UEFA Cup zoals wij hem wonnen is gelijk aan ongeveer 6 landskampioenschapjes. Vooral die kwartfinale was erg lekker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah 2002 en daarvoor in 1999, das lang geleden zeg
Halve finale CL staat ook aan als 5 kampioenschapjes, in 2010 was er ook iets heel lekkers wat voor 2 kampioenschapjes telt..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
UEFA Cup zoals wij hem wonnen is gelijk aan ongeveer 6 landskampioenschapjes. Vooral die kwartfinale was erg lekker.
Er bijna uitgegooid worden door Freiburgquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
UEFA Cup zoals wij hem wonnen is gelijk aan ongeveer 6 landskampioenschapjes. Vooral die kwartfinale was erg lekker.
En daarna even 3-1 verslagen worden in de Kuip en lekker zwaaien naar je kampioenschapquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Halve finale CL staat ook aan als 5 kampioenschapjes, in 2010 was er ook iets heel lekkers wat voor 2 kampioenschapjes telt..
En dan krijgt Feyenoord het verwijt een 2e plaats te vieren. Een verloren halve finale, wat sneu zegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Halve finale CL staat ook aan als 5 kampioenschapjes, in 2010 was er ook iets heel lekkers wat voor 2 kampioenschapjes telt..
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En daarna even 3-1 verslagen worden in de Kuip en lekker zwaaien naar je kampioenschap![]()
![]()
ah voorspelbaar, maar een 10-0 blijft voor altijd in de boeken staan en een jaar niet kampioen worden juist niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En daarna even 3-1 verslagen worden in de Kuip en lekker zwaaien naar je kampioenschap![]()
![]()
Wees er blij mee zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah voorspelbaar, maar een 10-0 blijft voor altijd in de boeken staan en een jaar niet kampioen worden juist niet.
Ik tel even op de HMF manier, niet hatenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dan krijgt Feyenoord het verwijt een 2e plaats te vieren. Een verloren halve finale, wat sneu zeg
Nee hoor, levert uiteindelijk een deceptie op (geen prijs). Wij hadden geen deceptie (wel een prijs).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Halve finale CL staat ook aan als 5 kampioenschapjes,
10-0 winnen van het poverste Feijenoord ooit?quote:in 2010 was er ook iets heel lekkers wat voor 2 kampioenschapjes telt..
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
![]()
Eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dan krijgt Feyenoord het verwijt een 2e plaats te vieren. Een verloren halve finale, wat sneu zeg
Sowieso, moment om niet te vergetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wees er blij mee zou ik zeggen.
Die 3-1 blijft in de boeken staan hoor. Vooral omdat het de zoveelste keer is dat PSV geen kampioen werdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah voorspelbaar, maar een 10-0 blijft voor altijd in de boeken staan en een jaar niet kampioen worden juist niet.
Feyenoord won het voor het laatst dus dan telt dat niet, dat je dat niet weetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Over prijzenkasten gesproken, heb ik al eens verteld wat er allemaal bij Ajax instaat?
4quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
Vooral omdat het de zoveelste keer is dat PSV geen kampioen werd. Wat is het ondertussen, 6 jaar?
Dat telt niet, is allemaal door puur geluk gewonnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Over prijzenkasten gesproken, heb ik al eens verteld wat er allemaal bij Ajax instaat?
Alleen weet PSV wel wat kampioen worden is itt Feyenoord, 1999 was het toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die 3-1 blijft in de boeken staan hoor. Vooral omdat het de zoveelste keer is dat PSV geen kampioen werd. Wat is het ondertussen, 6 jaar? En dat al 2 keer dankzij Feijenoord?
Zondag rellen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef TwenteFC het volgende:
Godverdomme wat is dit voor een TT dan
Lelijkste EC1 ooit gewonnen hebben en dan een grote teringmuil opzettenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord won het voor het laatst dus dan telt dat niet, dat je dat niet weet
Zoals gezegd, wij waren te druk met Europees succesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen weet PSV wel wat kampioen worden is itt Feyenoord, 1999 was het toch?
Wie is Ronaldo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lelijkste EC1 ooit gewonnen hebben en dan een grote teringmuil opzetten.
25 fucking jaar geleden. Ajax, respect, die wisten het tenminste 2 decennia geleden nog te flikken. Maar Feijenoord, die het gewoon minder dan 11 jaar geleden deden, dt is spraakmakend. Winnen van o.a. Internazionale op zo'n wijze
Dat zagen we ja, dankzij al die jaren maar topspelers proberen te halen, financiele problemen om maar kampioen te worden. Ja dat wisten jullie zekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals gezegd, wij waren te druk met Europees succes. Ik weet wel wat ik belangrijker vind
Even zonder gekleurde bril, maar de CL winst van Ajax was toch net even wat indrukwekkender. 3x in een seizoen winnen van het op dat moment sterkste team ter wereld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lelijkste EC1 ooit gewonnen hebben en dan een grote teringmuil opzetten.
25 fucking jaar geleden. Ajax, respect, die wisten het tenminste 2 decennia geleden nog te flikken. Maar Feijenoord, die het gewoon minder dan 11 jaar geleden deden, dt is spraakmakend. Winnen van o.a. Internazionale op zo'n wijze
In De Kuip nog wel. Toch grappig dat Ajax het kunstje dit seizoen gaat herhalen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals gezegd, wij waren te druk met Europees succes. Ik weet wel wat ik belangrijker vind
En nu doet Brandsje hetzelfde en liggen jullie dalijk 7 jaar te gifbekerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zagen we ja, dankzij al die jaren maar topspelers proberen te halen, financiele problemen om maar kampioen te worden. Ja dat wisten jullie zeker
ibf PSV gemeente
Toen de scheids geld accepteerdequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Even zonder gekleurde bril, maar de CL winst van Ajax was toch net even wat indrukwekkender. 3x in een seizoen winnen van het op dat moment sterkste team ter wereld.
Lik mijn balzak johquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]!!!!!!!!!!! Nog niet eens half uitverkocht joh malloot.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En nu doet Brandsje hetzelfde en liggen jullie dalijk 7 jaar te gifbekeren
Lekker voor die KANKERclub
Voor het eerst dat je weer eens met kanker scheldt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En nu doet Brandsje hetzelfde en liggen jullie dalijk 7 jaar te gifbekeren
Lekker voor die KANKERclub
Hoe kan je van jezelf winnen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Even zonder gekleurde bril, maar de CL winst van Ajax was toch net even wat indrukwekkender. 3x in een seizoen winnen van het op dat moment sterkste team ter wereld.
Ja, behalve dat jullie 850 kaarten hebben aangevraagd en er plaats is voor net geen 1700 man in het uitvak. Bitch pleasequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alle kaarten die twente heeft zijn verkocht
18 Bussen, en nog wat autocombi shizzle.
Tsja, je durft er nu niet inhoudelijk op in te gaan net als Davy.quote:
Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In De Kuip nog wel. Toch grappig dat Ajax het kunstje dit seizoen gaat herhalen.
Kenne wij niks aan doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, behalve dat jullie 850 kaarten hebben aangevraagd en er plaats is voor net geen 1700 man in het uitvak. Bitch please
Lees mijn ibfquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, je durft er nu niet inhoudelijk op in te gaan net als Davy.
Inb4 een standaardreactie van Davy of DP
ander onderwerp aubquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Typisch het volgende:
Lullen over de geschiedenis van je club.
Uh, jawel. De club had er 1700 mogen afnemen, maar durfde niet omdat ze weten dat ze het vak toch niet uitverkopen. Zie hoe lang die 850 tickets duurdenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zou je ook eens inhoudelijk moeten verweren.
Heeft geen zin om door te gaan. Luisteren toch alleen naar hun eigen en andere ja knikkers.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, maar HMF en 422 zijn beide hetzelfde heb ik gemerkt
Ja omdat die PSV boeren het aids van dit forum zijn en wij die teringboertjes de bek blijven snoerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, maar HMF en 422 zijn beide hetzelfde heb ik gemerkt
Ok.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je toch niet, dus deze was voorspelbaar.
Ik zie dat het effect heeft idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja omdat die PSV boeren het aids van dit forum zijn en wij die teringboertjes de bek blijven snoeren
Is al een tijd uitverkocht. Maar na die actie van vak-p met goedkope kaarten voor Feyenoord uit is Twente blijkbaar niet zo happig meer om veel Tukkers naar Rotterdam te brengen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, jawel. De club had er 1700 mogen afnemen, maar durfde niet omdat ze weten dat ze het vak toch niet uitverkopen. Zie hoe lang die 850 tickets duurden.
Het heeft geen zin om jou ook eens aan de praat te krijgen, je loopt toch alleen maar weg met je stokpaardjes en standaardreacties.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft geen zin om door te gaan. Luisteren toch alleen naar hun eigen en andere ja knikkers.
Momenteel interessanter dan leren over de Geschiedenis van Nederland. Heb jij geen tentamenweek dan?quote:
Tijd voor een zelfreflectie Stijntje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om jou ook eens aan de praat te krijgen, je loopt toch alleen maar weg met je stokpaardjes en standaardreacties.
Geo en Lange_lans, een van de weinige realistische PSV-supporters.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, om PSVuitwedstrijd, kunstgras.. extra moeilijk dus
Weet ik ook wel. Persoonlijk ga ik voor een gelijkspel aangezien er geen peil valt te trekken op PSV. Ben benieuwd wie er vanavond gaan falen bij PSV. Van Bommel sowieso.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, om PSVuitwedstrijd, kunstgras.. extra moeilijk dus
Jij kan beter je mond houden, maar als je jezelf voor lul wil zetten moet je doorgaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om jou ook eens aan de praat te krijgen, je loopt toch alleen maar weg met je stokpaardjes en standaardreacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |