Lelijkste EC1 ooit gewonnen hebben en dan een grote teringmuil opzettenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord won het voor het laatst dus dan telt dat niet, dat je dat niet weet
Zoals gezegd, wij waren te druk met Europees succesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen weet PSV wel wat kampioen worden is itt Feyenoord, 1999 was het toch?
Wie is Ronaldo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lelijkste EC1 ooit gewonnen hebben en dan een grote teringmuil opzetten.
25 fucking jaar geleden. Ajax, respect, die wisten het tenminste 2 decennia geleden nog te flikken. Maar Feijenoord, die het gewoon minder dan 11 jaar geleden deden, dát is spraakmakend. Winnen van o.a. Internazionale op zo'n wijze
Dat zagen we ja, dankzij al die jaren maar topspelers proberen te halen, financiele problemen om maar kampioen te worden. Ja dat wisten jullie zekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals gezegd, wij waren te druk met Europees succes. Ik weet wel wat ik belangrijker vind
Even zonder gekleurde bril, maar de CL winst van Ajax was toch net even wat indrukwekkender. 3x in een seizoen winnen van het op dat moment sterkste team ter wereld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lelijkste EC1 ooit gewonnen hebben en dan een grote teringmuil opzetten.
25 fucking jaar geleden. Ajax, respect, die wisten het tenminste 2 decennia geleden nog te flikken. Maar Feijenoord, die het gewoon minder dan 11 jaar geleden deden, dát is spraakmakend. Winnen van o.a. Internazionale op zo'n wijze
In De Kuip nog wel. Toch grappig dat Ajax het kunstje dit seizoen gaat herhalen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals gezegd, wij waren te druk met Europees succes. Ik weet wel wat ik belangrijker vind
En nu doet Brandsje hetzelfde en liggen jullie dalijk 7 jaar te gifbekerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zagen we ja, dankzij al die jaren maar topspelers proberen te halen, financiele problemen om maar kampioen te worden. Ja dat wisten jullie zeker
ibf PSV gemeente
Toen de scheids geld accepteerdequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Even zonder gekleurde bril, maar de CL winst van Ajax was toch net even wat indrukwekkender. 3x in een seizoen winnen van het op dat moment sterkste team ter wereld.
Lik mijn balzak johquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]!!!!!!!!!!! Nog niet eens half uitverkocht joh malloot.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En nu doet Brandsje hetzelfde en liggen jullie dalijk 7 jaar te gifbekeren
Lekker voor die KANKERclub
Voor het eerst dat je weer eens met kanker scheldt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En nu doet Brandsje hetzelfde en liggen jullie dalijk 7 jaar te gifbekeren
Lekker voor die KANKERclub
Hoe kan je van jezelf winnen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Even zonder gekleurde bril, maar de CL winst van Ajax was toch net even wat indrukwekkender. 3x in een seizoen winnen van het op dat moment sterkste team ter wereld.
Ja, behalve dat jullie 850 kaarten hebben aangevraagd en er plaats is voor net geen 1700 man in het uitvak. Bitch pleasequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alle kaarten die twente heeft zijn verkocht
18 Bussen, en nog wat autocombi shizzle.
Tsja, je durft er nu niet inhoudelijk op in te gaan net als Davy.quote:
Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In De Kuip nog wel. Toch grappig dat Ajax het kunstje dit seizoen gaat herhalen.
Kenne wij niks aan doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, behalve dat jullie 850 kaarten hebben aangevraagd en er plaats is voor net geen 1700 man in het uitvak. Bitch please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |