TwenteFC vs Smoofiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Laten we gewoon een VBL SC Kickboksgala organiseren.
HMF tegen DP
Ik tegen Davy
Nog meer suggesties?
Ik zet mezelf niet voor schut, ik help mensen alleen een stukje verder in de samenleving.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij kan beter je mond houden, maar als je jezelf voor lul wil zetten moet je doorgaan
Dat winnen wij met onze Harde Kerntraining zo kankerhard hιquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF tegen DP
Ik tegen Davy
Nog meer suggesties?
Jawel, maar heb voor het eerst in mijn leven alles bij gehouden. De tentamens van vorig jaar een keer gemaakt en allemaal boven de 7 gehaald.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Momenteel interessanter dan leren over de Geschiedenis van Nederland. Heb jij geen tentamenweek dan?
Steven tegen Happel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF tegen DP
Ik tegen Davy
Nog meer suggesties?
Doe maar ook eentje tegen 422, die kan ik ook wel hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF tegen DP
Ik tegen Davy
Nog meer suggesties?
Ik tegen de gene die mijn Brazzers wachtwoord naar zijn hand heeft gezetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF tegen DP
Ik tegen Davy
Nog meer suggesties?
Ik kom wel ooit het PSV topicquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geo en Lange_lans, een van de weinige realistische PSV-supporters.
En die durven dan weer niet in het PSV topic te komen, omdat daar gezegd wordt dat het geen PSV supporters zijn..
Alleen als je Brands deepthroat ben je 'ekte' PSV'er. IK HOOP DAT JULLIE GIFBEKER 10 KEER ZO GROOT WORDT ALS DIE VAN FEIJENOORD STELLETJE BLOEDHONDEN
Stylo dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik tegen de gene die mijn Brazzers wachtwoord naar zijn hand heeft gezet
Ik heb dit blok helemaal laten lopen door een hoop gezeik van buitenaf. Ik begin het wel zo langzamerhand te voelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar heb voor het eerst in mijn leven alles bij gehouden. De tentamens van vorig jaar een keer gemaakt en allemaal boven de 7 gehaald.Dus no stress hier.
En stage rond bij Shell.
Ik snap veel van die PSVers ook weer niet, janken om al die trolls, maar wel blijven reageren op ze.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kom wel ooit het PSV topicwel een stuk minder ja omdat die mensen daar blinde nuthuggers zijn en trolls aankomen na elk puntverlies
Als van Bommel weer faalt moet Dickie eens Markie op de bank zetten.. Maar zullen ze niet durven bij PSV.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Persoonlijk ga ik voor een gelijkspel aangezien er geen peil valt te trekken op PSV. Ben benieuwd wie er vanavond gaan falen bij PSV. Van Bommel sowieso.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als van Bommel weer faalt moet Dickie eens Markie op de bank zetten.. Maar zullen ze niet durven bij PSV.
Van Bommel kan er niets van man, alleen als het 4-3-3 met punt naar achter is zie ik nog iets in hem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als van Bommel weer faalt moet Dickie eens Markie op de bank zetten.. Maar zullen ze niet durven bij PSV.
Devvquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Caland wil vast wel een willekeurige haakneus naar de kanker slaan
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Misschien vandaag de rollator eens mee op het veld nemenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel kan er niets van man, alleen als het 4-3-3 met punt naar achter is zie ik nog iets in hem.
Sneeuwschuiver.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien vandaag de rollator eens mee op het veld nemen
Goffetommequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Het uurtje van de stoere praat is aangebroken zie ik wel.
Beetje opwarmen voor het weekend hιquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Zonder de dope van milanello stort iedere ex-Milan 30+ speler direct in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feyenoorders are in tha housequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie uberhaubt wel een harde kern?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beetje opwarmen voor het weekend hι
ja wanneer cagefight dan kk braboquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Met vier middenvelders kan ook, een ruit zeg maar zoals Pieters wildequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel kan er niets van man, alleen als het 4-3-3 met punt naar achter is zie ik nog iets in hem.
Jostibandquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hebben jullie uberhaubt wel een harde kern?
Trolls komen omdat er zoveel nuthuggers zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kom wel ooit het PSV topicwel een stuk minder ja omdat die mensen daar blinde nuthuggers zijn en trolls aankomen na elk puntverlies
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The Continential terror.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Stylo tegen inZanity is ook wel goed
En toen PSV wel goed draaide vermelde elke PSV'er nog dat zijn gele kaarten onterecht waren en zijn passing om klaar van te komen was.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ollie is baas.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Vak P.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vannacht weer. Kijken that is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja wanneer cagefight dan kk brabo
nounounouquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vak P.
moet je eens op fctwente.nu kijken, een dikke teringdebielen zooi daar.
VAK-P zijn de ultras. THF de rellertsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vak P.
moet je eens op fctwente.nu kijken, een dikke teringdebielen zooi daar.
THF?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
VAK-P zijn de ultras. THF de rellerts
En jij loopt vooropquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
VAK-P zijn de ultras. THF de rellerts
Ik wilde gewoon even stoer doen, speel dan gewoon mee man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vannacht weer. Kijken that is.
Ik mag jou wel dus heb geen interesse om in de kooi te staan met je.
Een vraag beantwoorden met een vraag en dan over mijn club beginnen. Ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Is dit serieus? Van een PSV-er?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die zouden toch wel moeten weten wat een leed vuurwerk kan veroorzaken
Oh snorry, ik neem alles te serineus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon even stoer doen, speel dan gewoon mee man.
Dit.quote:
Omwille die reden wil ik ook geen geouwekankerhoer van die nep-YNWA-zangers over de vuurwerkgeluiden die ik morgen ga maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die zouden toch wel moeten weten wat een leed vuurwerk kan veroorzaken
Nee Stinho, dat ga ik niet doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, Drizzt. Stop eens met die overmatige posts achter elkaar in het FMtopic. Editknopje gr gr
Pssshhtttttt .. denkte gij nou echt da wij nog kampioen worre meej die megoluh?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver wat klinken Brabanders toch altijd dom.
Als je dat tegen een willekeurige twentesupporter zegt, ben je gelijk een utrechtsupporter volgens hen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omwille die reden wil ik ook geen geouwekankerhoer van die nep-YNWA-zangers over de vuurwerkgeluiden die ik morgen ga maken.
Tenslotte, als je vuurwerk in een kindervak (!) van Utrecht plettert, ben je te laag voor woorden en VERDIEN je het niet om te janken over een ramp als Enschede. Nee, dan verdien je DIKKE AIDS OP JE TWENTESMOEL.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pssshhtttttt .. denkte gij nou echt da wij nog kampioen worre meej die megoluh?
Rotterdam kankerstad in de oorlog lag je plat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omwille die reden wil ik ook geen geouwekankerhoer van die nep-YNWA-zangers over de vuurwerkgeluiden die ik morgen ga maken.
Tenslotte, als je vuurwerk in een kindervak (!) van Utrecht plettert, ben je te laag voor woorden en VERDIEN je het niet om te janken over een ramp als Enschede. Nee, dan verdien je DIKKE AIDS OP JE TWENTESMOEL.
Mee eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver wat klinken Brabanders toch altijd dom.
Beetje lomp verwoord maar absoluut eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goed verweer zeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Rotterdam kankerstad in de oorlog lag je plat.
Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Rotterdam kankerstad in de oorlog lag je plat.
Historisch besef en Duitsers, nooit echt een geweldige combinatie geweest moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje lomp verwoord maar absoluut eens.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |