TwenteFC vs Smoofiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Laten we gewoon een VBL SC Kickboksgala organiseren.
HMF tegen DP
Ik tegen Davy
Nog meer suggesties?
Ik zet mezelf niet voor schut, ik help mensen alleen een stukje verder in de samenleving.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij kan beter je mond houden, maar als je jezelf voor lul wil zetten moet je doorgaan
Dat winnen wij met onze Harde Kerntraining zo kankerhard héquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF tegen DP
Ik tegen Davy
Nog meer suggesties?
Jawel, maar heb voor het eerst in mijn leven alles bij gehouden. De tentamens van vorig jaar een keer gemaakt en allemaal boven de 7 gehaald.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Momenteel interessanter dan leren over de Geschiedenis van Nederland. Heb jij geen tentamenweek dan?
Steven tegen Happel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF tegen DP
Ik tegen Davy
Nog meer suggesties?
Doe maar ook eentje tegen 422, die kan ik ook wel hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF tegen DP
Ik tegen Davy
Nog meer suggesties?
Ik tegen de gene die mijn Brazzers wachtwoord naar zijn hand heeft gezetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF tegen DP
Ik tegen Davy
Nog meer suggesties?
Ik kom wel ooit het PSV topicquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geo en Lange_lans, een van de weinige realistische PSV-supporters.
En die durven dan weer niet in het PSV topic te komen, omdat daar gezegd wordt dat het geen PSV supporters zijn..
Alleen als je Brands deepthroat ben je 'ekte' PSV'er. IK HOOP DAT JULLIE GIFBEKER 10 KEER ZO GROOT WORDT ALS DIE VAN FEIJENOORD STELLETJE BLOEDHONDEN
Stylo dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik tegen de gene die mijn Brazzers wachtwoord naar zijn hand heeft gezet
Ik heb dit blok helemaal laten lopen door een hoop gezeik van buitenaf. Ik begin het wel zo langzamerhand te voelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar heb voor het eerst in mijn leven alles bij gehouden. De tentamens van vorig jaar een keer gemaakt en allemaal boven de 7 gehaald.Dus no stress hier.
En stage rond bij Shell.
Ik snap veel van die PSVers ook weer niet, janken om al die trolls, maar wel blijven reageren op ze.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kom wel ooit het PSV topicwel een stuk minder ja omdat die mensen daar blinde nuthuggers zijn en trolls aankomen na elk puntverlies
Als van Bommel weer faalt moet Dickie eens Markie op de bank zetten.. Maar zullen ze niet durven bij PSV.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Persoonlijk ga ik voor een gelijkspel aangezien er geen peil valt te trekken op PSV. Ben benieuwd wie er vanavond gaan falen bij PSV. Van Bommel sowieso.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als van Bommel weer faalt moet Dickie eens Markie op de bank zetten.. Maar zullen ze niet durven bij PSV.
Van Bommel kan er niets van man, alleen als het 4-3-3 met punt naar achter is zie ik nog iets in hem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als van Bommel weer faalt moet Dickie eens Markie op de bank zetten.. Maar zullen ze niet durven bij PSV.
Devvquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Caland wil vast wel een willekeurige haakneus naar de kanker slaan
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Caland wil vast wel een willekeurige haakneus naar de kanker slaan
Misschien vandaag de rollator eens mee op het veld nemenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel kan er niets van man, alleen als het 4-3-3 met punt naar achter is zie ik nog iets in hem.
Sneeuwschuiver.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien vandaag de rollator eens mee op het veld nemen
Goffetommequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Het uurtje van de stoere praat is aangebroken zie ik wel.
Beetje opwarmen voor het weekend héquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Het uurtje van de stoere praat is aangebroken zie ik wel.
Zonder de dope van milanello stort iedere ex-Milan 30+ speler direct in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien vandaag de rollator eens mee op het veld nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |