quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die zouden toch wel moeten weten wat een leed vuurwerk kan veroorzaken
Oh snorry, ik neem alles te serineus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon even stoer doen, speel dan gewoon mee man.
Dit.quote:
Omwille die reden wil ik ook geen geouwekankerhoer van die nep-YNWA-zangers over de vuurwerkgeluiden die ik morgen ga maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die zouden toch wel moeten weten wat een leed vuurwerk kan veroorzaken
Nee Stinho, dat ga ik niet doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, Drizzt. Stop eens met die overmatige posts achter elkaar in het FMtopic. Editknopje gr gr
Pssshhtttttt .. denkte gij nou echt da wij nog kampioen worre meej die megoluh?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver wat klinken Brabanders toch altijd dom.
Als je dat tegen een willekeurige twentesupporter zegt, ben je gelijk een utrechtsupporter volgens hen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omwille die reden wil ik ook geen geouwekankerhoer van die nep-YNWA-zangers over de vuurwerkgeluiden die ik morgen ga maken.
Tenslotte, als je vuurwerk in een kindervak (!) van Utrecht plettert, ben je te laag voor woorden en VERDIEN je het niet om te janken over een ramp als Enschede. Nee, dan verdien je DIKKE AIDS OP JE TWENTESMOEL.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pssshhtttttt .. denkte gij nou echt da wij nog kampioen worre meej die megoluh?
Rotterdam kankerstad in de oorlog lag je plat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omwille die reden wil ik ook geen geouwekankerhoer van die nep-YNWA-zangers over de vuurwerkgeluiden die ik morgen ga maken.
Tenslotte, als je vuurwerk in een kindervak (!) van Utrecht plettert, ben je te laag voor woorden en VERDIEN je het niet om te janken over een ramp als Enschede. Nee, dan verdien je DIKKE AIDS OP JE TWENTESMOEL.
Mee eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver wat klinken Brabanders toch altijd dom.
Beetje lomp verwoord maar absoluut eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goed verweer zeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Rotterdam kankerstad in de oorlog lag je plat.
Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Rotterdam kankerstad in de oorlog lag je plat.
Historisch besef en Duitsers, nooit echt een geweldige combinatie geweest moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje lomp verwoord maar absoluut eens.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |