Deze kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof.
Dan hoef jij dus nooit bang te zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stoere boys hier. Die wil je niet in een donker steegje tegen komen.
alsof jij ooit buiten komtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
thanksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hoef jij dus nooit bang te zijn.
Jij wordt al bang als je PSV ziet voetballen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wood elf, verder ben ik nog niet gekomen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
High Elf mage? Orc warrior? Of Dark Elf rogue?
Mooi deze kan ik goed gebruiken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof.
Wow, goeie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij wordt al bang als je PSV ziet voetballen.
Ik kan goed rijmen hé?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi deze kan ik goed gebruiken.
Geo, pass me je clubcardcode van psv eens. Ga ik een kaartje kopen voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Man man man, wat een klassiekertje is dit toch.. nu al.
Nee man, ga zelf pas weer spelen van de week als ik mijn pc binnen heb. Alleen nog maar op de 360 gespeeld en daar zijn geen mods.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Wood elf, verder ben ik nog niet gekomen.
Maar begin weer opnieuw. Zooi mods geïnstalleerd. Nog tips daarover?
Waarom zou je tussen allemaal juichende boeren willen zitten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Geo, pass me je clubcardcode van psv eens. Ga ik een kaartje kopen voor de wedstrijd.
Zit mij niet te trollen jongenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Geo, pass me je clubcardcode van psv eens. Ga ik een kaartje kopen voor de wedstrijd.
Waarom jij niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou je tussen allemaal juichende boeren willen zitten?
Zit het stadion woensdag dan gevuld?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Om ze de kanker te slaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben serieus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit mij niet te trollen jongen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |