was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |