quote:
Ik had verwacht dat de HK van de Nijmeegse sjoelvereniging toch wel zou gaan zuipen op de vrijdagavond.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:08 schreef Caland het volgende:
Het is wel een vreemde gewaarwording geen kater op zaterdag. Ik kan zo zowaar iets van mijn dag gaan maken.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.fr-fanatic.com(...)tic+%28FR-Fanatic%29Die reclame
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Reclame is fucking leuk man. Pessimist.
Gio doet het ook voortreffelijk. Ik zeg oscar voor deze man
Was om twee uur al thuis ofzo. Voelde me sowieso niet al te best gisteren,.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de HK van de Nijmeegse sjoelvereniging toch wel zou gaan zuipen op de vrijdagavond.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.fr-fanatic.com(...)tic+%28FR-Fanatic%29Die reclame
![]()
![]()
Mooi. Het sneeuwt alweer uren, en ben er wel klaar mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van.
[ afbeelding ]
De koningin heeft jouw huis uitgekozen om te overwinteren. Een grote eer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:24 schreef Saind het volgende:
Zit me hier godverdomme ineens echt een moeilijk dikke wesp, wat moet die hier in januari gek
Doodmaken en je roeit meteen een hele dynastie uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:24 schreef Saind het volgende:
Zit me hier godverdomme ineens echt een moeilijk dikke wesp, wat moet die hier in januari gek
Haha die is dood nuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:26 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De koningin heeft jouw huis uitgekozen om te overwinteren. Een grote eer.
Hij is er niet toch? Dan zijn deze grappen niet zo leuk ineensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genocide, gewoon ontkennen MrStylo stijl.
Weet ik manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:35 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dat scheelt de rest van de buurt deze zomer 500+ wespen. Je bent een held.
Misplaatste grap dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genocide, gewoon ontkennen MrStylo stijl.
Nobelprijsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Reclame is fucking leuk man. Pessimist.
Gio doet het ook voortreffelijk. Ik zeg oscar voor deze man
Enige club die afgelopen decennium Europese prijs pakte.quote:
Nederlandersquote:
Ah 2002 en daarvoor in 1999, das lang geleden zegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enige club die afgelopen decennium Europese prijs pakte.. En dit jaar voor de tweede keer op rij boven de lampjes eindigt
Pino112quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nederlanders.
Haase / Sijsling, wat een falers.
/In before viering vanwege 2e plaats Feijenoord
UEFA Cup zoals wij hem wonnen is gelijk aan ongeveer 6 landskampioenschapjes. Vooral die kwartfinale was erg lekker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah 2002 en daarvoor in 1999, das lang geleden zeg
Halve finale CL staat ook aan als 5 kampioenschapjes, in 2010 was er ook iets heel lekkers wat voor 2 kampioenschapjes telt..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
UEFA Cup zoals wij hem wonnen is gelijk aan ongeveer 6 landskampioenschapjes. Vooral die kwartfinale was erg lekker.
Er bijna uitgegooid worden door Freiburgquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
UEFA Cup zoals wij hem wonnen is gelijk aan ongeveer 6 landskampioenschapjes. Vooral die kwartfinale was erg lekker.
En daarna even 3-1 verslagen worden in de Kuip en lekker zwaaien naar je kampioenschapquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Halve finale CL staat ook aan als 5 kampioenschapjes, in 2010 was er ook iets heel lekkers wat voor 2 kampioenschapjes telt..
En dan krijgt Feyenoord het verwijt een 2e plaats te vieren. Een verloren halve finale, wat sneu zegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Halve finale CL staat ook aan als 5 kampioenschapjes, in 2010 was er ook iets heel lekkers wat voor 2 kampioenschapjes telt..
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En daarna even 3-1 verslagen worden in de Kuip en lekker zwaaien naar je kampioenschap![]()
![]()
ah voorspelbaar, maar een 10-0 blijft voor altijd in de boeken staan en een jaar niet kampioen worden juist niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En daarna even 3-1 verslagen worden in de Kuip en lekker zwaaien naar je kampioenschap![]()
![]()
Wees er blij mee zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah voorspelbaar, maar een 10-0 blijft voor altijd in de boeken staan en een jaar niet kampioen worden juist niet.
Ik tel even op de HMF manier, niet hatenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dan krijgt Feyenoord het verwijt een 2e plaats te vieren. Een verloren halve finale, wat sneu zeg
Nee hoor, levert uiteindelijk een deceptie op (geen prijs). Wij hadden geen deceptie (wel een prijs).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Halve finale CL staat ook aan als 5 kampioenschapjes,
10-0 winnen van het poverste Feijenoord ooit?quote:in 2010 was er ook iets heel lekkers wat voor 2 kampioenschapjes telt..
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
![]()
Eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dan krijgt Feyenoord het verwijt een 2e plaats te vieren. Een verloren halve finale, wat sneu zeg
Sowieso, moment om niet te vergetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wees er blij mee zou ik zeggen.
Die 3-1 blijft in de boeken staan hoor. Vooral omdat het de zoveelste keer is dat PSV geen kampioen werdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah voorspelbaar, maar een 10-0 blijft voor altijd in de boeken staan en een jaar niet kampioen worden juist niet.
Feyenoord won het voor het laatst dus dan telt dat niet, dat je dat niet weetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Over prijzenkasten gesproken, heb ik al eens verteld wat er allemaal bij Ajax instaat?
4quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
Vooral omdat het de zoveelste keer is dat PSV geen kampioen werd. Wat is het ondertussen, 6 jaar?
Dat telt niet, is allemaal door puur geluk gewonnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Over prijzenkasten gesproken, heb ik al eens verteld wat er allemaal bij Ajax instaat?
Alleen weet PSV wel wat kampioen worden is itt Feyenoord, 1999 was het toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die 3-1 blijft in de boeken staan hoor. Vooral omdat het de zoveelste keer is dat PSV geen kampioen werd. Wat is het ondertussen, 6 jaar? En dat al 2 keer dankzij Feijenoord?
Zondag rellen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef TwenteFC het volgende:
Godverdomme wat is dit voor een TT dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |