Deze kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof.
Dan hoef jij dus nooit bang te zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stoere boys hier. Die wil je niet in een donker steegje tegen komen.
alsof jij ooit buiten komtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
thanksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hoef jij dus nooit bang te zijn.
Jij wordt al bang als je PSV ziet voetballen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wood elf, verder ben ik nog niet gekomen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
High Elf mage? Orc warrior? Of Dark Elf rogue?
Mooi deze kan ik goed gebruiken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wow, goeie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij wordt al bang als je PSV ziet voetballen.
Ik kan goed rijmen hé?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi deze kan ik goed gebruiken.
Geo, pass me je clubcardcode van psv eens. Ga ik een kaartje kopen voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Man man man, wat een klassiekertje is dit toch.. nu al.
Nee man, ga zelf pas weer spelen van de week als ik mijn pc binnen heb. Alleen nog maar op de 360 gespeeld en daar zijn geen mods.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Wood elf, verder ben ik nog niet gekomen.
Maar begin weer opnieuw. Zooi mods geïnstalleerd. Nog tips daarover?
Waarom zou je tussen allemaal juichende boeren willen zitten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Geo, pass me je clubcardcode van psv eens. Ga ik een kaartje kopen voor de wedstrijd.
Zit mij niet te trollen jongenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Geo, pass me je clubcardcode van psv eens. Ga ik een kaartje kopen voor de wedstrijd.
Waarom jij niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou je tussen allemaal juichende boeren willen zitten?
Zit het stadion woensdag dan gevuld?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Om ze de kanker te slaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben serieus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit mij niet te trollen jongen..
Mensen die lachen om hun eigen grappen zijn kneuzen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef Helpmefok het volgende:
De leukste grapjes zijn de grapjes waar je zelf om moet lachen. Ik zit nu nog te grinniken om mezelf.
Ik postte een week geleden dat PSV blij mag zijn als ze de 15.000 halen voor die wedstrijd. Ik maakte een ietwat ruime schatting zo blijkt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit het stadion woensdag dan gevuld?
Word.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Mensen die lachen om hun eigen grappen zijn kneuzen.
Oh ja...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kom nooit in het stadion, algemeen bekend
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord - Twente/Psv lijkt bij de Fok! Feyenoord aanhang wel meer te leven dan Ajax - Feyenoord
waarheidquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord - Twente/Psv lijkt bij de Fok! Feyenoord aanhang wel meer te leven dan Ajax - Feyenoord
Omdat Twente ook nog échte supporters heeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Thijs Slegers zegt al: ''als psv de cl niet haalt, zal de interesse voor psv in competitie ook flink verdwijnen''.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik postte een week geleden dat PSV blij mag zijn als ze de 15.000 halen voor die wedstrijd. Ik maakte een ietwat ruime schatting zo blijkt.
Oprecht zo weinig joh?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik postte een week geleden dat PSV blij mag zijn als ze de 15.000 halen voor die wedstrijd. Ik maakte een ietwat ruime schatting zo blijkt.
Thijs zegt wel meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thijs Slegers zegt al: ''als psv de cl niet haalt, zal de interesse voor psv in competitie ook flink verdwijnen''.
zal het even opzoeke..
Tegen Twente en PSV kan het nog zijn dat hun grote uitspraken waargemaakt wordenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja man, krap aan 750 man morgen mee. Chapeau.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Omdat Twente ook nog échte supporters heeft.
Omdat we haat hebben aan nep. En jullie zijn kankernep. Joden zijn tenminste nog authentiek. Die komen tenminste OPDAGEN als je met ze wil knokken in een weiland.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thijs was wel de eerste die kwam met: PSV gaat voor narsingh.
800, dat is boven of onder uitverkocht. We krijgen nooit meer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja man, krap aan 750 man morgen mee. Chapeau.
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 21:31:01Ik voorspel bij het mislopen van de titel volgend seizoen voor t eerst lege plekken tijdens competitieduels. Tol van het falen reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat we haat hebben aan nep. En jullie zijn kankernep. Joden zijn tenminste nog authentiek. Die komen tenminste OPDAGEN als je met ze wil knokken in een weiland.
Ze rennen dan wel keihard weg, ze staan er wel.
Jullie vragen nooit meer omdat het dan nooit uitverkocht raakt. Essentieel verschil.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
800, dat is boven of onder uitverkocht. We krijgen nooit meer.
Idd en waar ben jij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat we haat hebben aan nep. En jullie zijn kankernep. Joden zijn tenminste nog authentiek. Die komen tenminste OPDAGEN als je met ze wil knokken in een weiland.
Godverquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Man man man, wat een klassiekertje is dit toch.. nu al.
Er is geen 'onder' meer. Maar voor zo'n "grote topclub" zoals je het zelf wil profileren, hebben jullie wel kankerweinig uitsupporters.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
800, dat is boven of onder uitverkocht. We krijgen nooit meer.
Jij nu ook.,quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd en waar ben jij?
Achter je laptopje idd
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Jullie vragen nooit meer omdat het dan nooit uitverkocht raakt. Essentieel verschil.
Mensen die altijd alles moeten meten met vechten en laten zien hoe stoer ze wel niet zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit elke wedstrijd in het stadion kankerkneus, moet je eens een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd en waar ben jij?
Achter je laptopje idd
Is al aantal weken uitverkocht, maar Twente doet vaak wel lastig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Jullie vragen nooit meer omdat het dan nooit uitverkocht raakt. Essentieel verschil.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is geen 'onder' meer. Maar voor zo'n "grote topclub" zoals je het zelf wil profileren, hebben jullie wel kankerweinig uitsupporters.
Komt dat omdat het grootste deel overleden is door de vuurwerkramp ofzo?
Ik zit elke thuiswedstrijd in het stadion, maar ik twijfel meer aan jouw knok verhalen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit elke wedstrijd in het stadion kankerkneus, moet je eens een voorbeeld aan nemen.
Wat lul je nou. Vier dagen geleden waren er nog 150 kaarten kneusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is al aantal weken uitverkocht, maar Twente doet vaak wel lastig.
Twente weet ook wel dat 1200 kaarten nooit uitverkocht raken, dan maken ze verlies want ze zijn wel verplicht ze op te kopen. De club Twente maakt gewoon een goede inschatting.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is al aantal weken uitverkocht, maar Twente doet vaak wel lastig.
Er is altijd wel wat, de NS is bezig met het spoor blablabla. Allemaal kut smoesjes van Twente, dat weet ik. Maar wat doe je er aan.
Vorige week stond op de borden al "Feyenoord - FC Twente : Uitverkocht"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Vier dagen geleden waren er nog 150 kaarten kneus.
Jullie kunnen NOOIT 1600 kaarten verkopen, face it. Je bent gewoon een kutklub.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er vielen inderdaad maar 23 doden.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
boehoehoehoe
Zegt meneertje die het stoer vind om opa's en kinderen te slaan. Kankermof
Wat klopt niet aan deze zin?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
Aldus de teringkneus die kwam met "Rotterdam, kankerstad, in de oorlog lag je plat". Daar vielen meer dan 800 doden en raakten 80.000 mensen hun huis kwijt.quote:
TIjdje terug vertelde je dat je het achter het uitvak bij de Kuip door de hekken ging en dat de Feyenoordsupporters gingen lopen etc.quote:
Doe niet zo hypocriet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aldus de teringkneus die kwam met "Rotterdam, kankerstad, in de oorlog lag je plat". Daar vielen meer dan 800 doden en raakten 80.000 mensen hun huis kwijt.
Maar dat valt zeker wel mee t.o.v. die 19 doden in Enschede?![]()
![]()
Idioot.
Dus verlaag je je maar naar zijn niveau?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aldus de teringkneus die kwam met "Rotterdam, kankerstad, in de oorlog lag je plat". Daar vielen meer dan 800 doden en raakten 80.000 mensen hun huis kwijt.
Maar dat valt zeker wel mee t.o.v. die 19 doden in Enschede?![]()
![]()
Idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |