En paar Utrecht spelers de kanker trappen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Twente Hooligans. Die gasten zijn zo hard dat ze een kindervak bekogelen met vuurwerk
Ik heb het nog wel eens geplaybackt op koninginnedag.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Meat loaf op zich vind ik al matig, maar van het nummer in de OP krijg ik echt vervelende gedachten
Was jij de vrouw?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het nog wel eens geplaybackt op koninginnedag.
Nieuwe OPquote:Had ik al gezegd dat het hier kankerretegezellig is?
Policy: Hyaenidae en GibsonLesPaul88 moeten opzouten.
Stijn is homo.
Roadhouse bluesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:04 schreef Happel het volgende:
Ik vind dat we dit nummer moeten adopteren voor de in de OP.
Stoer manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Andere meningen zijn daar net als aids.
LEUGENAAR!!!
Hé, de users uit het PSV topic zijn ook op andere fora terug te vinden?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Andere meningen zijn daar net als aids.
LEUGENAAR!!!
RubenSosa & Davy lijden een dubbelleven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé, de users uit het PSV topic zijn ook op andere fora terug te vinden?
True.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Stijn is 14, vergeef het hem. Ik deed ook niet anders rond die tijd.
Hoe oud ben jij nu dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vond het toen al saai.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Toen ik 14 was bestond internet nog nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Happel het volgende:
[..]
De tijd van clubsupporters online provoceren heb jij inderdaad allang achter je gelatenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond het toen al saai.
Plus, ik liep toen te ragen over de komst van Charisteas.
Dat dacht ik drie uur geleden ook en ik heb nog steeds niet gedoucht of wat zinvols gedaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:08 schreef Caland het volgende:
Het is wel een vreemde gewaarwording geen kater op zaterdag. Ik kan zo zowaar iets van mijn dag gaan maken.
had ik gisteren vooral, normaal gezien zuip ik mezelf iedere donderdag de kanker inquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:08 schreef Caland het volgende:
Het is wel een vreemde gewaarwording geen kater op zaterdag. Ik kan zo zowaar iets van mijn dag gaan maken.
Ik provoceer serieus niets. Ik voed die idioten in PSV gewoon op, laat ze zien wát het is dat PSV gaat 'killen' dalijk. Ik krijg daar over ALLES gelijk. Dat hun aankopen grotendeels mislukken. Dat 5 miljoen teveel was voor Wijnaldum. Dat Brands de dood van PSV in zal luiden. Dat ze zonder CL in de problemen gaan komen (moet nog uitkomen).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De tijd van clubsupporters online provoceren heb jij inderdaad allang achter je gelaten
Dat nemen ze niet serieus vanwege je overmatige smileygebruik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik provoceer serieus niets. Ik voed die idioten in PSV gewoon op, laat ze zien wát het is dat PSV gaat 'killen' dalijk. Ik krijg daar over ALLES gelijk. Dat hun aankopen grotendeels mislukken. Dat 5 miljoen teveel was voor Wijnaldum. Dat Brands de dood van PSV in zal luiden. Dat ze zonder CL in de problemen gaan komen (moet nog uitkomen).
Etc. etc.
Als Barca scoort dan spuit Jan een volwassen politieagent van zijn motor af.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
He Jan ze hebben nog spermadonoren nodig.
Topshow was 't weer, maandag weer knallen met Schelveccioquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als Barca scoort dan spuit Jan een volwassen politieagent van zijn motor af.
Stijntje VI Hooliganquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topshow was 't weer, maandag weer knallen met Schelveccio
Met dank aan Koot en Bie, goed gestolen is beter dan slecht verzonnenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als Barca scoort dan spuit Jan een volwassen politieagent van zijn motor af.
Wo ist der Bahnhof eigentlich?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met dank aan Koot en Bie, goed gestolen is beter dan slecht verzonnen
Die is echt leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.fr-fanatic.com(...)tic+%28FR-Fanatic%29Die reclame
![]()
![]()
Niet erg origineel, maar okquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
![]()
quote:
Ik had verwacht dat de HK van de Nijmeegse sjoelvereniging toch wel zou gaan zuipen op de vrijdagavond.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:08 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Reclame is fucking leuk man. Pessimist.
Gio doet het ook voortreffelijk. Ik zeg oscar voor deze man
Was om twee uur al thuis ofzo. Voelde me sowieso niet al te best gisteren,.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de HK van de Nijmeegse sjoelvereniging toch wel zou gaan zuipen op de vrijdagavond.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
![]()
Mooi. Het sneeuwt alweer uren, en ben er wel klaar mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van.
[ afbeelding ]
De koningin heeft jouw huis uitgekozen om te overwinteren. Een grote eer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:24 schreef Saind het volgende:
Zit me hier godverdomme ineens echt een moeilijk dikke wesp, wat moet die hier in januari gek
Doodmaken en je roeit meteen een hele dynastie uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:24 schreef Saind het volgende:
Zit me hier godverdomme ineens echt een moeilijk dikke wesp, wat moet die hier in januari gek
Haha die is dood nuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:26 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De koningin heeft jouw huis uitgekozen om te overwinteren. Een grote eer.
Hij is er niet toch? Dan zijn deze grappen niet zo leuk ineensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genocide, gewoon ontkennen MrStylo stijl.
Weet ik manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:35 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dat scheelt de rest van de buurt deze zomer 500+ wespen. Je bent een held.
Misplaatste grap dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genocide, gewoon ontkennen MrStylo stijl.
Nobelprijsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Reclame is fucking leuk man. Pessimist.
Gio doet het ook voortreffelijk. Ik zeg oscar voor deze man
Enige club die afgelopen decennium Europese prijs pakte.quote:
Nederlandersquote:
Ah 2002 en daarvoor in 1999, das lang geleden zegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enige club die afgelopen decennium Europese prijs pakte.. En dit jaar voor de tweede keer op rij boven de lampjes eindigt
Pino112quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nederlanders.
Haase / Sijsling, wat een falers.
/In before viering vanwege 2e plaats Feijenoord
UEFA Cup zoals wij hem wonnen is gelijk aan ongeveer 6 landskampioenschapjes. Vooral die kwartfinale was erg lekker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah 2002 en daarvoor in 1999, das lang geleden zeg
Halve finale CL staat ook aan als 5 kampioenschapjes, in 2010 was er ook iets heel lekkers wat voor 2 kampioenschapjes telt..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
UEFA Cup zoals wij hem wonnen is gelijk aan ongeveer 6 landskampioenschapjes. Vooral die kwartfinale was erg lekker.
Er bijna uitgegooid worden door Freiburgquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
UEFA Cup zoals wij hem wonnen is gelijk aan ongeveer 6 landskampioenschapjes. Vooral die kwartfinale was erg lekker.
En daarna even 3-1 verslagen worden in de Kuip en lekker zwaaien naar je kampioenschapquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Halve finale CL staat ook aan als 5 kampioenschapjes, in 2010 was er ook iets heel lekkers wat voor 2 kampioenschapjes telt..
En dan krijgt Feyenoord het verwijt een 2e plaats te vieren. Een verloren halve finale, wat sneu zegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Halve finale CL staat ook aan als 5 kampioenschapjes, in 2010 was er ook iets heel lekkers wat voor 2 kampioenschapjes telt..
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En daarna even 3-1 verslagen worden in de Kuip en lekker zwaaien naar je kampioenschap![]()
![]()
ah voorspelbaar, maar een 10-0 blijft voor altijd in de boeken staan en een jaar niet kampioen worden juist niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En daarna even 3-1 verslagen worden in de Kuip en lekker zwaaien naar je kampioenschap![]()
![]()
Wees er blij mee zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah voorspelbaar, maar een 10-0 blijft voor altijd in de boeken staan en een jaar niet kampioen worden juist niet.
Ik tel even op de HMF manier, niet hatenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dan krijgt Feyenoord het verwijt een 2e plaats te vieren. Een verloren halve finale, wat sneu zeg
Nee hoor, levert uiteindelijk een deceptie op (geen prijs). Wij hadden geen deceptie (wel een prijs).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Halve finale CL staat ook aan als 5 kampioenschapjes,
10-0 winnen van het poverste Feijenoord ooit?quote:in 2010 was er ook iets heel lekkers wat voor 2 kampioenschapjes telt..
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
![]()
Eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dan krijgt Feyenoord het verwijt een 2e plaats te vieren. Een verloren halve finale, wat sneu zeg
Sowieso, moment om niet te vergetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wees er blij mee zou ik zeggen.
Die 3-1 blijft in de boeken staan hoor. Vooral omdat het de zoveelste keer is dat PSV geen kampioen werdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah voorspelbaar, maar een 10-0 blijft voor altijd in de boeken staan en een jaar niet kampioen worden juist niet.
Feyenoord won het voor het laatst dus dan telt dat niet, dat je dat niet weetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Over prijzenkasten gesproken, heb ik al eens verteld wat er allemaal bij Ajax instaat?
4quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
Vooral omdat het de zoveelste keer is dat PSV geen kampioen werd. Wat is het ondertussen, 6 jaar?
Dat telt niet, is allemaal door puur geluk gewonnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Over prijzenkasten gesproken, heb ik al eens verteld wat er allemaal bij Ajax instaat?
Alleen weet PSV wel wat kampioen worden is itt Feyenoord, 1999 was het toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die 3-1 blijft in de boeken staan hoor. Vooral omdat het de zoveelste keer is dat PSV geen kampioen werd. Wat is het ondertussen, 6 jaar? En dat al 2 keer dankzij Feijenoord?
Zondag rellen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef TwenteFC het volgende:
Godverdomme wat is dit voor een TT dan
Lelijkste EC1 ooit gewonnen hebben en dan een grote teringmuil opzettenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord won het voor het laatst dus dan telt dat niet, dat je dat niet weet
Zoals gezegd, wij waren te druk met Europees succesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen weet PSV wel wat kampioen worden is itt Feyenoord, 1999 was het toch?
Wie is Ronaldo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lelijkste EC1 ooit gewonnen hebben en dan een grote teringmuil opzetten.
25 fucking jaar geleden. Ajax, respect, die wisten het tenminste 2 decennia geleden nog te flikken. Maar Feijenoord, die het gewoon minder dan 11 jaar geleden deden, dát is spraakmakend. Winnen van o.a. Internazionale op zo'n wijze
Dat zagen we ja, dankzij al die jaren maar topspelers proberen te halen, financiele problemen om maar kampioen te worden. Ja dat wisten jullie zekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals gezegd, wij waren te druk met Europees succes. Ik weet wel wat ik belangrijker vind
Even zonder gekleurde bril, maar de CL winst van Ajax was toch net even wat indrukwekkender. 3x in een seizoen winnen van het op dat moment sterkste team ter wereld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lelijkste EC1 ooit gewonnen hebben en dan een grote teringmuil opzetten.
25 fucking jaar geleden. Ajax, respect, die wisten het tenminste 2 decennia geleden nog te flikken. Maar Feijenoord, die het gewoon minder dan 11 jaar geleden deden, dát is spraakmakend. Winnen van o.a. Internazionale op zo'n wijze
In De Kuip nog wel. Toch grappig dat Ajax het kunstje dit seizoen gaat herhalen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals gezegd, wij waren te druk met Europees succes. Ik weet wel wat ik belangrijker vind
En nu doet Brandsje hetzelfde en liggen jullie dalijk 7 jaar te gifbekerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zagen we ja, dankzij al die jaren maar topspelers proberen te halen, financiele problemen om maar kampioen te worden. Ja dat wisten jullie zeker
ibf PSV gemeente
Toen de scheids geld accepteerdequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Even zonder gekleurde bril, maar de CL winst van Ajax was toch net even wat indrukwekkender. 3x in een seizoen winnen van het op dat moment sterkste team ter wereld.
Lik mijn balzak johquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]!!!!!!!!!!! Nog niet eens half uitverkocht joh malloot.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En nu doet Brandsje hetzelfde en liggen jullie dalijk 7 jaar te gifbekeren
Lekker voor die KANKERclub
Voor het eerst dat je weer eens met kanker scheldt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En nu doet Brandsje hetzelfde en liggen jullie dalijk 7 jaar te gifbekeren
Lekker voor die KANKERclub
Hoe kan je van jezelf winnen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Even zonder gekleurde bril, maar de CL winst van Ajax was toch net even wat indrukwekkender. 3x in een seizoen winnen van het op dat moment sterkste team ter wereld.
Ja, behalve dat jullie 850 kaarten hebben aangevraagd en er plaats is voor net geen 1700 man in het uitvak. Bitch pleasequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alle kaarten die twente heeft zijn verkocht
18 Bussen, en nog wat autocombi shizzle.
Tsja, je durft er nu niet inhoudelijk op in te gaan net als Davy.quote:
Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In De Kuip nog wel. Toch grappig dat Ajax het kunstje dit seizoen gaat herhalen.
Kenne wij niks aan doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, behalve dat jullie 850 kaarten hebben aangevraagd en er plaats is voor net geen 1700 man in het uitvak. Bitch please
Lees mijn ibfquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, je durft er nu niet inhoudelijk op in te gaan net als Davy.
Inb4 een standaardreactie van Davy of DP
ander onderwerp aubquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Typisch het volgende:
Lullen over de geschiedenis van je club.
Uh, jawel. De club had er 1700 mogen afnemen, maar durfde niet omdat ze weten dat ze het vak toch niet uitverkopen. Zie hoe lang die 850 tickets duurdenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zou je ook eens inhoudelijk moeten verweren.
Heeft geen zin om door te gaan. Luisteren toch alleen naar hun eigen en andere ja knikkers.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, maar HMF en 422 zijn beide hetzelfde heb ik gemerkt
Ja omdat die PSV boeren het aids van dit forum zijn en wij die teringboertjes de bek blijven snoerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, maar HMF en 422 zijn beide hetzelfde heb ik gemerkt
Oké.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je toch niet, dus deze was voorspelbaar.
Ik zie dat het effect heeft idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja omdat die PSV boeren het aids van dit forum zijn en wij die teringboertjes de bek blijven snoeren
Is al een tijd uitverkocht. Maar na die actie van vak-p met goedkope kaarten voor Feyenoord uit is Twente blijkbaar niet zo happig meer om veel Tukkers naar Rotterdam te brengen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, jawel. De club had er 1700 mogen afnemen, maar durfde niet omdat ze weten dat ze het vak toch niet uitverkopen. Zie hoe lang die 850 tickets duurden.
Het heeft geen zin om jou ook eens aan de praat te krijgen, je loopt toch alleen maar weg met je stokpaardjes en standaardreacties.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft geen zin om door te gaan. Luisteren toch alleen naar hun eigen en andere ja knikkers.
Momenteel interessanter dan leren over de Geschiedenis van Nederland. Heb jij geen tentamenweek dan?quote:
Tijd voor een zelfreflectie Stijntje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om jou ook eens aan de praat te krijgen, je loopt toch alleen maar weg met je stokpaardjes en standaardreacties.
Geo en Lange_lans, een van de weinige realistische PSV-supporters.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, om PSVuitwedstrijd, kunstgras.. extra moeilijk dus
Weet ik ook wel. Persoonlijk ga ik voor een gelijkspel aangezien er geen peil valt te trekken op PSV. Ben benieuwd wie er vanavond gaan falen bij PSV. Van Bommel sowieso.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, om PSVuitwedstrijd, kunstgras.. extra moeilijk dus
Jij kan beter je mond houden, maar als je jezelf voor lul wil zetten moet je doorgaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om jou ook eens aan de praat te krijgen, je loopt toch alleen maar weg met je stokpaardjes en standaardreacties.
TwenteFC vs Smoofiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Laten we gewoon een VBL SC Kickboksgala organiseren.
HMF tegen DP
Ik tegen Davy
Nog meer suggesties?
Ik zet mezelf niet voor schut, ik help mensen alleen een stukje verder in de samenleving.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij kan beter je mond houden, maar als je jezelf voor lul wil zetten moet je doorgaan
Dat winnen wij met onze Harde Kerntraining zo kankerhard héquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF tegen DP
Ik tegen Davy
Nog meer suggesties?
Jawel, maar heb voor het eerst in mijn leven alles bij gehouden. De tentamens van vorig jaar een keer gemaakt en allemaal boven de 7 gehaald.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Momenteel interessanter dan leren over de Geschiedenis van Nederland. Heb jij geen tentamenweek dan?
Steven tegen Happel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF tegen DP
Ik tegen Davy
Nog meer suggesties?
Doe maar ook eentje tegen 422, die kan ik ook wel hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF tegen DP
Ik tegen Davy
Nog meer suggesties?
Ik tegen de gene die mijn Brazzers wachtwoord naar zijn hand heeft gezetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF tegen DP
Ik tegen Davy
Nog meer suggesties?
Ik kom wel ooit het PSV topicquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geo en Lange_lans, een van de weinige realistische PSV-supporters.
En die durven dan weer niet in het PSV topic te komen, omdat daar gezegd wordt dat het geen PSV supporters zijn..
Alleen als je Brands deepthroat ben je 'ekte' PSV'er. IK HOOP DAT JULLIE GIFBEKER 10 KEER ZO GROOT WORDT ALS DIE VAN FEIJENOORD STELLETJE BLOEDHONDEN
Stylo dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik tegen de gene die mijn Brazzers wachtwoord naar zijn hand heeft gezet
Ik heb dit blok helemaal laten lopen door een hoop gezeik van buitenaf. Ik begin het wel zo langzamerhand te voelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar heb voor het eerst in mijn leven alles bij gehouden. De tentamens van vorig jaar een keer gemaakt en allemaal boven de 7 gehaald.Dus no stress hier.
En stage rond bij Shell.
Ik snap veel van die PSVers ook weer niet, janken om al die trolls, maar wel blijven reageren op ze.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kom wel ooit het PSV topicwel een stuk minder ja omdat die mensen daar blinde nuthuggers zijn en trolls aankomen na elk puntverlies
Als van Bommel weer faalt moet Dickie eens Markie op de bank zetten.. Maar zullen ze niet durven bij PSV.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Persoonlijk ga ik voor een gelijkspel aangezien er geen peil valt te trekken op PSV. Ben benieuwd wie er vanavond gaan falen bij PSV. Van Bommel sowieso.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als van Bommel weer faalt moet Dickie eens Markie op de bank zetten.. Maar zullen ze niet durven bij PSV.
Van Bommel kan er niets van man, alleen als het 4-3-3 met punt naar achter is zie ik nog iets in hem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als van Bommel weer faalt moet Dickie eens Markie op de bank zetten.. Maar zullen ze niet durven bij PSV.
Devvquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Caland wil vast wel een willekeurige haakneus naar de kanker slaan
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Misschien vandaag de rollator eens mee op het veld nemenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel kan er niets van man, alleen als het 4-3-3 met punt naar achter is zie ik nog iets in hem.
Sneeuwschuiver.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien vandaag de rollator eens mee op het veld nemen
Goffetommequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Het uurtje van de stoere praat is aangebroken zie ik wel.
Beetje opwarmen voor het weekend héquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Zonder de dope van milanello stort iedere ex-Milan 30+ speler direct in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feyenoorders are in tha housequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie uberhaubt wel een harde kern?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beetje opwarmen voor het weekend hé
ja wanneer cagefight dan kk braboquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Met vier middenvelders kan ook, een ruit zeg maar zoals Pieters wildequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel kan er niets van man, alleen als het 4-3-3 met punt naar achter is zie ik nog iets in hem.
Jostibandquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hebben jullie uberhaubt wel een harde kern?
Trolls komen omdat er zoveel nuthuggers zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kom wel ooit het PSV topicwel een stuk minder ja omdat die mensen daar blinde nuthuggers zijn en trolls aankomen na elk puntverlies
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The Continential terror.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Stylo tegen inZanity is ook wel goed
En toen PSV wel goed draaide vermelde elke PSV'er nog dat zijn gele kaarten onterecht waren en zijn passing om klaar van te komen was.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ollie is baas.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Vak P.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vannacht weer. Kijken that is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja wanneer cagefight dan kk brabo
nounounouquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vak P.
moet je eens op fctwente.nu kijken, een dikke teringdebielen zooi daar.
VAK-P zijn de ultras. THF de rellertsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vak P.
moet je eens op fctwente.nu kijken, een dikke teringdebielen zooi daar.
THF?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
VAK-P zijn de ultras. THF de rellerts
En jij loopt vooropquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
VAK-P zijn de ultras. THF de rellerts
Ik wilde gewoon even stoer doen, speel dan gewoon mee man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vannacht weer. Kijken that is.
Ik mag jou wel dus heb geen interesse om in de kooi te staan met je.
Een vraag beantwoorden met een vraag en dan over mijn club beginnen. Ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Is dit serieus? Van een PSV-er?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die zouden toch wel moeten weten wat een leed vuurwerk kan veroorzaken
Oh snorry, ik neem alles te serineus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon even stoer doen, speel dan gewoon mee man.
Dit.quote:
Omwille die reden wil ik ook geen geouwekankerhoer van die nep-YNWA-zangers over de vuurwerkgeluiden die ik morgen ga maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die zouden toch wel moeten weten wat een leed vuurwerk kan veroorzaken
Nee Stinho, dat ga ik niet doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, Drizzt. Stop eens met die overmatige posts achter elkaar in het FMtopic. Editknopje gr gr
Pssshhtttttt .. denkte gij nou echt da wij nog kampioen worre meej die megoluh?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver wat klinken Brabanders toch altijd dom.
Als je dat tegen een willekeurige twentesupporter zegt, ben je gelijk een utrechtsupporter volgens hen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omwille die reden wil ik ook geen geouwekankerhoer van die nep-YNWA-zangers over de vuurwerkgeluiden die ik morgen ga maken.
Tenslotte, als je vuurwerk in een kindervak (!) van Utrecht plettert, ben je te laag voor woorden en VERDIEN je het niet om te janken over een ramp als Enschede. Nee, dan verdien je DIKKE AIDS OP JE TWENTESMOEL.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pssshhtttttt .. denkte gij nou echt da wij nog kampioen worre meej die megoluh?
Rotterdam kankerstad in de oorlog lag je plat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omwille die reden wil ik ook geen geouwekankerhoer van die nep-YNWA-zangers over de vuurwerkgeluiden die ik morgen ga maken.
Tenslotte, als je vuurwerk in een kindervak (!) van Utrecht plettert, ben je te laag voor woorden en VERDIEN je het niet om te janken over een ramp als Enschede. Nee, dan verdien je DIKKE AIDS OP JE TWENTESMOEL.
Mee eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver wat klinken Brabanders toch altijd dom.
Beetje lomp verwoord maar absoluut eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goed verweer zeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Rotterdam kankerstad in de oorlog lag je plat.
Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Rotterdam kankerstad in de oorlog lag je plat.
Historisch besef en Duitsers, nooit echt een geweldige combinatie geweest moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje lomp verwoord maar absoluut eens.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof.
Deze kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan hoef jij dus nooit bang te zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stoere boys hier. Die wil je niet in een donker steegje tegen komen.
alsof jij ooit buiten komtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
thanksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hoef jij dus nooit bang te zijn.
Jij wordt al bang als je PSV ziet voetballen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wood elf, verder ben ik nog niet gekomen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
High Elf mage? Orc warrior? Of Dark Elf rogue?
Mooi deze kan ik goed gebruiken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wow, goeie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij wordt al bang als je PSV ziet voetballen.
Ik kan goed rijmen hé?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi deze kan ik goed gebruiken.
Geo, pass me je clubcardcode van psv eens. Ga ik een kaartje kopen voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Man man man, wat een klassiekertje is dit toch.. nu al.
Nee man, ga zelf pas weer spelen van de week als ik mijn pc binnen heb. Alleen nog maar op de 360 gespeeld en daar zijn geen mods.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Wood elf, verder ben ik nog niet gekomen.
Maar begin weer opnieuw. Zooi mods geïnstalleerd. Nog tips daarover?
Waarom zou je tussen allemaal juichende boeren willen zitten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Geo, pass me je clubcardcode van psv eens. Ga ik een kaartje kopen voor de wedstrijd.
Zit mij niet te trollen jongenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Geo, pass me je clubcardcode van psv eens. Ga ik een kaartje kopen voor de wedstrijd.
Waarom jij niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou je tussen allemaal juichende boeren willen zitten?
Zit het stadion woensdag dan gevuld?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Om ze de kanker te slaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben serieus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit mij niet te trollen jongen..
Mensen die lachen om hun eigen grappen zijn kneuzen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef Helpmefok het volgende:
De leukste grapjes zijn de grapjes waar je zelf om moet lachen. Ik zit nu nog te grinniken om mezelf.
Ik postte een week geleden dat PSV blij mag zijn als ze de 15.000 halen voor die wedstrijd. Ik maakte een ietwat ruime schatting zo blijkt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit het stadion woensdag dan gevuld?
Word.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Mensen die lachen om hun eigen grappen zijn kneuzen.
Oh ja...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kom nooit in het stadion, algemeen bekend
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord - Twente/Psv lijkt bij de Fok! Feyenoord aanhang wel meer te leven dan Ajax - Feyenoord
waarheidquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord - Twente/Psv lijkt bij de Fok! Feyenoord aanhang wel meer te leven dan Ajax - Feyenoord
Omdat Twente ook nog échte supporters heeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Thijs Slegers zegt al: ''als psv de cl niet haalt, zal de interesse voor psv in competitie ook flink verdwijnen''.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik postte een week geleden dat PSV blij mag zijn als ze de 15.000 halen voor die wedstrijd. Ik maakte een ietwat ruime schatting zo blijkt.
Oprecht zo weinig joh?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik postte een week geleden dat PSV blij mag zijn als ze de 15.000 halen voor die wedstrijd. Ik maakte een ietwat ruime schatting zo blijkt.
Thijs zegt wel meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thijs Slegers zegt al: ''als psv de cl niet haalt, zal de interesse voor psv in competitie ook flink verdwijnen''.
zal het even opzoeke..
Tegen Twente en PSV kan het nog zijn dat hun grote uitspraken waargemaakt wordenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja man, krap aan 750 man morgen mee. Chapeau.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Omdat Twente ook nog échte supporters heeft.
Omdat we haat hebben aan nep. En jullie zijn kankernep. Joden zijn tenminste nog authentiek. Die komen tenminste OPDAGEN als je met ze wil knokken in een weiland.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thijs was wel de eerste die kwam met: PSV gaat voor narsingh.
800, dat is boven of onder uitverkocht. We krijgen nooit meer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja man, krap aan 750 man morgen mee. Chapeau.
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 21:31:01Ik voorspel bij het mislopen van de titel volgend seizoen voor t eerst lege plekken tijdens competitieduels. Tol van het falen reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat we haat hebben aan nep. En jullie zijn kankernep. Joden zijn tenminste nog authentiek. Die komen tenminste OPDAGEN als je met ze wil knokken in een weiland.
Ze rennen dan wel keihard weg, ze staan er wel.
Jullie vragen nooit meer omdat het dan nooit uitverkocht raakt. Essentieel verschil.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
800, dat is boven of onder uitverkocht. We krijgen nooit meer.
Idd en waar ben jij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat we haat hebben aan nep. En jullie zijn kankernep. Joden zijn tenminste nog authentiek. Die komen tenminste OPDAGEN als je met ze wil knokken in een weiland.
Godverquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Man man man, wat een klassiekertje is dit toch.. nu al.
Er is geen 'onder' meer. Maar voor zo'n "grote topclub" zoals je het zelf wil profileren, hebben jullie wel kankerweinig uitsupporters.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
800, dat is boven of onder uitverkocht. We krijgen nooit meer.
Jij nu ook.,quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd en waar ben jij?
Achter je laptopje idd
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Jullie vragen nooit meer omdat het dan nooit uitverkocht raakt. Essentieel verschil.
Mensen die altijd alles moeten meten met vechten en laten zien hoe stoer ze wel niet zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit elke wedstrijd in het stadion kankerkneus, moet je eens een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd en waar ben jij?
Achter je laptopje idd
Is al aantal weken uitverkocht, maar Twente doet vaak wel lastig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Jullie vragen nooit meer omdat het dan nooit uitverkocht raakt. Essentieel verschil.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is geen 'onder' meer. Maar voor zo'n "grote topclub" zoals je het zelf wil profileren, hebben jullie wel kankerweinig uitsupporters.
Komt dat omdat het grootste deel overleden is door de vuurwerkramp ofzo?
Ik zit elke thuiswedstrijd in het stadion, maar ik twijfel meer aan jouw knok verhalen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit elke wedstrijd in het stadion kankerkneus, moet je eens een voorbeeld aan nemen.
Wat lul je nou. Vier dagen geleden waren er nog 150 kaarten kneusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is al aantal weken uitverkocht, maar Twente doet vaak wel lastig.
Twente weet ook wel dat 1200 kaarten nooit uitverkocht raken, dan maken ze verlies want ze zijn wel verplicht ze op te kopen. De club Twente maakt gewoon een goede inschatting.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is al aantal weken uitverkocht, maar Twente doet vaak wel lastig.
Er is altijd wel wat, de NS is bezig met het spoor blablabla. Allemaal kut smoesjes van Twente, dat weet ik. Maar wat doe je er aan.
Vorige week stond op de borden al "Feyenoord - FC Twente : Uitverkocht"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Vier dagen geleden waren er nog 150 kaarten kneus.
Jullie kunnen NOOIT 1600 kaarten verkopen, face it. Je bent gewoon een kutklub.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er vielen inderdaad maar 23 doden.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
boehoehoehoe
Zegt meneertje die het stoer vind om opa's en kinderen te slaan. Kankermof
Wat klopt niet aan deze zin?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
Aldus de teringkneus die kwam met "Rotterdam, kankerstad, in de oorlog lag je plat". Daar vielen meer dan 800 doden en raakten 80.000 mensen hun huis kwijt.quote:
TIjdje terug vertelde je dat je het achter het uitvak bij de Kuip door de hekken ging en dat de Feyenoordsupporters gingen lopen etc.quote:
Doe niet zo hypocriet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aldus de teringkneus die kwam met "Rotterdam, kankerstad, in de oorlog lag je plat". Daar vielen meer dan 800 doden en raakten 80.000 mensen hun huis kwijt.
Maar dat valt zeker wel mee t.o.v. die 19 doden in Enschede?![]()
![]()
Idioot.
Dus verlaag je je maar naar zijn niveau?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aldus de teringkneus die kwam met "Rotterdam, kankerstad, in de oorlog lag je plat". Daar vielen meer dan 800 doden en raakten 80.000 mensen hun huis kwijt.
Maar dat valt zeker wel mee t.o.v. die 19 doden in Enschede?![]()
![]()
Idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |