De eendjes lustten geen bier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel, maar ipv een brood nam ik bier mee
Zie Whatsapp: Nee man, je kan af en toe toch ook lekker stoppen en lunchen bij een pub met mooi uitzicht oid.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He Kapo. 11 uur auto rijden in 3,5 dag ierland. Is dat veel, als je daarmee wel de mooiste stukken van het land te zien krijgt?
Genoeg zieke shit meegemaakt maar allemaal al zo lang geleden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeren, snoeren en op je 35e de pijp uit
Jawel man als je in Ierland bent moet je ook rustig kunnen chillen toch.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He Kapo. 11 uur auto rijden in 3,5 dag ierland. Is dat veel, als je daarmee wel de mooiste stukken van het land te zien krijgt?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie Whatsapp: Nee man, je kan af en toe toch ook lekker stoppen en lunchen bij een pub met mooi uitzicht oid.
Nog net iets irritanter dan het " o my gowdd!!"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt wtf is dat ge-Awwhh heel de tijd man? Al die wijven in m'n omgeving doen dat ook steeds.
Zoals?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Genoeg zieke shit meegemaakt maar allemaal al zo lang geleden.
27ste dan. Als een echte baas.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeren, snoeren en op je 35e de pijp uit
Het staat gelijk aan toestemming vragen voor een bemoedigende knuffel. GGMM houdt van het geven van knuffels.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt wtf is dat ge-Awwhh heel de tijd man? Al die wijven in m'n omgeving doen dat ook steeds.
Lapdance van twee Friezinnen oa toch op Terschelling wel de gekste tijd gehad.quote:
Ik krijg er echt de kriebels van man. Alles is ineens een 'Awwwhh' waard.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog net iets irritanter dan het " o my gowdd!!"
Of de Amerikaanse versie 'Oh my gosh'quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee, maar nu hou ik er mee op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een Lapdance van twee Friezinnen is een teleurstelling voor jouquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lapdance van twee Friezinnen oa toch op Terschelling wel de gekste tijd gehad.
Zulke wijven kreunen lekker hard als je ze neukt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over 25 jaar zijn wij het zwakke geslachtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik krijg er echt de kriebels van man. Alles is ineens een 'Awwwhh' waard.Donder lekker op met die Amerikaanse toestanden en dat gefeminiseer van de samenleving.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lapdance van twee Friezinnen oa toch op Terschelling wel de gekste tijd gehad.
Neee ze waren nog familie van elkaar ook nog.. Een van de twee was een collega van mij en was met haar vriendje daar komen werken. Kregen ze ruzie omdat ze dronken was. Wilde ze hem een lapdance geven liep hij weg. Ben ik slim als ik ben op zijn plek gaan zitten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een Lapdance van twee Friezinnen is een teleurstelling voor jou
Mooi. Ik ambieer het zijn van huisvader al jaren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over 25 jaar zijn wij het zwakke geslacht
Mijn docent vertelde dat hij 40 jaar getrouwd is "en nog steeds verliefd". Hele klas: AWWWWWWquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik krijg er echt de kriebels van man. Alles is ineens een 'Awwwhh' waard.Donder lekker op met die Amerikaanse toestanden en dat gefeminiseer van de samenleving.
Omdat wij 't zelf in de kaart spelen. Heb hierover al met HMF lange discussies gehad. Doordat wij mannen zo hijgerig lopen te doen op willekeurig welk wijf dat ook maar in de verste verte neukbaar is spelen wij ze zo enorm in de kaart dat ze de boel regelen. Dat hebben die gelovigen dan toch prima door bedenk ik me nu ineens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over 25 jaar zijn wij het zwakke geslacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |