Dat doe ik normaal ook altijd, vanaf eind januari, is het ook lekker licht als je terug bentquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgend jaar ga ik half januari 4 weken op vakantie. Nu al vast vrij genomen4 weken zon en warm als het hier op z'n koudst is
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger in mijn studententijd gingen wij in Zwolle altijd brood pikken bij de lidl in de Aldi.
Dat werd dan bezorgt en dan klom je zo over het hek heen om het mee te nemen.
Ik vraag me echt meer en meer af hoe jij in 't echt bent man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger in mijn studententijd gingen wij in Zwolle altijd brood pikken bij de lidl in de Aldi.
Nee paar van die maatjes van mij van die graffiti junks gingen wel eens in de nacht naar buiten en ben toen wel een paar keer met ze mee geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me echt meer en meer af hoe jij in 't echt bent man.![]()
Soms heb ik hte idee dat hij blijvende schade heeft door het drugsgebruikenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me echt meer en meer af hoe jij in 't echt bent man.![]()
Brood bij de aldi is 30 cent ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
maand lang brood jatten heb je toch weer zakkie wietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Brood bij de aldi is 30 cent ofzo
Als je op het werk gaat schijten kan je al 5 broden halen ..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach gewoon na het stappen voor de fun.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ben 't helemaal met je eens. Ze zijn zelf ook lui dat ze niet gewoon een plastic hoes over die achterbank trekken op stapavonden.
Het is de sport. Ik heb het ook weleens gedaan. Spannont!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal kunnen ik was ooit een befaamd opstormende acterend talent..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms heb ik hte idee dat hij blijvende schade heeft door het drugsgebruiken
Mikey, heb jij nog doelen in het leven?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach gewoon na het stappen voor de fun.
Ook een kerel met zo een oostblok kerel die uitwissel student was nog eens gedaan.
Die wilde al een ruitje intikken.,
Nee maar hoe jij in 't echt bent, omdat je altijd van die random dingen post en je helemaal je eigen leven lijkt te leiden. Prachtigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee paar van die maatjes van mij van die graffiti junks gingen wel eens in de nacht naar buiten en ben toen wel een paar keer met ze mee geweest.
Teveel teleurstellingen gekend ik vind het leven wel best zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mikey, heb jij nog doelen in het leven?
He Kapo. 11 uur auto rijden in 3,5 dag ierland. Is dat veel, als je daarmee wel de mooiste stukken van het land te zien krijgt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee maar hoe jij in 't echt bent, omdat je altijd van die random dingen post en je helemaal je eigen leven lijkt te leiden. Prachtig
Awhhh.. geef niet op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Teveel teleurstellingen gekend ik vind het leven wel best zo.
Zen, hoe werkt dat nou?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel, maar ipv een brood nam ik bier meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:20 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Het is de sport. Ik heb het ook weleens gedaan. Spannont!
Hoeren, snoeren en op je 35e de pijp uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je zit in de game redactie op FOK!.nl behoorlijke achievement toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De eendjes lustten geen bier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel, maar ipv een brood nam ik bier mee
Zie Whatsapp: Nee man, je kan af en toe toch ook lekker stoppen en lunchen bij een pub met mooi uitzicht oid.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He Kapo. 11 uur auto rijden in 3,5 dag ierland. Is dat veel, als je daarmee wel de mooiste stukken van het land te zien krijgt?
Genoeg zieke shit meegemaakt maar allemaal al zo lang geleden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeren, snoeren en op je 35e de pijp uit
Jawel man als je in Ierland bent moet je ook rustig kunnen chillen toch.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He Kapo. 11 uur auto rijden in 3,5 dag ierland. Is dat veel, als je daarmee wel de mooiste stukken van het land te zien krijgt?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie Whatsapp: Nee man, je kan af en toe toch ook lekker stoppen en lunchen bij een pub met mooi uitzicht oid.
Nog net iets irritanter dan het " o my gowdd!!"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt wtf is dat ge-Awwhh heel de tijd man? Al die wijven in m'n omgeving doen dat ook steeds.
Zoals?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Genoeg zieke shit meegemaakt maar allemaal al zo lang geleden.
27ste dan. Als een echte baas.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeren, snoeren en op je 35e de pijp uit
Het staat gelijk aan toestemming vragen voor een bemoedigende knuffel. GGMM houdt van het geven van knuffels.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt wtf is dat ge-Awwhh heel de tijd man? Al die wijven in m'n omgeving doen dat ook steeds.
Lapdance van twee Friezinnen oa toch op Terschelling wel de gekste tijd gehad.quote:
Ik krijg er echt de kriebels van man. Alles is ineens een 'Awwwhh' waard.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog net iets irritanter dan het " o my gowdd!!"
Of de Amerikaanse versie 'Oh my gosh'quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee, maar nu hou ik er mee op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een Lapdance van twee Friezinnen is een teleurstelling voor jouquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lapdance van twee Friezinnen oa toch op Terschelling wel de gekste tijd gehad.
Zulke wijven kreunen lekker hard als je ze neukt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over 25 jaar zijn wij het zwakke geslachtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik krijg er echt de kriebels van man. Alles is ineens een 'Awwwhh' waard.Donder lekker op met die Amerikaanse toestanden en dat gefeminiseer van de samenleving.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lapdance van twee Friezinnen oa toch op Terschelling wel de gekste tijd gehad.
Neee ze waren nog familie van elkaar ook nog.. Een van de twee was een collega van mij en was met haar vriendje daar komen werken. Kregen ze ruzie omdat ze dronken was. Wilde ze hem een lapdance geven liep hij weg. Ben ik slim als ik ben op zijn plek gaan zitten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een Lapdance van twee Friezinnen is een teleurstelling voor jou
Mooi. Ik ambieer het zijn van huisvader al jaren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over 25 jaar zijn wij het zwakke geslacht
Mijn docent vertelde dat hij 40 jaar getrouwd is "en nog steeds verliefd". Hele klas: AWWWWWWquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik krijg er echt de kriebels van man. Alles is ineens een 'Awwwhh' waard.Donder lekker op met die Amerikaanse toestanden en dat gefeminiseer van de samenleving.
Omdat wij 't zelf in de kaart spelen. Heb hierover al met HMF lange discussies gehad. Doordat wij mannen zo hijgerig lopen te doen op willekeurig welk wijf dat ook maar in de verste verte neukbaar is spelen wij ze zo enorm in de kaart dat ze de boel regelen. Dat hebben die gelovigen dan toch prima door bedenk ik me nu ineens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over 25 jaar zijn wij het zwakke geslacht
Ja ik ook wel eigenlijk. Stukje fietsen. Beetje posten op fok. Huishouden wordt dan toch gedaan door robots.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Ik ambieer het zijn van huisvader al jaren.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat wij 't zelf in de kaart spelen. Heb hierover al met HMF lange discussies gehad. Doordat wij mannen zo hijgerig lopen te doen op willekeurig welk wijf dat ook maar in de verste verte neukbaar spelen wij ze zo enorm in de kaart dat ze de boel regeln. Dat hebben die gelovigen dan toch prima door bedenk ik me nu ineens.
Net nog een project over smarthomes afgerond, kankersaai man, wordt alleen geïnvesteerd in zorgrobotsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja ik ook wel eigenlijk. Stukje fietsen. Beetje posten op fok. Huishouden wordt dan toch gedaan door robots.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
Dat hebben die gelovigen dan toch prima door bedenk ik me nu ineens.
Deze mang weet je moet die bitches niet biggie makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat wij 't zelf in de kaart spelen. Heb hierover al met HMF lange discussies gehad. Doordat wij mannen zo hijgerig lopen te doen op willekeurig welk wijf dat ook maar in de verste verte neukbaar is spelen wij ze zo enorm in de kaart dat ze de boel regelen. Dat hebben die gelovigen dan toch prima door bedenk ik me nu ineens.
Dat is al 2000 jaar zo man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat wij 't zelf in de kaart spelen. Heb hierover al met HMF lange discussies gehad. Doordat wij mannen zo hijgerig lopen te doen op willekeurig welk wijf dat ook maar in de verste verte neukbaar spelen wij ze zo enorm in de kaart dat ze de boel regeln. Dat hebben die gelovigen dan toch prima door bedenk ik me nu ineens.
Dit herken ik wel.. Van die gasten die met lelijke wijven lopen die daardoor zelfvertrouwen en een steeds grotere bek krijgen. Ik heb ook een hekel aan vrouwen die vroeger gepest zijn en daardoor op curus gaan om voor je zelf op te komen. Ongepaste gesprekken op de werkvloer, Wijf met een grote bek en de onzekerheid straalt er nog steeds van af. Iewl...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals ik tegen je zei: de walvisbonkers. Mensen die de hele avondhet ene wijf na de andere aflopen, net zo lang tot ze bij het laagste van het laagste komen en ZELFS DIE een beurt willen geven at all cost.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie dit kunnen ontcijferen want er staat zoveel waarheid in deze post.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit herken ik wel.. Van die gasten die met lelijke wijven lopen die daardoor zelfvertrouwen en een steeds grotere bek krijgen. Ik heb ook een hekel aan vrouwen die vroeger gepest zijn en daardoor op curus gaan om voor je zelf op te komen. Ongepaste gesprekken op de werkvloer, Wijf met een grote bek en de onzekerheid straalt er nog steeds van af. Iewl...
FUCKING WAARHEID, SARAH VAN SCHOOLquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit herken ik wel.. Van die gasten die met lelijke wijven lopen die daardoor zelfvertrouwen en een steeds grotere bek krijgen. Ik heb ook een hekel aan vrouwen die vroeger gepest zijn en daardoor op curus gaan om voor je zelf op te komen. Ongepaste gesprekken op de werkvloer, Wijf met een grote bek en de onzekerheid straalt er nog steeds van af. Iewl...
Klopt, alleen 't verschil is dat vrouwen tegenwoordig enkel nog op fysiek vlak onderdoen voor de man en door nog steeds als holbewoners achter ze aan te hobbelen we ze dus teveel macht geven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is al 2000 jaar zo man.
Grootste reden is dat wij teveel vrouwelijke hormonen binnen krijgen van de pil. En de huidige lesmethodes doen vrouwen het beter in dan mannen.
Kijk jij en kapo begrijpen mij teminste nog. Saaie tijden toen jullie me alleen hebben gelaten hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FUCKING WAARHEID, SARAH VAN SCHOOL
WAT EEN TERINGSNOL IS DAT ZEG
... MANNEN krijgen teveel vrouwelijke hormonen binnen van de pil?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is al 2000 jaar zo man.
Grootste reden is dat wij teveel vrouwelijke hormonen binnen krijgen van de pil. En de huidige lesmethodes doen vrouwen het beter in dan mannen.
snap je pik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals ik tegen je zei: de walvisbonkers. Mensen die de hele avondhet ene wijf na de andere aflopen, net zo lang tot ze bij het laagste van het laagste komen en ZELFS DIE een beurt willen geven at all cost.
Zulke ratten verneuken de knappe vrouwen. En je kent de resultaten daarvan. Ik (en jij) nemen zulke arrogante teringsnollen even flink droog in hun poepert zodat ze hun gevoel van waardigheid weer even kwijt zijn. Zetten ze even met beide voeten op de grond.
Ik had een perm broer. Kapo zag de kwaliteit hier zo achteruit gaan dat hij wel moest vertrekken hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk jij en kapo begrijpen mij teminste nog. Saaie tijden toen jullie me alleen hebben gelaten hoor.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... MANNEN krijgen teveel vrouwelijke hormonen binnen van de pil?
Dit ook idd. Ze krijgen gewoon een extreem grote bek op basis van hun kut. Echt puur vanwege hun kut, want 't gros van de wijven is echt te lelijk om te palen hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Terwijl juist als je het niet doet en gewoon relax doet willen ze juist je pik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, alleen 't verschil is dat vrouwen tegenwoordig enkel nog op fysiek vlak onderdoen voor de man en door nog steeds als holbewoners achter ze aan te hobbelen we ze dus teveel macht geven.
Zit ook in 't drinkwater en shit he. Wordt nog een groot probleem man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... MANNEN krijgen teveel vrouwelijke hormonen binnen van de pil?
Baas.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:36 schreef Mr.Smokey het volgende:
bitches aint shit but ho´s nd tricks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |