Hij dacht zeker dat hij Zlatan was.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:56 schreef VMSDKR het volgende:
Sinds ik een keer gelezen heb dat Immers van zichzelf zei dat hij nog nooit een pingel gemist had gaat het niet zo lekker meer.
zou niet de eerste keer zijn neequote:Op zondag 20 januari 2013 15:57 schreef Tchock het volgende:
Het is goed dat Ajax het verschil al heeft gemaakt, wat kut zou het zijn als de Klassieker zo beslist wordt
kool is Koemans voor goal wist je dat?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In Rotterdam was de zuurkool gratis vandaag.
Dat dus.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef coronatus het volgende:
Gerechtigheid, nou Ajax eroverheen walsen en dat is dubbele gerechtigheid . pauper scheid , geef maar een belg als scheids...
Lijkt me duidelijkquote:
Nooit en te nimmer, dat is immers een beetje onorgineel aan het worden.quote:
Vanavond lekker Studio Ajax kijken vrindquote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond pas om 19.20 uur Studio Sport kijken
Ronald Koeman is te gast bij Jack vanavond. Waterkneus is er ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanavond lekker Studio Ajax kijken vrind
wij zijn de bestequote:
Sowieso nooit. Kutprogramma.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
deze man weetquote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In de CL inderdaad 2xquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef edjuh18 het volgende:
Alweer een bal lek in de Arena, dat gebeurt best wel vaak de afgelopen tijd, als ik me goed kan herinneren.
Jammer van Waterreusquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ronald Koeman is te gast bij Jack vanavond. Waterkneus is er ook.
tegen Realquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef edjuh18 het volgende:
Alweer een bal lek in de Arena, dat gebeurt best wel vaak de afgelopen tijd, als ik me goed kan herinneren.
Die had gewisseld moeten worden ipv Fischer.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef Adames het volgende:
heeft boerrigter al ķets goed gedaan vandaag?
WATTE??!?!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAT DIE SCHEIDS NOU BEZIELT OM EEN ROOIE KAART EN EEN PINGEL TE GEVEN?!
dit doet hij echt ook alleen maar omdat feyenoord 3-0 achterstaat en helemaal weg gespeeld word. ik haat dit soort scheids. voortaan maar scheidsen uit het buiteland importeren
metsjfiksingquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAT DIE SCHEIDS NOU BEZIELT OM EEN ROOIE KAART EN EEN PINGEL TE GEVEN?!
dit doet hij echt ook alleen maar omdat feyenoord 3-0 achterstaat en helemaal weg gespeeld word. ik haat dit soort scheids. voortaan maar scheidsen uit het buiteland importeren
Omdat hij graag Ajax naait.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
Dat klopt, maar laat gaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
JA MAN GVD KK SOOI DIT FEYENOORT VEEL BETER MAN KUTSCHIJTS EGTquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
Vies mannetje van Rhijn.. hij geeft 'm ook gewoon een zet. Misschien wat makkelijk gegeven ja...maar had hij eerder niet zo'n gore overtreding moeten maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
of ook, Babel ipv Fischer is niet verkeerdquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die had gewisseld moeten worden ipv Fischer.
Tijde voor het befaamde duo om hier eens in te duiken.quote:
was gewoon terecht.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
quote:
quote:
quote:
Gewoon Cüneyt Ēakır op het veldquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
quote:
Die zitten nu op de zuidpool wegens vermeende metsjfiksing in de wedstrijd Pinguļn United - Antartica Thunders.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tijde voor het befaamde duo om hier eens in te duiken.
Feyenoortquote:Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
JA MAN GVD KK SOOI DIT FEYENOORT VEEL BETER MAN KUTSCHIJTS EGT
Ga het in de bioscoop kijkenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Trouwens mensen, na de wedstrijd lekker Django Unchained kijken:
kan nog 4-0 wordenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Feyenoord 3-0
Twente - Feyenoord 3-0
Ajax - Feyenoord 3-0
Wat saai, iedere keer dezelfde uitslag.
1-3 tegen Zwolle is veel spannender inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Feyenoord 3-0
Twente - Feyenoord 3-0
Ajax - Feyenoord 3-0
Geniale filmquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Trouwens mensen, na de wedstrijd lekker Django Unchained kijken:
blijkbaar is hij wel verstandigquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef Ravvie het volgende:
Wel mooi dat Reitsma zijn clubvoorkeur helemaal niet laat doorschemeren. Hij heeft het nu al 5x over "we" gehad als hij het over Ajax heeft.
Die wedstrijdquote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1-3 tegen Zwolle is veel spannender inderdaad
Wacht maar op de thuiswedstrijdenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Feyenoord 3-0
Twente - Feyenoord 3-0
Ajax - Feyenoord 3-0
Was 2-2.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wacht maar op de thuiswedstrijden
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Feyenoord 3-0
Twente - Feyenoord 3-0
Ajax - Feyenoord 3-0
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Reitsma toen Veltman erin kwam:
WE staan nu weer met z'n vieren achterin
Zo. fucking. obvious.
Die wisten jullie met een onterechte rode kaart en veel geluk nog net gelijk te spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wacht maar op de thuiswedstrijden
Dit dusquote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die wisten jullie met een onterechte rode kaart en veel geluk nog net gelijk te spelen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die wisten jullie met een onterechte rode kaart en veel geluk nog net gelijk te spelen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
1 punt in 4 topwedstrijdenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Feyenoord 3-0
Twente - Feyenoord 3-0
Ajax - Feyenoord 3-0
Ja man. Feyenoord; 23 kansen, Ajax 2 en het werd 2-2quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? We worden toch elke wedstrijd tegen Feyenoord weggespeeld?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze objectieve manquote:Op zondag 20 januari 2013 16:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja man. Feyenoord; 23 kansen, Ajax 2 en het werd 2-2![]()
Nu 0 kansen, onterechte pingel mee, onterechte rode kaart voor Ajax en NOG FAALT FEYENOORD KEIHARD.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je hebt al laten zien dat je totaal niet objectief kan zijn met je "Mathijsen beste verdediger" bullshit dus je kan beter gewoon je bek houden.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
We hebben vandaag de kampioenswedstrijd gespeeld.
Heeft gelijk hoor.quote:
Niks onterecht aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu 0 kansen, onterechte pingel mee, onterechte rode kaart voor Ajax en NOG FAALT FEYENOORD KEIHARD.
Nou Zwolle thuis moet nog komen voor Ajaxquote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
We hebben vandaag de kampioenswedstrijd gespeeld.
statistiekenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kijk de statsitieken er maar op na. Ajax was zó teringlucky toen, om te kotsen
"Pitch inspected and.... the game IS ON."quote:
Tot de rooie kaart.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:07 schreef Adames het volgende:
[..]
statistieken
veldspel was compleet voor Ajax.
Ja, Valencia met Sierdquote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk Tottenham - United en Valencia - Real, niks mis mee.
PEC, dat is wel een reuzendoder in uitwedstrijden.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou Zwolle thuis moet nog komen voor Ajax
ze weten hem wel goed op een eiland te zetten jaquote:Op zondag 20 januari 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Pelle alleen in het begin gezien.
Grote klasse.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:07 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
"Pitch inspected and.... the game IS ON."
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:07 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
"Pitch inspected and.... the game IS ON."
Inderdaad. Krachtsverschil is overduidelijk als je met 10 man, waaronder Enoh en Poulsen, alsnog makkelijk stand houdt.quote:
Trotsquote:Op zondag 20 januari 2013 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PEC, dat is wel een reuzendoder in uitwedstrijden.
Hadden we de hoop dat Feijenoord weer meetelde in het voetbal, krijg je ditquote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Krachtsverschil is overduidelijk als je met 10 man, waaronder Enoh en Poulsen, alsnog makkelijk stand houdt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Krachtsverschil is overduidelijk als je met 10 man, waaronder Enoh en Poulsen, alsnog makkelijk stand houdt.
Welkomquote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef mrstylo het volgende:
Feyenoorders op FOK zijn niet echt objectief.
[..]
hij kan het nog ook. Man van staalquote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Juist ik heb een hekel aan die vent.
[ afbeelding ]
Whut?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef Ravvie het volgende:
Het lijkt helemaal nergens op bij Feyenoord. Zelfs met 10 tegen 11 is Ajax gewoon de betere.
[..]
Mwah, mentaal hadden ze al verloren. Dus uiteindelijk met 11 tegen 10 man dat laatste kwartiertje maakt dan ook zoveel niet meer uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ajacieden gelukkig wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef mrstylo het volgende:
Feyenoorders op FOK zijn niet echt objectief.
feyenoord is veel beter toch whahaha pelle beste spits van nederland mathijsen beste verdediger clasie beste middenvelder van nederland ja toch whahaquote:
3 0quote:
Ik was al even vergeten dat Ajax rood heeft. Is niet te zienquote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pelle domineerde, Van Rhijn moest er in de 2e minuut al af, Clasie was weer geweldig, Fischer had geluk en liet verder niks zienquote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben benieuwd wat HMF straks te vertellen heeft over deze wedstrijd
rightquote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Scoringskansen
5 - 4
En het staat 3-0, zegt genoeg over de effectiviteit van Ajax hoor. Het is echt niet zo dat Ajax Feyenoord compleet heeft weggespeeld, ze hebben gewoon belachelijk veel geluk.
Okéquote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Scoringskansen
5 - 4
En het staat 3-0, zegt genoeg over de effectiviteit van Ajax hoor. Het is echt niet zo dat Ajax Feyenoord compleet heeft weggespeeld, ze hebben gewoon belachelijk veel geluk.
Mathijssen beter dan hele Ajax verdediging huhuhuhuhuquote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
feyenoord is veel beter toch whahaha pelle beste spits van nederland mathijsen beste verdediger clasie beste middenvelder van nederland ja toch whaha
Ik eigenlijk absoluut nietquote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben benieuwd wat HMF straks te vertellen heeft over deze wedstrijd
Kansen afmaken is puur geluk inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Scoringskansen
5 - 4
Van Rhijn had er wel in de 2e minuut afgemoeten.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Pelle domineerde, Van Rhijn moest er in de 2e minuut al af, Clasie was weer geweldig, Fischer had geluk en liet verder niks zien
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Scoringskansen
5 - 4
Ajax heeft toch dik het betere spel, jezus wat ben jij domquote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Scoringskansen
5 - 4
Is ook zo in fases is feyenoord beter.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Scoringskansen
5 - 4
maar welke kans was nou echt goed bij Feyenoord, de grootste kans was een frommelsituatie en natuurlijk de penalty. Niks is goed uitgespeeldquote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Scoringskansen
5 - 4
Scoringskansen
5 - 4
Zoiets zal het wel zijn jaquote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Pelle domineerde, Van Rhijn moest er in de 2e minuut al af, Clasie was weer geweldig, Fischer had geluk en liet verder niks zien
Precies, tegen psv was die ook belangrijkquote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
eens in zulke wedstrijden istie prima
Ga eens terug naar habbohotelquote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Scoringskansen
5 - 4
Scoringskansen
5 - 4
Scoringskansen
5 - 4
Vlak na de 1-0. Immers.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef Adames het volgende:
[..]
maar welke kans was nou echt goed bij Feyenoord, de grootste kans was een frommelsituatie en natuurlijk de penalty. Niks is goed uitgespeeld
Feyenoord speelt ook belachelijk slecht, maar er wordt allemaal gedaan alsof Ajax fantastisch speelt. Het is gewoon weer het standaard, lucky Ajax dat net op de bepalende momenten het geluk heeftquote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef Adames het volgende:
[..]
maar welke kans was nou echt goed bij Feyenoord, de grootste kans was een frommelsituatie en natuurlijk de penalty. Niks is goed uitgespeeld
Feyenoord heeft geen serieuze kans gehad man.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Scoringskansen
5 - 4
rightquote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord speelt ook belachelijk slecht, maar er wordt allemaal gedaan alsof Ajax fantastisch speelt. Het is gewoon weer het standaard, lucky Ajax dat net op de bepalende momenten het geluk heeft
Volgens jouw domme kop heeft Ajax altijd geluk als ze winnen en is de tegenstander slecht, donder eens op man.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord speelt ook belachelijk slecht, maar er wordt allemaal gedaan alsof Ajax fantastisch speelt. Het is gewoon weer het standaard, lucky Ajax dat net op de bepalende momenten het geluk heeft
Oké.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
Het krachtsverschil is groter dan ik vooraf verwachtte.
Jij heb een andere 1e helft gezienquote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De penalty van immers telt al voor twee hahahahahaquote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen serieuze kans gehad man.
geluk dwing je af, zo wil Ajax ook spelen. Constant druk zetten en wachten op de gaatjes. Dan lijkt het alsof de tegenstander vaker fouten maakt en het dus geluk is, maar het is gewoon een manier van spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Veld kut, bal kut, dak dicht, arbitrage pro-Ajax, Bergkamp heeft slaapmiddel in de thee gedaan, de doelen zijn stiekem 20 cm lager gezet.quote:
Jij bent hier de klapjostiquote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Volgens jouw domme kop heeft Ajax altijd geluk als ze winnen en is de tegenstander slecht, donder eens op man.
Ieuw wat ben jij een viezequote:Op zondag 20 januari 2013 16:13 schreef Adames het volgende:
[..]
geluk dwing je af, zo wil Ajax ook spelen. Constant druk zetten en wachten op de gaatjes. Dan lijkt het alsof de tegenstander vaker fouten maakt en het dus geluk is, maar het is gewoon een manier van spelen.
Scoringskansen
5 - 4
Ja en Feyenoord belachelijk veel pech. Zal altijd wel zo blijven.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Scoringskansen
5 - 4
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat laatste is eerder in het voordeel van Mulderquote:Op zondag 20 januari 2013 16:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Veld kut, bal kut, dak dicht, arbitrage pro-Ajax, Bergkamp heeft slaapmiddel in de thee gedaan, de doelen zijn stiekem 20 cm lager gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat bedoel je?
Mooie troll dit. Ajax is dus al twee seizoenen zo lucky, 68 wedstrijden lang, dat ze kampioen worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:13 schreef edjuh18 het volgende:
Dat was er maar 1 manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat bedoel je?
niet dat het altijd lukt natuurlijk, Real wachtte drie keer op een verkeerde pass van Ajax en scoorde zo.quote:
Ze zouden met de loterij mee moeten doen, kan je flink geld verdienen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooie troll dit. Ajax is dus al twee seizoenen zo lucky, 68 wedstrijden lang, dat ze kampioen worden.
Is het nou effectiviteit of geluk?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Scoringskansen
5 - 4
Misschien 2e plek, dat is daar genoeg voor een huldiging.quote:
Dat zeg ik niet, maar Ajax heeft wel vaak net op bepalende momenten die ene penal mee, dat onterechte buitenspeldoelpunt, die gelukkige rode kaart voor de tegenstanderquote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooie troll dit. Ajax is dus al twee seizoenen zo lucky, 68 wedstrijden lang, dat ze kampioen worden.
..... Dergelijke spreekkoren komen niet echt over als je thuis op je bank zit te kijken achter je laptop. Een echte fan zit gewoon in het stadion.quote:
Ja. Met een Abo.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef spiedermann het volgende:
Is er geen manier om userposts te negeren of onzichtbaar te maken?
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar Ajax heeft wel vaak net op bepalende momenten die ene penal mee, dat onterechte buitenspeldoelpunt, die gelukkige rode kaart voor de tegenstander
Hoezo? Vorig jaar was er geen huldiging hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien 2e plek, dat is daar genoeg voor een huldiging.
Waar heb jij het over? De laatste klassiekers werd Ajax altijd benadeeld, zet die bolle bril eens af.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar Ajax heeft wel vaak net op bepalende momenten die ene penal mee, dat onterechte buitenspeldoelpunt, die gelukkige rode kaart voor de tegenstander
OOOOOOOOOOOOOOW POWPOWPOWquote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien 2e plek, dat is daar genoeg voor een huldiging.
bullshit. even zovaak hebben we pechquote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
wanneer heeft een tegenstander van Ajax voor de laatste keer rood gekregen?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef dieselnoi het volgende:
Deze wedstrijd laat maar weer eens zien waarom Ajax de nederlandse competitie is ontgroeit. Ajax is gewoon een maatje te groot voor iedereen. Alle toppers dit seizoen hebben ze opgerold en als enige nog actief in europa
Allemaal puur geluk.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef dieselnoi het volgende:
Deze wedstrijd laat maar weer eens zien waarom Ajax de nederlandse competitie is ontgroeit. Ajax is gewoon een maatje te groot voor iedereen. Alle toppers dit seizoen hebben ze opgerold en als enige nog actief in europa
Vitesse verloren en Feyenoord gelijk. Bovendien moeten ze nog naar PSV, Twente en Vitesse. Die gaan ze nooit allemaal winnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef dieselnoi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |