Sterretjesdebiel? Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is maar 1 keer, jij doet het wel vaker. Hersenloze téringautist.
Word je jezelf nooit zat?
Vervelende ****debiel
Waarom scheld je zoveel de laatste tijd? Kijk je tegen HMF op ofzo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vervelende ****debiel
Nounounou.flvquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vervelende ****debiel
Gelukkig probeer ik het niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:49 schreef Happel het volgende:
Het leuke is ook dat Davy echt niet grappig is. Hoe hard hij het ook probeert.
Niet waar, laatst was hij grappig. Met die Deense duckface homo Fisher fotosoep.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:49 schreef Happel het volgende:
Het leuke is ook dat Davy echt niet grappig is. Hoe hard hij het ook probeert.
De HMF van PSV he.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:49 schreef Happel het volgende:
Het leuke is ook dat Dj_Day_V echt niet grappig is. Hoe hard hij het ook probeert.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vervelende ****debiel
Naja A422 valt meer op omdat hij extraverter is.. maar van beide valt wat te zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sterretjesdebiel? Wat is dat dan?
Vraag me af hoeveel mensen op het forum meer jou of mij een autist vinden.
ajaxquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
Wel fijn om te zien dat jullie ook goed op andere clubs dan ajax kunnen kankeren hier, gebeurt imo te weinig
Iedereen is joods, behalve wij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
Wel fijn om te zien dat jullie ook goed op andere clubs dan ajax kunnen kankeren hier, gebeurt imo te weinig
Koerd asjeblieftquote:
Ajax en Feyenoord zijn op FOK! dikke vriendjes joh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
en in t echt zijn jullie vrienden van de jodenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord zijn op FOK! dikke vriendjes joh.
Laatste 9 jaar genoeg over Ajax gepraat overal en gekanked.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
Het is dat HMF zijn Fok! ego toch al niet meer kan groeien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koerd asjeblieft.. dit is wel een hele grove belediging voor HMF. HMF is wel grappig, creatief, intelligenter..
Waarom ga ik dit opsommen, als je dat niet ziet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |