Dat klopt, maar laat gaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAT DIE SCHEIDS NOU BEZIELT OM EEN ROOIE KAART EN EEN PINGEL TE GEVEN?!
dit doet hij echt ook alleen maar omdat feyenoord 3-0 achterstaat en helemaal weg gespeeld word. ik haat dit soort scheids. voortaan maar scheidsen uit het buiteland importeren
JA MAN GVD KK SOOI DIT FEYENOORT VEEL BETER MAN KUTSCHIJTS EGTquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAT DIE SCHEIDS NOU BEZIELT OM EEN ROOIE KAART EN EEN PINGEL TE GEVEN?!
dit doet hij echt ook alleen maar omdat feyenoord 3-0 achterstaat en helemaal weg gespeeld word. ik haat dit soort scheids. voortaan maar scheidsen uit het buiteland importeren
Vies mannetje van Rhijn.. hij geeft 'm ook gewoon een zet. Misschien wat makkelijk gegeven ja...maar had hij eerder niet zo'n gore overtreding moeten maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
of ook, Babel ipv Fischer is niet verkeerdquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die had gewisseld moeten worden ipv Fischer.
Tijde voor het befaamde duo om hier eens in te duiken.quote:
was gewoon terecht.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
quote:
quote:
quote:
Gewoon Cüneyt Çakır op het veldquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
quote:
Die zitten nu op de zuidpool wegens vermeende metsjfiksing in de wedstrijd Pinguïn United - Antartica Thunders.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tijde voor het befaamde duo om hier eens in te duiken.
Feyenoortquote:Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
JA MAN GVD KK SOOI DIT FEYENOORT VEEL BETER MAN KUTSCHIJTS EGT
Ga het in de bioscoop kijkenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Trouwens mensen, na de wedstrijd lekker Django Unchained kijken:
kan nog 4-0 wordenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Feyenoord 3-0
Twente - Feyenoord 3-0
Ajax - Feyenoord 3-0
Wat saai, iedere keer dezelfde uitslag.
1-3 tegen Zwolle is veel spannender inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Feyenoord 3-0
Twente - Feyenoord 3-0
Ajax - Feyenoord 3-0
Geniale filmquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Trouwens mensen, na de wedstrijd lekker Django Unchained kijken:
blijkbaar is hij wel verstandigquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef Ravvie het volgende:
Wel mooi dat Reitsma zijn clubvoorkeur helemaal niet laat doorschemeren. Hij heeft het nu al 5x over "we" gehad als hij het over Ajax heeft.
Die wedstrijdquote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1-3 tegen Zwolle is veel spannender inderdaad
Wacht maar op de thuiswedstrijdenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Feyenoord 3-0
Twente - Feyenoord 3-0
Ajax - Feyenoord 3-0
Was 2-2.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wacht maar op de thuiswedstrijden
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Feyenoord 3-0
Twente - Feyenoord 3-0
Ajax - Feyenoord 3-0
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Reitsma toen Veltman erin kwam:
WE staan nu weer met z'n vieren achterin
Zo. fucking. obvious.
Die wisten jullie met een onterechte rode kaart en veel geluk nog net gelijk te spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wacht maar op de thuiswedstrijden
Dit dusquote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die wisten jullie met een onterechte rode kaart en veel geluk nog net gelijk te spelen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die wisten jullie met een onterechte rode kaart en veel geluk nog net gelijk te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |