Hij dacht zeker dat hij Zlatan was.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:56 schreef VMSDKR het volgende:
Sinds ik een keer gelezen heb dat Immers van zichzelf zei dat hij nog nooit een pingel gemist had gaat het niet zo lekker meer.
zou niet de eerste keer zijn neequote:Op zondag 20 januari 2013 15:57 schreef Tchock het volgende:
Het is goed dat Ajax het verschil al heeft gemaakt, wat kut zou het zijn als de Klassieker zo beslist wordt
kool is Koemans voor goal wist je dat?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In Rotterdam was de zuurkool gratis vandaag.
Dat dus.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef coronatus het volgende:
Gerechtigheid, nou Ajax eroverheen walsen en dat is dubbele gerechtigheid . pauper scheid , geef maar een belg als scheids...
Lijkt me duidelijkquote:
Nooit en te nimmer, dat is immers een beetje onorgineel aan het worden.quote:
Vanavond lekker Studio Ajax kijken vrindquote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond pas om 19.20 uur Studio Sport kijken
Ronald Koeman is te gast bij Jack vanavond. Waterkneus is er ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanavond lekker Studio Ajax kijken vrind
wij zijn de bestequote:
Sowieso nooit. Kutprogramma.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
deze man weetquote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In de CL inderdaad 2xquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef edjuh18 het volgende:
Alweer een bal lek in de Arena, dat gebeurt best wel vaak de afgelopen tijd, als ik me goed kan herinneren.
Jammer van Waterreusquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ronald Koeman is te gast bij Jack vanavond. Waterkneus is er ook.
tegen Realquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef edjuh18 het volgende:
Alweer een bal lek in de Arena, dat gebeurt best wel vaak de afgelopen tijd, als ik me goed kan herinneren.
Die had gewisseld moeten worden ipv Fischer.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef Adames het volgende:
heeft boerrigter al íets goed gedaan vandaag?
WATTE??!?!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAT DIE SCHEIDS NOU BEZIELT OM EEN ROOIE KAART EN EEN PINGEL TE GEVEN?!
dit doet hij echt ook alleen maar omdat feyenoord 3-0 achterstaat en helemaal weg gespeeld word. ik haat dit soort scheids. voortaan maar scheidsen uit het buiteland importeren
metsjfiksingquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAT DIE SCHEIDS NOU BEZIELT OM EEN ROOIE KAART EN EEN PINGEL TE GEVEN?!
dit doet hij echt ook alleen maar omdat feyenoord 3-0 achterstaat en helemaal weg gespeeld word. ik haat dit soort scheids. voortaan maar scheidsen uit het buiteland importeren
Omdat hij graag Ajax naait.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
Dat klopt, maar laat gaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
JA MAN GVD KK SOOI DIT FEYENOORT VEEL BETER MAN KUTSCHIJTS EGTquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
Vies mannetje van Rhijn.. hij geeft 'm ook gewoon een zet. Misschien wat makkelijk gegeven ja...maar had hij eerder niet zo'n gore overtreding moeten maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
of ook, Babel ipv Fischer is niet verkeerdquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die had gewisseld moeten worden ipv Fischer.
Tijde voor het befaamde duo om hier eens in te duiken.quote:
was gewoon terecht.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
quote:
quote:
quote:
Gewoon Cüneyt Çakır op het veldquote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef dieselnoi het volgende:
quote:
Die zitten nu op de zuidpool wegens vermeende metsjfiksing in de wedstrijd Pinguïn United - Antartica Thunders.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tijde voor het befaamde duo om hier eens in te duiken.
Feyenoortquote:Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
JA MAN GVD KK SOOI DIT FEYENOORT VEEL BETER MAN KUTSCHIJTS EGT
Ga het in de bioscoop kijkenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Trouwens mensen, na de wedstrijd lekker Django Unchained kijken:
kan nog 4-0 wordenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Feyenoord 3-0
Twente - Feyenoord 3-0
Ajax - Feyenoord 3-0
Wat saai, iedere keer dezelfde uitslag.
1-3 tegen Zwolle is veel spannender inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Feyenoord 3-0
Twente - Feyenoord 3-0
Ajax - Feyenoord 3-0
Geniale filmquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Trouwens mensen, na de wedstrijd lekker Django Unchained kijken:
blijkbaar is hij wel verstandigquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef Ravvie het volgende:
Wel mooi dat Reitsma zijn clubvoorkeur helemaal niet laat doorschemeren. Hij heeft het nu al 5x over "we" gehad als hij het over Ajax heeft.
Die wedstrijdquote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1-3 tegen Zwolle is veel spannender inderdaad
Wacht maar op de thuiswedstrijdenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Feyenoord 3-0
Twente - Feyenoord 3-0
Ajax - Feyenoord 3-0
Was 2-2.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wacht maar op de thuiswedstrijden
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Feyenoord 3-0
Twente - Feyenoord 3-0
Ajax - Feyenoord 3-0
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Reitsma toen Veltman erin kwam:
WE staan nu weer met z'n vieren achterin
Zo. fucking. obvious.
Die wisten jullie met een onterechte rode kaart en veel geluk nog net gelijk te spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wacht maar op de thuiswedstrijden
Dit dusquote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die wisten jullie met een onterechte rode kaart en veel geluk nog net gelijk te spelen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die wisten jullie met een onterechte rode kaart en veel geluk nog net gelijk te spelen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
1 punt in 4 topwedstrijdenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Feyenoord 3-0
Twente - Feyenoord 3-0
Ajax - Feyenoord 3-0
Ja man. Feyenoord; 23 kansen, Ajax 2 en het werd 2-2quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? We worden toch elke wedstrijd tegen Feyenoord weggespeeld?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze objectieve manquote:Op zondag 20 januari 2013 16:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja man. Feyenoord; 23 kansen, Ajax 2 en het werd 2-2![]()
Nu 0 kansen, onterechte pingel mee, onterechte rode kaart voor Ajax en NOG FAALT FEYENOORD KEIHARD.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je hebt al laten zien dat je totaal niet objectief kan zijn met je "Mathijsen beste verdediger" bullshit dus je kan beter gewoon je bek houden.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
We hebben vandaag de kampioenswedstrijd gespeeld.
Heeft gelijk hoor.quote:
Niks onterecht aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu 0 kansen, onterechte pingel mee, onterechte rode kaart voor Ajax en NOG FAALT FEYENOORD KEIHARD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |