Lees mijn ibfquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, je durft er nu niet inhoudelijk op in te gaan net als Davy.
Inb4 een standaardreactie van Davy of DP
ander onderwerp aubquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Typisch het volgende:
Lullen over de geschiedenis van je club.
Uh, jawel. De club had er 1700 mogen afnemen, maar durfde niet omdat ze weten dat ze het vak toch niet uitverkopen. Zie hoe lang die 850 tickets duurdenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zou je ook eens inhoudelijk moeten verweren.
Heeft geen zin om door te gaan. Luisteren toch alleen naar hun eigen en andere ja knikkers.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, maar HMF en 422 zijn beide hetzelfde heb ik gemerkt
Ja omdat die PSV boeren het aids van dit forum zijn en wij die teringboertjes de bek blijven snoerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, maar HMF en 422 zijn beide hetzelfde heb ik gemerkt
Oké.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je toch niet, dus deze was voorspelbaar.
Ik zie dat het effect heeft idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja omdat die PSV boeren het aids van dit forum zijn en wij die teringboertjes de bek blijven snoeren
Is al een tijd uitverkocht. Maar na die actie van vak-p met goedkope kaarten voor Feyenoord uit is Twente blijkbaar niet zo happig meer om veel Tukkers naar Rotterdam te brengen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, jawel. De club had er 1700 mogen afnemen, maar durfde niet omdat ze weten dat ze het vak toch niet uitverkopen. Zie hoe lang die 850 tickets duurden.
Het heeft geen zin om jou ook eens aan de praat te krijgen, je loopt toch alleen maar weg met je stokpaardjes en standaardreacties.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft geen zin om door te gaan. Luisteren toch alleen naar hun eigen en andere ja knikkers.
Momenteel interessanter dan leren over de Geschiedenis van Nederland. Heb jij geen tentamenweek dan?quote:
Tijd voor een zelfreflectie Stijntje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om jou ook eens aan de praat te krijgen, je loopt toch alleen maar weg met je stokpaardjes en standaardreacties.
Geo en Lange_lans, een van de weinige realistische PSV-supporters.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, om PSVuitwedstrijd, kunstgras.. extra moeilijk dus
Weet ik ook wel. Persoonlijk ga ik voor een gelijkspel aangezien er geen peil valt te trekken op PSV. Ben benieuwd wie er vanavond gaan falen bij PSV. Van Bommel sowieso.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, om PSVuitwedstrijd, kunstgras.. extra moeilijk dus
Jij kan beter je mond houden, maar als je jezelf voor lul wil zetten moet je doorgaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om jou ook eens aan de praat te krijgen, je loopt toch alleen maar weg met je stokpaardjes en standaardreacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |