En paar Utrecht spelers de kanker trappen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Twente Hooligans. Die gasten zijn zo hard dat ze een kindervak bekogelen met vuurwerk
Ik heb het nog wel eens geplaybackt op koninginnedag.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Meat loaf op zich vind ik al matig, maar van het nummer in de OP krijg ik echt vervelende gedachten
Was jij de vrouw?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het nog wel eens geplaybackt op koninginnedag.
Nieuwe OPquote:Had ik al gezegd dat het hier kankerretegezellig is?
Policy: Hyaenidae en GibsonLesPaul88 moeten opzouten.
Stijn is homo.
Roadhouse bluesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:04 schreef Happel het volgende:
Ik vind dat we dit nummer moeten adopteren voor de in de OP.
Stoer manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Andere meningen zijn daar net als aids.
LEUGENAAR!!!
Hé, de users uit het PSV topic zijn ook op andere fora terug te vinden?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Andere meningen zijn daar net als aids.
LEUGENAAR!!!
RubenSosa & Davy lijden een dubbelleven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé, de users uit het PSV topic zijn ook op andere fora terug te vinden?
True.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Stijn is 14, vergeef het hem. Ik deed ook niet anders rond die tijd.
Hoe oud ben jij nu dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vond het toen al saai.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Toen ik 14 was bestond internet nog nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Happel het volgende:
[..]
De tijd van clubsupporters online provoceren heb jij inderdaad allang achter je gelatenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond het toen al saai.
Plus, ik liep toen te ragen over de komst van Charisteas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |