En paar Utrecht spelers de kanker trappen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Twente Hooligans. Die gasten zijn zo hard dat ze een kindervak bekogelen met vuurwerk
Ik heb het nog wel eens geplaybackt op koninginnedag.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Meat loaf op zich vind ik al matig, maar van het nummer in de OP krijg ik echt vervelende gedachten
Was jij de vrouw?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het nog wel eens geplaybackt op koninginnedag.
Nieuwe OPquote:Had ik al gezegd dat het hier kankerretegezellig is?
Policy: Hyaenidae en GibsonLesPaul88 moeten opzouten.
Stijn is homo.
Roadhouse bluesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:04 schreef Happel het volgende:
Ik vind dat we dit nummer moeten adopteren voor de in de OP.
Stoer manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Andere meningen zijn daar net als aids.
LEUGENAAR!!!
Hé, de users uit het PSV topic zijn ook op andere fora terug te vinden?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Andere meningen zijn daar net als aids.
LEUGENAAR!!!
RubenSosa & Davy lijden een dubbelleven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé, de users uit het PSV topic zijn ook op andere fora terug te vinden?
True.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Stijn is 14, vergeef het hem. Ik deed ook niet anders rond die tijd.
Hoe oud ben jij nu dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vond het toen al saai.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Toen ik 14 was bestond internet nog nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Happel het volgende:
[..]
De tijd van clubsupporters online provoceren heb jij inderdaad allang achter je gelatenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond het toen al saai.
Plus, ik liep toen te ragen over de komst van Charisteas.
Dat dacht ik drie uur geleden ook en ik heb nog steeds niet gedoucht of wat zinvols gedaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:08 schreef Caland het volgende:
Het is wel een vreemde gewaarwording geen kater op zaterdag. Ik kan zo zowaar iets van mijn dag gaan maken.
had ik gisteren vooral, normaal gezien zuip ik mezelf iedere donderdag de kanker inquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:08 schreef Caland het volgende:
Het is wel een vreemde gewaarwording geen kater op zaterdag. Ik kan zo zowaar iets van mijn dag gaan maken.
Ik provoceer serieus niets. Ik voed die idioten in PSV gewoon op, laat ze zien wát het is dat PSV gaat 'killen' dalijk. Ik krijg daar over ALLES gelijk. Dat hun aankopen grotendeels mislukken. Dat 5 miljoen teveel was voor Wijnaldum. Dat Brands de dood van PSV in zal luiden. Dat ze zonder CL in de problemen gaan komen (moet nog uitkomen).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De tijd van clubsupporters online provoceren heb jij inderdaad allang achter je gelaten
Dat nemen ze niet serieus vanwege je overmatige smileygebruik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik provoceer serieus niets. Ik voed die idioten in PSV gewoon op, laat ze zien wát het is dat PSV gaat 'killen' dalijk. Ik krijg daar over ALLES gelijk. Dat hun aankopen grotendeels mislukken. Dat 5 miljoen teveel was voor Wijnaldum. Dat Brands de dood van PSV in zal luiden. Dat ze zonder CL in de problemen gaan komen (moet nog uitkomen).
Etc. etc.
Als Barca scoort dan spuit Jan een volwassen politieagent van zijn motor af.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
He Jan ze hebben nog spermadonoren nodig.
Topshow was 't weer, maandag weer knallen met Schelveccioquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als Barca scoort dan spuit Jan een volwassen politieagent van zijn motor af.
Stijntje VI Hooliganquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topshow was 't weer, maandag weer knallen met Schelveccio
Met dank aan Koot en Bie, goed gestolen is beter dan slecht verzonnenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als Barca scoort dan spuit Jan een volwassen politieagent van zijn motor af.
Wo ist der Bahnhof eigentlich?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met dank aan Koot en Bie, goed gestolen is beter dan slecht verzonnen
Die is echt leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.fr-fanatic.com(...)tic+%28FR-Fanatic%29Die reclame
![]()
![]()
Niet erg origineel, maar okquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.fr-fanatic.com(...)tic+%28FR-Fanatic%29Die reclame
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |