quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef dieselnoi het volgende:
Deze wedstrijd laat maar weer eens zien waarom Ajax de nederlandse competitie is ontgroeit. Ajax is gewoon een maatje te groot voor iedereen. Alle toppers dit seizoen hebben ze opgerold en als enige nog actief in europa
Omdat posts worden delete?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef Saind het volgende:
Clasie is zwakzinnig
en waarom is dit post 303 snap er niks van
[ afbeelding ]
wat een onzinquote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef LudoSanders het volgende:
Dak van de Arena stort in, weg 50.000 Ajacieden.
quote:
op de boer hhahaquote:
Omdat ik speciaal ben. Je weet toch.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef Saind het volgende:
Clasie is zwakzinnig
en waarom is dit post 303 snap er niks van
[ afbeelding ]
quote:
Grappig man 50.000 doden kinderen, vaders, moeders. Altijd dik lachen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef LudoSanders het volgende:
Misplaatste arrogantie. Ajax speelt vijf keer gelijk in de eerste 9 eredivisieduels, niets ontgroeid.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef dieselnoi het volgende:
Deze wedstrijd laat maar weer eens zien waarom Ajax de nederlandse competitie is ontgroeit. Ajax is gewoon een maatje te groot voor iedereen. Alle toppers dit seizoen hebben ze opgerold en als enige nog actief in europa
Zou leuk zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef LudoSanders het volgende:
89quote:Op zondag 20 januari 2013 16:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
85e minuut, tijd om te vertrekken
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Grappig man 50.000 doden kinderen, vaders, moeders. Altijd dik lachen.
Voor de één reden om te huilen voor de ander om te lachen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoop van niet. Ben die minuut stiltes zat.quote:
Twente zonder sneeuwquote:
Dat zagen we bij PSV inderdaad vrijdag..quote:Op zondag 20 januari 2013 16:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
85e minuut, tijd om te vertrekken
Nee 50.000 ajacieden.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is de Arena niet de kuipquote:Op zondag 20 januari 2013 16:18 schreef Rickazio het volgende:
het dak van de lelijke gymzaal stort in
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef Adames het volgende:
0-2 reglementaire overwinning voor Feijenoord
zijn we het daar over eensquote:Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef GGMM het volgende:
Stadion defect, reglementaire 0-2 overwinning Feyenoord.
91quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ach het stadion is toch al leeg sinds de 75e minuut, zoveel doden kunnen er niet vallen.
Hoho ze staan voor. Dan blijven ze meestal wel zitten.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ach het stadion is toch al leeg sinds de 75e minuut, zoveel doden kunnen er niet vallen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Dat zagen we bij PSV inderdaad vrijdag..
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Koeman stond al in de kleedkamer hoor. Hij lijkt die kapitein van het cruises hip wel.
Geblesseerd denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Feyenoord had Pelle toch gekocht? Heel de wedstrijd niet gezien.
Hihihihiquote:Op zondag 20 januari 2013 16:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Feyenoord had Pelle toch gekocht? Heel de wedstrijd niet gezien.
Graag gedaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Fijn dat je even aan PSV denkt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Scorpie het volgende:
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAMMMMMMMMMMMM!
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Helemaal niets in Rotterdam
Die is uitverkocht, maar volgens jou moeten alle Ajacieden op deze wereldin de Arena zitten? Past toch nooit.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Ravvie het volgende:
[..]
....Als je zo'n grote fan bent, waarom ben je dan niet in de Arena?
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Helemaal niet in Rotterdam
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]de kakkies met poep in de broek en een afstraffing terugsturen naar dat kakkerlakkenhol vanzelf
En dat terwijl sneeuwvlokje ook aanwezig is.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef iBenny het volgende:
Het dak gaat eraf in de Arena... Sno op het veld
huilenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef RubenSosa het volgende:
ajacieden die "helemaal niets. in .... " gebruiken.
Krijg je ervan als je het zelf jaren te horen krijgt...
Dit soort vergelijkingen zijn niet erg handig om als Feyenoorder te maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef RubenSosa het volgende:
ajacieden die "helemaal niets. in .... " gebruiken.
Krijg je ervan als je het zelf jaren te horen krijgt...
Lol. Echte fans zitten in het stadion. Die hebben geen last van "uitverkocht" want die hebben gewoon een seizoenskaart.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die is uitverkocht, maar volgens jou moeten alle Ajacieden op deze wereldin de Arena zitten? Past toch nooit.
En nog weet Feyenoord geen enkele kans te creėren .quote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef Shreyas het volgende:
Heerlijk, Feyenoord is kansloos en roemloos vernederd door een superieur Ajax dat het laatste half uur zelfs met 10 man speelde.
Schoonheidsfoutje, moet kunnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben realistisch en zeg een 2-1/3-1
Hij moest waarschijnlijk net als Messi ook in de rust al een shirtje wisselen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Al die jonge Feyenoorders op Fischer af, ik snap dat wel. Zo'n goeie speler zie je niet vaak in de Eredivisie.
feyenoorder?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit soort vergelijkingen zijn niet erg handig om als Feyenoorder te maken.
Oppassen wat je doet. Je bent gewaarschuwd.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:24 schreef Tyron het volgende:
even bezoekje brengen aan feyenoord topic
Geen geld voor.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Ravvie het volgende:
[..]
....Als je zo'n grote fan bent, waarom ben je dan niet in de Arena?
Oeiquote:Op zondag 20 januari 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oppassen wat je doet. Je bent gewaarschuwd.
Dat dus, maar een 'echte' fan zit elke wedstrijd in dit topic en niet in het stadion.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:23 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Lol. Echte fans zitten in het stadion. Die hebben geen last van "uitverkocht" want die hebben gewoon een seizoenskaart.
Nee, ik kijk wel hoe het volgende week gaat.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat ben je toch goed. Mag ik je handtekening?
quote:
oke meesterquote:Op zondag 20 januari 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oppassen wat je doet. Je bent gewaarschuwd.
Dat heet nou een seizoenkaart,quote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die is uitverkocht, maar volgens jou moeten alle Ajacieden op deze wereldin de Arena zitten? Past toch nooit.
wat vertel je danquote:Op zondag 20 januari 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms sta ik verteld van hoe groot een badass ik wel niet ben.
Dus al die miljoenen Ajacieden moeten seizoenskaart kopen, hoe the fuck krijg je die allemaal in het stadion?quote:
alweer zo'n prachtige post van jou.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms sta ik verteld van hoe groot een badass ik wel niet ben.
Beide 3-0 geworden hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 16:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ach ja, liever verliezen van Ajax dan van PSV.
Was een kut seizoen voor je dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ach ja, liever verliezen van Ajax dan van PSV.
Miljoenen Ajacieden.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus al die miljoenen Ajacieden moeten seizoenskaart kopen, hoe the fuck krijg je die allemaal in het stadion?
Dat was echt het toppunt jaquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik schrok me te pleures. Toen het sneeuw van het dak viel werd Eredivisie Live bij mij verbroken. Dacht echt even dat er iets ergs gebeurt was.
Mijn seizoen wordt goedgemaakt door de thuisnederlaag van PSV tegen PEC.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Was een kut seizoen voor je dan.
Dan ben je wel een echte fan hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mijn seizoen wordt goedgemaakt door de thuisnederlaag van PSV tegen PEC.
Je eigen club faalt hard, en toch alleen maar naar PSV kijken. Maar ik snap t welquote:Op zondag 20 januari 2013 16:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mijn seizoen wordt goedgemaakt door de thuisnederlaag van PSV tegen PEC.
Ik woon 10 km van de Arena, en het sneeuwt hier aardig door.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:28 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Daar heb je geen sneeuw voor nodig, dat is elke thuiswedstrijd zo
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat zal niet zo moeilijk zijn. Schakel Tadic en Chadli uit en je hebt Twente waar je ze graag wil hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:28 schreef Lastpost het volgende:
Was niet best, individuele fouten en de twijfelgevallen zakten door het ijs. Tegen die Duitsers maar winnen dan, blijven we mooi in het spoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
Ga je mijn werk nu overnemen?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
Ik zeg niet dat t niet sneeuwt:)quote:Op zondag 20 januari 2013 16:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik woon 10 km van de Arena, en het sneeuwt hier aardig door.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse 1-1 Ajax
Feyenoord 3-1 Twente
En dat zal nu factor 10 zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 16:31 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat t niet sneeuwt:)
Alleen uit mijn ervaring was het elke thuiswedstrijd een drama om weg te komen
Gelijkspel bij Vitesse - Ajax sluit ik ook niet uit.quote:
Ik ga hier voor 2-2 bij Vitesse tegen Ajax en Feyenoord gaat winnen met 3-1 van de Tukkers.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week
Vitesse 1-2 Ajax
Feyenoord 2-0 Twente
Place your bets
Voor mij gevoel heeft Ajax één goaltje te weinig gemaakt. Maar 3-0 is ook mooi natuurlijk. Wederom bewijst dit maar eens dat als het er om gaat Feyenoord niet mee kan met de top 3 van Nederland: Ajax, PSV en FC Twente.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:33 schreef Capi het volgende:
wat prutser die van Boekel, die Boetius met zn zielige schalbe, kon natuurlijk geen milkshake maken ja dan moet je gewoon een lekkere schwalbe schudden toch![]()
Ajax heeft de overwinning gewoon verdiend met een lekker spelende Fischer
Feyenoord is gewoon een topper in de middenmoter wat mij betreft.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor mij gevoel heeft Ajax één goaltje te weinig gemaakt. Maar 3-0 is ook mooi natuurlijk. Wederom bewijst dit maar eens dat als het er om gaat Feyenoord niet mee kan met de top 3 van Nederland: Ajax, PSV en FC Twente.
Subtopper dusquote:Op zondag 20 januari 2013 16:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord is gewoon een topper in de middenmoter wat mij betreft.
Wel kut dat we gewoon weer een fucking rode kaart hebben, eerste geel voor van Rhijn was mijns inziens terecht, dat hij Boetius hard aanpakte is niet onlogisch gezien z'n stoere milkshake praatjes, maar de 3e? klassieker op rij dat we weer rood krijgen? Keek toenet ook ff op voetbalzone, al die Feyenoorders die slechte verliezers zijn en Ajax niet beter vonden, prachtig hoe biased je kan zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 16:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor mij gevoel heeft Ajax één goaltje te weinig gemaakt. Maar 3-0 is ook mooi natuurlijk. Wederom bewijst dit maar eens dat als het er om gaat Feyenoord niet mee kan met de top 3 van Nederland: Ajax, PSV en FC Twente.
Op Voetbalzone zitten dan ook niet de meest snuggere types.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef Capi het volgende:
[..]
Wel kut dat we gewoon weer een fucking rode kaart hebben, eerste geel voor van Rhijn was mijns inziens terecht, dat hij Boetius hard aanpakte is niet onlogisch gezien z'n stoere milkshake praatjes, maar de 3e? klassieker op rij dat we weer rood krijgen? Keek toenet ook ff op voetbalzone, al die Feyenoorders die slechte verliezers zijn en Ajax niet beter vonden, prachtig hoe biased je kan zijn
Nee inderdaad, dat duimpjes systeem ook van zequote:Op zondag 20 januari 2013 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op Voetbalzone zitten dan ook niet de meest snuggere lui.
Tja, Ajax heeft gewoon gewonnen. Als Feyenoord met 10 man komt in een topwedstrijd dan gaan ze met 5-1, 7-2 of 10-0 de boot inquote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef Capi het volgende:
[..]
Wel kut dat we gewoon weer een fucking rode kaart hebben, eerste geel voor van Rhijn was mijns inziens terecht, dat hij Boetius hard aanpakte is niet onlogisch gezien z'n stoere milkshake praatjes, maar de 3e? klassieker op rij dat we weer rood krijgen? Keek toenet ook ff op voetbalzone, al die Feyenoorders die slechte verliezers zijn en Ajax niet beter vonden, prachtig hoe biased je kan zijn
OK. Ik geef toe. Jullie waren beter.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:02 schreef Capi het volgende:
Ik lees al weer reacties van Feyenoorders dat Ajax helemaal niet zoveel beter was
Als davy het bij jou doet ga je janken.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
Goedzoquote:Op zondag 20 januari 2013 17:06 schreef Celeritas het volgende:
[..]
OK. Ik geef toe. Jullie waren beter.
Prachtige fotoquote:Op zondag 20 januari 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Janmaat neemt het ervan
wist niet dat je van de mannenliefde was.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Janmaat neemt het ervan
Janmaat is ook een lachertje. Hoe onwaarschijnlijk slecht was zijn passing vandaag?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Janmaat neemt het ervan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |