Auw, met elke post doe jij mij weer pijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De debieltjesvergadering
TwenteFC, Doublepain, Davy.
Ik spring uit het raam. Tot straks.
Okéquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De debieltjesvergadering
TwenteFC, Doublepain, Davy.
Ik spring uit het raam. Tot straks.
Stinho ziet net als ieder ander dat je een mongool bent.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Auw, met elke post doe jij mij weer pijn
Wanneer kom een post van jou zonder mij naam of een quote van mij?
Ik jank niet over die Rotterdam Kankerstad opmerking, ik kom met een veel originelere en grappigere:quote:
Goed hé.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus verlaag je je maar naar zijn niveau?
Jouw moeder haar snor kietelt zo heerlijk bij het gepijpt worden hé.quote:
A422 is zelf een tering mongooltjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Stinho ziet net als ieder ander dat je een mongool bent.
Maar pass even die clubcardcode boeler.
En dan net als Hooligan Wesley Waterman bestormen he.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Stinho ziet net als ieder ander dat je een mongool bent.
Maar pass even die clubcardcode boeler.
Minder erg dan de drie die hij noemt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
A422 is zelf een tering mongooltje
Ik ben een beschaafde jongeman.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan net als Hooligan Wesley Waterman bestormen he.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik jank niet over die Rotterdam Kankerstad opmerking, ik kom met een veel originelere en grappigere:
Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof
Daarna begint die idioot ineens te piepen. Andere Twentesupporters mogen piepen, maar iemand die net met "rotterdam kankerstad" komt, DIE is hypocriet.
[..]
Goed hé.
[..]
Jouw moeder haar snor kietelt zo heerlijk bij het gepijpt worden hé.
Weet jij hoeveel kaarten je per cc kan halen voor boekarest?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan net als Hooligan Wesley Waterman bestormen he.
Die 3 bij elkaar op geteld vs Stinho dan ja. Maar hij past er prima tussen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Minder erg dan de drie die hij noemt.
Ja, want bij het bombardement overleed niemand.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij had het over de doden, voor mij zou dat net over de lijn zijn.. maar wat jij wil joh.
Scheelt dat er in Roffa toen niemand is doodgegaan jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij had het over de doden, voor mij zou dat net over de lijn zijn.. maar wat jij wil joh.
Gedraagt*quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die 3 bij elkaar op geteld vs Stinho dan ja. Maar hij past er prima tussen.
Sowieso Davy gedraagd zich prima het laatste half jaar.
Scheve vergelijking.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, want bij het bombardement overleed niemand..
Gast, serieus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Davy. Waarom vind jij het leuk om keer op keer quotes op te halen die iemand eerder 10x heeft gezegd etc. Heb je niets te doen dat je leven zo saai is?
Keer op keer?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Davy. Waarom vind jij het leuk om keer op keer quotes op te halen die iemand eerder 10x heeft gezegd etc. Heb je niets te doen dat je leven zo saai is?
Davy, Doublepain & TwenteFCquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
welke sukkels zijn aan t haten op rotterdam
http://www.ajax.nl/Ticket(...)Steaua-Boekarest.htmquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel kaarten je per cc kan halen voor boekarest?
Nog zo'n boelerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Spartaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Post dan kwaliteit boelerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
Laten we even allemaal ontspannen en naar mooie muziek luisteren
VBL / Live Eredivisieverslagen #164 Interessant weekendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Keer op keer?
Quote zijn laatste keer dan?
Na al deze tijd, vraag je je dat nou echt nog af?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo hypocriet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
Ook in je archief staan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / Live Eredivisieverslagen #164 Interessant weekend
Met vriendelijke groet.
Fuck, hoe heb ik dat ooit mooi kunnen vinden. Wat een kankermuziek.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
Laten we even allemaal ontspannen en naar mooie muziek luisteren
bij deze dan een complimentquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Auw, met elke post doe jij mij weer pijn
Wanneer kom een post van jou zonder mij naam of een quote van mij?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Fuck, hoe heb ik dat ooit mooi kunnen vinden. Wat een kankermuziek.
Dat is maar 1 keer, jij doet het wel vaker. Hersenloze téringautist.quote:
9 dus? Zit niet achter de pc is allemaal niet heel duidelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Ticket(...)Steaua-Boekarest.htm
Ook in het echte leven is hij een mongool?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:48 schreef Adames het volgende:
[..]
bij deze dan een compliment
ik vind het wel tof van je dat je je niet anders voor doet op het internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |