Subtopper dusquote:Op zondag 20 januari 2013 16:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord is gewoon een topper in de middenmoter wat mij betreft.
Wel kut dat we gewoon weer een fucking rode kaart hebben, eerste geel voor van Rhijn was mijns inziens terecht, dat hij Boetius hard aanpakte is niet onlogisch gezien z'n stoere milkshake praatjes, maar de 3e? klassieker op rij dat we weer rood krijgen? Keek toenet ook ff op voetbalzone, al die Feyenoorders die slechte verliezers zijn en Ajax niet beter vonden, prachtig hoe biased je kan zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 16:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor mij gevoel heeft Ajax één goaltje te weinig gemaakt. Maar 3-0 is ook mooi natuurlijk. Wederom bewijst dit maar eens dat als het er om gaat Feyenoord niet mee kan met de top 3 van Nederland: Ajax, PSV en FC Twente.
Op Voetbalzone zitten dan ook niet de meest snuggere types.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef Capi het volgende:
[..]
Wel kut dat we gewoon weer een fucking rode kaart hebben, eerste geel voor van Rhijn was mijns inziens terecht, dat hij Boetius hard aanpakte is niet onlogisch gezien z'n stoere milkshake praatjes, maar de 3e? klassieker op rij dat we weer rood krijgen? Keek toenet ook ff op voetbalzone, al die Feyenoorders die slechte verliezers zijn en Ajax niet beter vonden, prachtig hoe biased je kan zijn
Nee inderdaad, dat duimpjes systeem ook van zequote:Op zondag 20 januari 2013 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op Voetbalzone zitten dan ook niet de meest snuggere lui.
Tja, Ajax heeft gewoon gewonnen. Als Feyenoord met 10 man komt in een topwedstrijd dan gaan ze met 5-1, 7-2 of 10-0 de boot inquote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef Capi het volgende:
[..]
Wel kut dat we gewoon weer een fucking rode kaart hebben, eerste geel voor van Rhijn was mijns inziens terecht, dat hij Boetius hard aanpakte is niet onlogisch gezien z'n stoere milkshake praatjes, maar de 3e? klassieker op rij dat we weer rood krijgen? Keek toenet ook ff op voetbalzone, al die Feyenoorders die slechte verliezers zijn en Ajax niet beter vonden, prachtig hoe biased je kan zijn
OK. Ik geef toe. Jullie waren beter.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:02 schreef Capi het volgende:
Ik lees al weer reacties van Feyenoorders dat Ajax helemaal niet zoveel beter was
Als davy het bij jou doet ga je janken.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
Goedzoquote:Op zondag 20 januari 2013 17:06 schreef Celeritas het volgende:
[..]
OK. Ik geef toe. Jullie waren beter.
Prachtige fotoquote:Op zondag 20 januari 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Janmaat neemt het ervan
wist niet dat je van de mannenliefde was.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Janmaat neemt het ervan
Janmaat is ook een lachertje. Hoe onwaarschijnlijk slecht was zijn passing vandaag?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Janmaat neemt het ervan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |