Dat doe ik normaal ook altijd, vanaf eind januari, is het ook lekker licht als je terug bentquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgend jaar ga ik half januari 4 weken op vakantie. Nu al vast vrij genomen4 weken zon en warm als het hier op z'n koudst is
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger in mijn studententijd gingen wij in Zwolle altijd brood pikken bij de lidl in de Aldi.
Dat werd dan bezorgt en dan klom je zo over het hek heen om het mee te nemen.
Ik vraag me echt meer en meer af hoe jij in 't echt bent man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger in mijn studententijd gingen wij in Zwolle altijd brood pikken bij de lidl in de Aldi.
Nee paar van die maatjes van mij van die graffiti junks gingen wel eens in de nacht naar buiten en ben toen wel een paar keer met ze mee geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me echt meer en meer af hoe jij in 't echt bent man.![]()
Soms heb ik hte idee dat hij blijvende schade heeft door het drugsgebruikenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me echt meer en meer af hoe jij in 't echt bent man.![]()
Brood bij de aldi is 30 cent ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
maand lang brood jatten heb je toch weer zakkie wietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Brood bij de aldi is 30 cent ofzo
Als je op het werk gaat schijten kan je al 5 broden halen ..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach gewoon na het stappen voor de fun.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ben 't helemaal met je eens. Ze zijn zelf ook lui dat ze niet gewoon een plastic hoes over die achterbank trekken op stapavonden.
Het is de sport. Ik heb het ook weleens gedaan. Spannont!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal kunnen ik was ooit een befaamd opstormende acterend talent..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms heb ik hte idee dat hij blijvende schade heeft door het drugsgebruiken
Mikey, heb jij nog doelen in het leven?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach gewoon na het stappen voor de fun.
Ook een kerel met zo een oostblok kerel die uitwissel student was nog eens gedaan.
Die wilde al een ruitje intikken.,
Nee maar hoe jij in 't echt bent, omdat je altijd van die random dingen post en je helemaal je eigen leven lijkt te leiden. Prachtigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee paar van die maatjes van mij van die graffiti junks gingen wel eens in de nacht naar buiten en ben toen wel een paar keer met ze mee geweest.
Teveel teleurstellingen gekend ik vind het leven wel best zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mikey, heb jij nog doelen in het leven?
He Kapo. 11 uur auto rijden in 3,5 dag ierland. Is dat veel, als je daarmee wel de mooiste stukken van het land te zien krijgt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee maar hoe jij in 't echt bent, omdat je altijd van die random dingen post en je helemaal je eigen leven lijkt te leiden. Prachtig
Awhhh.. geef niet op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Teveel teleurstellingen gekend ik vind het leven wel best zo.
Zen, hoe werkt dat nou?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel, maar ipv een brood nam ik bier meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:20 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Het is de sport. Ik heb het ook weleens gedaan. Spannont!
Hoeren, snoeren en op je 35e de pijp uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je zit in de game redactie op FOK!.nl behoorlijke achievement toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |